• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0635_ВО) Рушники паперові

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0635_ВО) ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 453 950,00 грн (Сiм мiльйонiв чотириста п'ятдесят три тисячi дев'ятсот п'ятдесят гривень 00 копiйок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023-2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.12.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 223 618,00 грн (Двiстi двадцять три тисячi шiстсот вiсiмнадцять гривень 00 копiйок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

7 453 950.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 74 539.50 UAH
Період оскарження: 01.12.2023 15:35 - 08.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника

Номер: d82beb9743914f32a022d46cd495e4c6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-013096-a.c2
Назва: Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Скарга:
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2023 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.01.2024 10:07
Автор: ПП "Мірус компані", Павлова Галина +380503560808 zakaz@miruspaper.com https://www.miruspaper.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру

Номер: 7c6de753b5124971b146fda616418c80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-013096-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Вимога:
Шановний Замовнику! Аналізуючи тендерні вимоги до тендеру (ПК-23Т_0635_ВО) Рушники паперові (UA-2023-12-01-013096-a ), ПП "Мірус компані" дійшла наступних висновків: - Загальна вартість закупвлі в цілому становить на 20% менше від ринкової ціни станом на 05.12.2023р. Прохання розглянути можливість підвищення вартості закупівлі що найменше на 20% від тепершньої. Це дасть змогу надати конкурентно спроможну пропозицію нами, як виробнико паперової продукції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо наступне: Ціна обґрунтована та в межах ринку. Внесення змін до ТД не доцільно. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено