-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні оливи та мастильні матеріали
Торги не відбулися
670 242.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 351.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 351.21 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 14:44 - 06.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
ebd7f6bced38401ab7fc9c15bfb08676
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-011256-a.b2
Назва:
Скарга
на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які
порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
01 грудня 2023 року через автоматизований електронний майданчик на веб - порталі органу - https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2023-12-01-011256-a, про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Код ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Аукціон було проведено 11 грудня 2023 року.
За підсумками розгляду пропозиції учасника ТОВ «Авто-комфорт плюс» було дискваліфіковано згідно протоколу (рішення) про відхилення пропозиції учасника № 67 від 26.12.2023 року (додаток 1) на підставі:
Причини відхилення:
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про назву та виробника запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару. Додатково зазначається колонка щодо відповідності запропонованого учасником товару до наданих підтверджуючих документів із зазначенням «Так»/«Ні» з обовʼязковим зазначенням найменування файлу та номеру сторінки файлу тендерної пропозиції учасника.
У випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції). У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації.
В своїй тендерній пропозиції Учасник надає порівняльну таблицю, в якій вказує конкретний показник запропонованого товару, а саме - в позиції 9 – В'язкість при температурі 100 С, яка не співпадає з характеристикою запропонованого товару зазначеного в паспорті якості. Учасник не надав жодного документального підтвердження (або посилання на офіційний сайт виробника техніки) на погодження/схвалення виробників техніки, а саме: позиції 3,5 та 6 та під час перевірки наявності стандартів на сайті http://www.api.org/ встановлено, що Учасник в порівняльній таблиці вказує два класи API, а на сайті зазначено однин клас API (наприклад: позиція 6 – Учасник в порівняльній таблиці вказує клас API SL та CF (XTS 5W30 BARDAHL), а при перевірці на сайті встановлено SL), що не дає можливості визначити технічні, якісні та кількісні характеристики та не дозволяє визначити та порівняти запропонований товар.
Відсутність інформації (та/або) документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не підлягає під невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Висновок:
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на підставі зазначеної норми, а саме – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ТОВ «Авто-комфорт плюс» не погоджується з рішенням Замовника, так як:
По-перше, щодо виявленої невідповідності в порівняльній таблиці, в якій вказує конкретний показник запропонованого товару, а саме - в позиції 9 – В'язкість при температурі 100 С, яка не співпадає з характеристикою запропонованого товару зазначеного в паспорті якості:
Згідно технічних вимог у Додатку № 4 до Документації Замовником визначалось до позиції № 9 Олива моторна для бензинових двигунів 10W40 клас API не нижче SG/CD: В’язкість при 100°C повинна бути в межах 12,5-16,3 мм2/с.
У наданому сертифікаті якості(додаток2) на запропонований товар Скаржником, даний показник становить 15,08 мм2/с, що відповідає встановленим вимогам до документації
Щодо невідповідності у порівняльній таблиці(додаток 3) - даний показник складає 15,8 мм2/с, повідомляємо, що допущена формальна несуттєва помилка – пропуск цифри.
В тендерній документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вказано:
Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
По-друге, щодо виявленої невідповідності, а саме «Учасник не надав жодного документального підтвердження (або посилання на офіційний сайт виробника техніки) на погодження/схвалення виробників техніки, а саме: позиції 3,5 та 6 та під час перевірки наявності стандартів на сайті http://www.api.org/ встановлено, що Учасник в порівняльній таблиці вказує два класи API, а на сайті зазначено однин клас API (наприклад: позиція 6 – Учасник в порівняльній таблиці вказує клас API SL та CF (XTS 5W30 BARDAHL), а при перевірці на сайті встановлено SL), що не дає можливості визначити технічні, якісні та кількісні характеристики та не дозволяє визначити та порівняти запропонований товар.
Повідомляємо, що в тендерній документації Замовником не вимагалося документального підтвердження (або посилання на офіційний сайт виробника техніки) на погодження/схвалення виробників техніки, а саме: позиції 3,5 та 6
В тендерній документації вказано Додаток 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ в таблиці Технічні, якісні та кількісні характеристики товару: замовник буде перевіряти наявність стандартів на сайті http://www.api.org
Надана інформація щодо схвалень та допусків в порівняльній таблиці Скаржника повністю відповідає заявленим вимогам Замовника, що підтверджується інформацією на сайті http://www.api.org:
- До позиції 5 Олива для турбодизельних двигунів 10w40 вимагалося: Офіційне схвалення API CK-4/SN, CI-4 PLUS ((замовник буде перевіряти наявність стандартів на сайті http://www.api.org/).
Скаржник пропонує Оливу LUBEX ROBUS PRO LA 10W-40 офіційне схвалення API CK-4/SN, CI-4 PLUS на сайті http://www.api.org підтверджується за посиланням:
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsProductResults?accountId=-1&brandName=LUBEX
- До позиції 6 Олива для турбодизельних двигунів 5w30 wss-m2c913-c (для сажових фільтрів) вимагалося Офіційне схвалення API SL(замовник буде перевіряти наявність стандартів на сайті http://www.api.org/) та специфікація API CF
Скаржник пропонує Мастило моторне XTS 5W30 BARDAHL: офіційне схвалення API SL на сайті http://www.api.org підтверджується за посиланням:
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsProductResults?accountId=-1&brandName=bardahl
Щодо специфікації API CF: офіційне схвалення Замовником не вимагалося, відповідність підтверджується технічним паспортом від виробника, який наданий в пропозиції Скаржника(додаток4)
- До позиції 7 Олива для турбодизельних двигунів 10W40 клас API не нижче SN/СF вимагалося офіційне схвалення API SN((замовник буде перевіряти наявність стандартів на сайті http://www.api.org/) та відповідність вимогам та допускам: API CF
Скаржник пропонує Мастило моторне XTC 10W40 BARDAHL: офіційне схвалення API SN на сайті http://www.api.org підтверджується за посиланням:
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsProductResults?accountId=-1&brandName=bardahl
Щодо допуску API CF офіційне схвалення Замовником не вимагалося, відповідність підтверджується технічним паспортом від виробника, який наданий в пропозиції Скаржника(додаток5)
- До позиції 8 Олива моторна 5W40 клас API не нижче SN/sm вимагалося Офіційне схвалення API SN((замовник буде перевіряти наявність стандартів на сайті http://www.api.org/) та відповідність вимогам та допускам API CF
Скаржник пропонує Мастило моторне XTC 5W40 BARDAHL: офіційне схвалення API SN на сайті http://www.api.org підтверджується за посиланням:
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsProductResults?accountId=-1&brandName=bardahl
Щодо допуску API CF офіційне схвалення Замовником не вимагалося, відповідність підтверджується технічним паспортом від виробника, який наданий в пропозиції Скаржника(додаток6)
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Конституцією України та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджені постановою КМУ від 12.19.2022 #1178
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою
3. Зобов`язати тендерний комітет КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС» та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
Додаток№1: Протокол (рішення) про відхилення пропозиції учасника № 67 від 26.12.2023 року
Додаток№2: Паспорт якості до позиції 9: Олива JASOL Extra Motor OIL Semisynthetic SL/CF 10W/40
Додаток№3: Порівняльна таблиця
Додаток№4: Технічний паспорт до позиції 6: Мастило моторне XTS 5W30
BARDAHL
Додаток№5: Технічний паспорт до позиції 7: Мастило моторне XTC 10W40 BARDAHL
Додаток№6: Технічний паспорт до позиції 8: Мастило моторне XTC 5W40 BARDAHL
Пов'язані документи:
Учасник
- 4 Паспорт 6 поз.pdf 29.12.2023 10:14
- Рішення про відхилення пропозиції учасника_67(1).docx 29.12.2023 10:14
- 5 Паспорт 7 поз.pdf 29.12.2023 10:14
- Скарга від 28.12 (1).pdf.p7s 29.12.2023 10:14
- 3 Порівняльна таблиця.pdf 29.12.2023 10:14
- 6 Паспорт 8поз.pdf 29.12.2023 10:14
- 2 Паспорт 9 поз.pdf 29.12.2023 10:14
- Скарга від 28.12.pdf 29.12.2023 10:14
- рішення від 01.01.2024 № 14.pdf 01.01.2024 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2024 № 502.pdf 10.01.2024 13:59
- рішення від 09.01.2024 № 502.pdf 11.01.2024 18:24
- Пояснення на скаргу.pdf 03.01.2024 19:19
- Пояснення на скаргу.docx 03.01.2024 19:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 10:26
Дата розгляду скарги:
09.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.01.2024 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.01.2024 18:25
Вимога
Відхилено
Змінити дискримінаційні параметри, та вимоги
Номер:
8ff48c2e4cb046daa90010f24c9b5974
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-011256-a.c1
Назва:
Змінити дискримінаційні параметри, та вимоги
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2023-12-01-011256-a, на закупівлю «Мастильні оливи та мастильні матеріали» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-12-01-011256-aнами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2023 10:52
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на вимогу UA-2023-12-01-011256-a.c1 від 05.12.2023р. повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з наведених вище положень законодавства, враховуючи технічні регламенти та рекомендації з обслуговування транспортних засобів, для яких закуповуються мастильні оливи та мастильні матеріали, в додатку №4 до тендерної документації були встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі. Дані вимоги, на думку замовника, не є дискримінаційними, оскільки учасники мають можливість запропонувати еквівалентний товар. Крім того варто зазначити, що сама вимога UA-2023-12-01-011256-a.c1 не містить жодних конкретних підтверджень наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Відхилено