-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони території КП «СпецЕко»
на 2024 рік
Завершена
813 398.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 133.98 UAH
мін. крок: 1% або 8 133.98 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 13:47 - 06.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
13eba930a0da4011919f2386cd8b5629
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-008963-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.12.2023 17:13
- розяснення укрчастоти.pdf 20.12.2023 17:13
- надання_роз_яснення_стосовно_видачі_дозволів_ПП_КІРАСА.PDF 20.12.2023 17:13
- Протокол акцепт (1189).pdf 20.12.2023 17:13
- Протокол відхилення тендерноі_ пропозиціі_ (1187).pdf 20.12.2023 17:13
- Скарга_Validation_Report.pdf 20.12.2023 17:54
- Скарга ред 2.doc 20.12.2023 17:54
- Скарга.pdf.asice.zip 20.12.2023 18:16
- Рішення від 22.12.2023 № 20689.pdf 22.12.2023 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2023 № 21219.pdf 01.01.2024 13:14
- Рішення від 29.12.2023 № 21219.pdf 03.01.2024 12:32
- Скасування рішення охорона КІРАСА (11).pdf 03.01.2024 14:34
- Скасування рішення охорона Антарес (10).pdf 03.01.2024 14:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.12.2023 17:46
Дата розгляду скарги:
29.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2023 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2024 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ № 21219-р/пк-пз від 29.12.2023 - виконано.
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення
Номер:
3d2db7df1a0a49fc831a824e5203333b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-008963-a.c1
Назва:
Щодо відхилення
Вимога:
Вітаємо!
Є декілька питань з приводу протоколу відхилення.
1) Цікаво, що тільки у протоколі відхилення Ви загадали про Закон України «Про охоронну діяльність» і що Замовник не може діяти всупереч Законам України. У Вас в документації є вимога: Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність: не менш двох оперативних груп швидкого реагування, спеціального транспорту реагування, який знаходиться у власності/ОРЕНДІ Учасника, зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» з дозволом на встановлення світлових сигналів оранжевого кольору. Тобто своїм протоколом Ви фактично визнаєте, що Ваша документація складена не у відповідності до законодавства? Вчасно Ви про це згадали!
2) Зазначені Вами вимоги документації, а саме: 1.2. Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність: не менш двох оперативних груп швидкого реагування, спеціального транспорту реагування, який знаходиться у власності/оренді Учасника, зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» з дозволом на встановлення світлових сигналів оранжевого кольору. 1.3. Документ (копію Свідоцтва про державну реєстрацію), що підтверджує наявність в розпорядженні Учасника спеціалізованого транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності у кількості не менше 2 автомобілів, відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року; містяться у Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції від 01.09.2023 року, яка діяла на момент оголошення закупівлі):
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто вимога через яку пропозицію було відхилено відноситься до кваліфікаційних критеріїв, відповідно Ви були ЗОБОВ`ЯЗАНІ НАДАТИ ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ.
3. У Вас зазначено вимоги: Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність: не менш двох оперативних груп швидкого реагування, спеціального транспорту реагування, який знаходиться у власності/оренді Учасника, зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» з дозволом на встановлення світлових сигналів оранжевого кольору.
1.3. Документ (копію Свідоцтва про державну реєстрацію), що підтверджує наявність в розпорядженні Учасника спеціалізованого транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності у кількості не менше 2 автомобілів, відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року.
ТОБТО ВСЬОГО ТРЕБА ДВА АВТОМОБІЛІ (власні або орендовані). У нашій довідці про матеріально-технічну базу подано інформацію про 4 автомобілі – 2 власні та 2 орендовані. Тобто навіть якщо Вам не підходить 1 автомобіль, то їх лишається ще 3! Таким чином, взагалі незрозуміло, у чому пропозиція не відповідає вимогам документації. Вимагаємо детального обґрунтування Ваших незаконних дій та Вашої цікавої позиції, оскільки без звернення до Антимонопольного комітету тут не обійдеться!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2023 16:25
Вирішення:
На вимогу надаємо відповіль:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації пунктом 1.3. визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Документ (копію Свідоцтва про державну реєстрацію), що підтверджує наявність в розпорядженні Учасника спеціалізованого транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності у кількості не менше 2 автомобілів, відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Тобто Учаснику необхідно було надати Свідоцтва про державну реєстрацію, що підтверджують наявність в розпорядженні (у власності, як того вимагає Закон України – Замовник не може діяти всупереч вимогам Законів України) Учасника спеціалізованого транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року.
Учасником надано свідоцтва про реєстрацію 2-х транспортних засобів, які перебувають у Власності Учасника, один з яких не є спеціалізованим (відсутня відмітка про належність автомобіля Renault Duster д. н . з. КА9835 НІ до спеціалізованого).
В той же час, відповідно до п. 1 розділу 2 Тендерної документації визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник за роз’ясненнями не звертався.
Відповідно частини 2 статті 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
30a41530773a42a4ac8e07185e605bb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-008963-a.a3
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Замовник
- Скасування відміни тендера (47).pdf 19.01.2024 08:54
- Пояснення АМКУ.pdf 04.01.2024 13:40
- Пояснення АМКУ.docx 04.01.2024 13:40
- рішення від 15.01.2024 №830.pdf 17.01.2024 19:06
- Інформація про резолютивну частину рішення №830.pdf 16.01.2024 16:01
- рішення від 08.01.2024 №376.pdf 08.01.2024 15:28
- Відміна тендера (12).pdf 04.01.2024 10:28
- Скарга на відміну ред 2.docx 04.01.2024 10:28
- Скарга UA-2023-12-01-008963-a.pdf 04.01.2024 10:28
- Скарга UA-2023-12-01-008963-a.pdf.asice.zip 04.01.2024 10:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2024 10:43
Дата розгляду скарги:
15.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2024 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
19.01.2024 08:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ № 830-р/пк-пз від 15.01.2024 - виконано.