• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з перевезення, утилізації та знищення медичних відходів

Завершена

559 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 593.50 UAH
Період оскарження: 01.12.2023 14:32 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Навчання вантажників

Номер: 665e3ddfda2e4d00be3af2c7550dc19a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.b8
Назва: Навчання вантажників
Вимога:
Шановний замовнику! В додатку 2 п. 2 абзац 11 до тендерної документації ви вимагаєте надати: Надати копію свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом на вантажника. Чим саме обумовлено надання саме цього сертифікату? Ми, як учасник, задля дотримання вимог законодавства проводимо навчання співробітників в центрі спеціального навчання АDR затвердженого ГСЦ МВС, який так само навчає вантажників поводженню з небезпечними вантажами, який має таку саму силу, як і вказане вами у ТД навчання. Ми, так само як і інші майбутні учасники закупівлі, можемо бути дискваліфіковані через невідповідність назви спеціалізованого курсу, але суть цих навчань один – навчання вантажників, які супроводжують, завантажують та розвантажують небезпечні вантажі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме викласти абзац 11 п. 2 Додатку 2 в наступній редакції: «Надати копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті вантажників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами. Тому вимога, щодо наявності у штаті вантажників– в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.12.2023 00:03
Вимога
Вирішена

навчання НПАОП 0.00-1.11-12

Номер: 06bb48ec13b8481788ad4b24bd248818
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.b7
Назва: навчання НПАОП 0.00-1.11-12
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 пункт 2 абзац 8 ви вимагаєте надати копію посвідчень "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників ( НПАОП 0.00-1.11-12) Згідно, Наказу № 177 від14.08.2023 Державної служби з питань праці Про затвердження Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці: НПАОП 0.00-1.11-12 - Правила охорони праці під час роботи в хімічних лабораторіях. Правильний код навчання "Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників" - НПАОП 0.00-7.11-12 Внесіть зміни до Тендерної документації, задля відповідності умов до чинного законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження враховано та буде внесено відповідні зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Висновок оцінки впливу на довкілля

Номер: 524ec83ed8e44fe0860e053fa5ca43a6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.b6
Назва: Висновок оцінки впливу на довкілля
Вимога:
У додатку №3 Частна пункт 13 замовник вимагає: Копія висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов'язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі Звертаємо увагу Уповноваженої особи, що даний висновок видається одноразово. На момент проведення публічної закупівлі функції видачі висновку з оцінки впливу на довкілля покладено на Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, яке було створено 2020 року шляхом реорганізації Міністерства енергетики та захисту довкілля України (2019—2020). Повторно отримувати висновок у разі зміни органу на якого покладені функції видачі висновку з оцінки впливу на довкілля не має потреби. Тому наданий у складі документ повністю відповідає вимогам тендерної документації. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 03.05.2017 зі змінами: Стаття 1. Визначення термінів 4) уповноважений територіальний орган - обласні, міські Київська та Севастопольська державні адміністрації (відповідний підрозділ з питань екології та природних ресурсів), орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів; Стаття 2. Зміст і суб’єкти оцінки впливу на довкілля 3. Суб’єктами оцінки впливу на довкілля є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності і для цілей цього Закону прирівнюються до суб’єктів господарювання (далі - суб’єкт господарювання), уповноважений центральний орган, уповноважені територіальні органи, інші органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, громадськість, а у випадках, визначених статтею 14 цього Закону, - держава походження та зачеплена держава. Стаття 9. Висновок з оцінки впливу на довкілля 1. Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Отже, виходячи з вище зазначеного, Учасник надавший висновок від уповноваженого територіального органу буде дискваліфікований через невідповідність документів. Але! Висновок від уповноваженого територіального органу має таку саму силу як і центральний орган. Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання принципів публічних закупівель та дотримання вимог недискримінації учасників, а саме викласти дану вимогу в новій редакції: Учасник у складі пропозиції надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (або уповноваженого територіального органу)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваші зауваження враховано та буде внесено відповідні зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Визначена частина тексту тендерної документації є абсурдною та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки учасник не може вплинути на визначену форму документів державою Україна, а виключно може використовувати офіційну документацію.

Номер: 031456929d1344f6afa1f9c07e7504cf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.a5
Назва: Визначена частина тексту тендерної документації є абсурдною та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки учасник не може вплинути на визначену форму документів державою Україна, а виключно може використовувати офіційну документацію.
Вимога:
Додаток №1 до тендерної документації має текст: У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Визначена частина тексту тендерної документації є абсурдною та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки учасник не може вплинути на визначену форму документів державою Україна, а виключно може використовувати офіційну документацію. З вище вказаних підстав вимагаємо видалити текст тендерної документації або замінити його на "У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути, за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про видалення наявності на електронному документі обов'язкового атрибута є абсурдною, оскільки Замовником не здійснено конкретизацію, які саме артибути повинні бути на документі, а надано перелік найпоширеніших артибутів QR-код, № документа, запиту тощо, за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів і які є надійним елементом захисту від підробок. Також, звертаємо увагу шановного учасника про значення слова ТОЩО, а саме якщо дане слово уживається в кінці переліку чого-небудь, як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Пересвідчитись в цьому Ви можете зазирнувши в тлумачний словник української мови. Зважаючи на вищезазначене Ваша вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.12.2023 00:03
Вимога
Вирішена

Учасник закупівлі не може надати в межах тендерної документації закупівлі Оригінал - може надати виключно скан оригіналу або копію.

Номер: c4b4b13bf2cc43d39d51377daabc6b30
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.c4
Назва: Учасник закупівлі не може надати в межах тендерної документації закупівлі Оригінал - може надати виключно скан оригіналу або копію.
Вимога:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати - Оригінал інформаційної довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання, що є предметом закупівлі. Учасник закупівлі не може надати в межах тендерної документації закупівлі Оригінал - може надати виключно скан оригіналу або копію. Виправте.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження враховано та буде внесено відповідні зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Виконавець не має повноважень впливати на непідконтрольний йому персонал Замовника!

Номер: 3a73504b5c5044abb2e0b2fdb92d727e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.b3
Назва: Виконавець не має повноважень впливати на непідконтрольний йому персонал Замовника!
Вимога:
П.1 Додатку №3 до тендерної документації має текст: Виконавець повинен забезпечити дотримання персоналом правил техніки безпеки, охорони праці, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, технічних норм, стандартів, правил електробезпеки, санітарно-гігієнічних вимог та інших вимог згідно діючого законодавства України. Послуги повинні надаватись згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР, із змінами. Виконавець навіть теоретично не може забезпечити дотримання персоналом правил техніки безпеки, охорони праці, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, технічних норм, стандартів, правил електробезпеки, санітарно-гігієнічних вимог та інших вимог згідно діючого законодавства України. Причина очевидна - ви не вказали персоналу якої сторони - Замовника чи Виконавця! Тому якщо ви так описуєте - виходить, що Виконавець повинен забезпечити дотримання персоналом (як своїм, так і персоналом Замовника) правил техніки безпеки, охорони праці, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, технічних норм, стандартів, правил електробезпеки, санітарно-гігієнічних вимог та інших вимог згідно діючого законодавства України. Але Виконавець не має повноважень впливати на непідконтрольний йому персонал Замовника! Виправіть!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження враховано та буде внесено відповідні зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога замовника - поширення персональних даних згідно з додатком №4 до тендерної документації.

Номер: 99935653e36a4198ae3160335bd68e62
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога замовника - поширення персональних даних згідно з додатком №4 до тендерної документації.
Вимога:
Додаток №4 до тендерної документації має вимогу до учасників: 6.4. Лист згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з додатком №4 до тендерної документації. Замовник є Комунальним некомерційним підприємством та діє в межах, що визначено чинним законодавством. Тобто не може перевищувати свої повноваження. Ми є учасником закупівлі та не погоджуємося на поширення персональних даних. Ми чудово розуміємо, що обробка, використання та доступ до персональних даних потрібні для проведення процедури закупівлі та заключення договору. Але для чого ви хочите поширювати наші персональні дані??? Вам достатньо права від власника персональних даних на обробку та використання! Видаліть зайве. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження враховано та буде внесено відповідні зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога замовника - наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу)

Номер: b68633bd56224a10aa9dfd56fb6d5166
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-010338-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога замовника - наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу)
Вимога:
Додаток №1 тендерної документації має вимогу до учасників: Дана довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника - власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також наявність демеркуризатору для переробки люмінесцентних ламп. Для підтвердження інформації надати виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням №3888 -р/пк-пз від 29.03.2023 у закупівлі UA-2023-03-16-009852-a надає повне роз"яснення: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати технічній паспорт, сертифікат відповідності та технологічний регламент на утилізатор саме (піч) саме інсенераторного типу (комплексу), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." Виходячи з Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель наявність вимоги до учасників закупівлі щодо наявності документальних підтверджень інсинератора є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання! ВИМАГАЄМО НЕГАЙНОГО ВИДАЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу відповідаємо наступне. Відповідно до Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 13 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами. Згідно Постанови КМУ від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 57 Закону України «Про управляння відходами» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги великий обсяг небезпечних відходів, який підлягає знешкодженню та видаленню – Замовник встановлює вимогу щодо наявності у учасника сміттєспалювальної печі. Також беремо до уваги, що згідно абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності, якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду вищевикладеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.12.2023 00:03