-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір і картон оброблені
Дрібне канцелярське приладдя
Завершена
22 638.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 115.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2016 12:51 - 05.09.2016 16:00
Вимога
Вирішена
Отменить дисквалификацию Офисцентра
Номер:
e7b9e33214bc454f9af4e98916ed0f7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-01-000101-a.b2
Назва:
Отменить дисквалификацию Офисцентра
Вимога:
12.09.2016 16:36 - Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстью "ОФIСЦЕНТР". Сергій Чурпій
Коммерческое предложение ООО Офисцентр было сделано путем копирования Додатка 1 Заказчика и оно полностью эдентично Додатку. Все Требования Заказчика по прикрепляемым документам ООО Офисцентр планировал выполнить 12-13 сентября в период квалификации, но был незаконно дисквалифицирован. В квалификационных требованиях Заказчика нигде не указано, что прикреплять файлы необходимо до торгов. Настаиваем на отмене дисквалификации ООО Офисцентр и предоставлении возможности прикрепить требуемые файлы к Коммерческому предложению.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 14.09.2016 10:42
Дата подачі:
13.09.2016 13:45
Вирішення:
КУ «ООКЛ» (замовник) було оголошено закупівля на придбання Папіру для ксероксу А4, Ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-01-000101-a. В аукціоні приймало участь три Учасника. Після проходження аукціону, настав етап кваліфікації.
Замовник почав розглядати Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію , а сама ТОВ «Офісцентр», на відповідність даного Учасника кваліфікаційним вимогам визначеними Замовником. Згідно вимог визначених Замовником , Учасник не пройшов кваліфікацію та був дискваліфікован, за таких причин :
1) Замовником у кваліфікаційних вимогах , було визначено спосіб та форму надання Учасником своєї цінової пропозиції , тобто надати форму « комерційної пропозиції», згідно Додатку № 1 до оголошення, яку Учасник повинен дотримуватися, що останній не зробив;
2) Замовником у кваліфікаційних вимогах, було визначено надати довідки (довідок) з обслуговуючого (-чих) банку (-ів) із зазначенням інформації про поточний (поточні) рахунок (рахунки), датована не більше місячної давнини відносно дати аукціону, але не пізніше дати аукціону, проте Учасником було надано довідку з Акціонерного банку «Південний» вих. № 42-15405БТ від 28.03.2016р., що не відповідає вимогам Замовника.
3) Замовником було визначено у кваліфікаційних вимогах надати:
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виробника з зазначенням: назви виробника, місця знаходження (фактичне/юридичне), відповідність предмета закупівлі зазначеним вимогам;
- довідку у довільній формі з вмістом інформації компанії – учасника з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси, відомостей про контрактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контрактний телефон);
- надати довідку у довільній формі, що Учасник ознайомившись з істотними умовами договору, які зазначені до цієї документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його цінова пропозиція буде акцептована, проте Учасником у його пропозиції не було зазначених документів.
На вище зазначене до КУ «Одеська обласна клінічна лікарня» звернувся ТОВ Офісцентр».
У зверненні йдеться про:
1) Учасник наголошує ,що ним було дотримано форму комерційної пропозиції ;
2) про відсутність інформації у кваліфікаційних вимогах Замовника , щодо розміщення документів ;
3) незаконне дискваліфікування його пропозиції,
Стосовно «Комерційної пропозиції» запропонованого предмету закупівлі за формою відповідно до Додатку №1 ,яка визначена Замовника, Учасник не дотримався даної форми, а саме надав не повну інформацію згідно наданої форми ( відсутня інформація про повне найменування учасника, відсутня повна інформація про керівництво , а саме посада та контактні телефони), не вірно вказана «форма випуску» та « одиниця виміру».
Щодо відсутності у кваліфікаційних вимогах термінів розміщення Учасниками переліку документів, які визначені Замовником, наголошуємо , що Згідно частини 6 , пункту 6.7, Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантажує в Систему електроні документи та документів у електронному вигляді. Згідно частини 6 пункту 6. 10 Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Нагадуємо що згідно даного наказу , пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета Закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у Закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником.
Тобто Замовник не повинен вказувати терміни розміщення документів, оскільки це регламентується вище зазначеним Наказом.
Отже у пропозиції Учасника було виявлено грубі порушення вимог Замовника , це стосується наданої довідки з обслуговуючого банку , не надання згоди з істотними умовами договору та багато інших порушень. Не бачимо з боку Замовника неправомірних дій, оскільки Замовник діяв згідно законодавства та дискваліфікував Учасника згідно частини 9 пункту 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Отменить дисквалификацию.
Номер:
b4bbf9be3dbe4939b371b6650268f783
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-01-000101-a.b1
Назва:
Отменить дисквалификацию.
Вимога:
Коммерческое предложение ООО Офисцентр было сделано путем копирования Додатка 1 Заказчика и оно полностью эдентично Додатку.
Все Требования Заказчика по прикрепляемым документам ООО Офисцентр планировал выполнить 12-13 сентября в период квалификации, но был незаконно дисквалифицирован.
В квалификационных требованиях Заказчика нигде не указано, что прикреплять файлы необходимо до торгов.
Настаиваем на отмене дисквалификации ООО Офисцентр и предоставлении возможности прикрепить требуемые файлы к Коммерческому предложению.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 14.09.2016 10:41
Дата подачі:
12.09.2016 16:36
Вирішення:
КУ «ООКЛ» (замовник) було оголошено закупівля на придбання Папіру для ксероксу А4, Ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-01-000101-a. В аукціоні приймало участь три Учасника. Після проходження аукціону, настав етап кваліфікації.
Замовник почав розглядати Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію , а сама ТОВ «Офісцентр», на відповідність даного Учасника кваліфікаційним вимогам визначеними Замовником. Згідно вимог визначених Замовником , Учасник не пройшов кваліфікацію та був дискваліфікован, за таких причин :
1) Замовником у кваліфікаційних вимогах , було визначено спосіб та форму надання Учасником своєї цінової пропозиції , тобто надати форму « комерційної пропозиції», згідно Додатку № 1 до оголошення, яку Учасник повинен дотримуватися, що останній не зробив;
2) Замовником у кваліфікаційних вимогах, було визначено надати довідки (довідок) з обслуговуючого (-чих) банку (-ів) із зазначенням інформації про поточний (поточні) рахунок (рахунки), датована не більше місячної давнини відносно дати аукціону, але не пізніше дати аукціону, проте Учасником було надано довідку з Акціонерного банку «Південний» вих. № 42-15405БТ від 28.03.2016р., що не відповідає вимогам Замовника.
3) Замовником було визначено у кваліфікаційних вимогах надати:
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виробника з зазначенням: назви виробника, місця знаходження (фактичне/юридичне), відповідність предмета закупівлі зазначеним вимогам;
- довідку у довільній формі з вмістом інформації компанії – учасника з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси, відомостей про контрактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контрактний телефон);
- надати довідку у довільній формі, що Учасник ознайомившись з істотними умовами договору, які зазначені до цієї документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його цінова пропозиція буде акцептована, проте Учасником у його пропозиції не було зазначених документів.
На вище зазначене до КУ «Одеська обласна клінічна лікарня» звернувся ТОВ Офісцентр».
У зверненні йдеться про:
1) Учасник наголошує ,що ним було дотримано форму комерційної пропозиції ;
2) про відсутність інформації у кваліфікаційних вимогах Замовника , щодо розміщення документів ;
3) незаконне дискваліфікування його пропозиції,
Стосовно «Комерційної пропозиції» запропонованого предмету закупівлі за формою відповідно до Додатку №1 ,яка визначена Замовника, Учасник не дотримався даної форми, а саме надав не повну інформацію згідно наданої форми ( відсутня інформація про повне найменування учасника, відсутня повна інформація про керівництво , а саме посада та контактні телефони), не вірно вказана «форма випуску» та « одиниця виміру».
Щодо відсутності у кваліфікаційних вимогах термінів розміщення Учасниками переліку документів, які визначені Замовником, наголошуємо , що Згідно частини 6 , пункту 6.7, Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантажує в Систему електроні документи та документів у електронному вигляді. Згідно частини 6 пункту 6. 10 Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Нагадуємо що згідно даного наказу , пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета Закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у Закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником.
Тобто Замовник не повинен вказувати терміни розміщення документів, оскільки це регламентується вище зазначеним Наказом.
Отже у пропозиції Учасника було виявлено грубі порушення вимог Замовника , це стосується наданої довідки з обслуговуючого банку , не надання згоди з істотними умовами договору та багато інших порушень. Не бачимо з боку Замовника неправомірних дій, оскільки Замовник діяв згідно законодавства та дискваліфікував Учасника згідно частини 9 пункту 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено