• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією

Торги відмінено

1 473 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 368.90 UAH
Період оскарження: 01.12.2023 12:11 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Технічні вимоги

Номер: 19e5889631644392808b7fd8baa5873f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-006214-a.a2
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено: Мобільний застосунок для лікарів з можливісю підпису КЕП (для IOS, Android, Huawei Harmony OS, з основними функціями передачі медичних записів в ЕСОЗ). Наголошуємо, що на рівні законодавства України не встановлено жодного обов’язку аби суб’єкти, які пропонують доступ до використання функціоналу медичної інформаційної системи, мали свої мобільні додатки, які повинні бути доступні в Google Play, App Store, HUAWEI AppGallery одночасно. Ми вважаємо, що наявність мобільного додатку в Google Play та App Store задовольняє потреби користувачів обидвох мобільних операційних систем. Продукція HUAWEI вже декілька років знаходиться під санкціями США, зокрема, і на неї накладені і санкції компанією Google, що створює перепони в реєстрації нашого додатку на HUAWEI AppGallery та наявній реєстрації в Google Play. А також звертаємо увагу, що створення та додавання мобільного додатку до HUAWEI AppGallery неможливе за один тиждень допоки йде прийом пропозицій. Також в тендерній документації не обґрунтована вимога щодо додатку в HUAWEI App Gallery. З огляду на викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають мобільний додаток під Android та iOS, опублікований в Google Play, в App Store ,та в HUAWEI App Gallery. Узагальнюючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації в частині вилучення обов’язку мати мобільний додаток в HUAWEI App Gallery. Додатково наголошуємо, що вищезазначена вимога, зокрема стосовно наявності мобільного додатку в HUAWEI App Gallery, жодним чином не вказують на неможливість виконання учасника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також хочемо наголосити що дане питання оскаржувалось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та було признане, як дискримінаційна вимога. Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Технічні вимоги

Номер: bca55b05f29548e28ef5bc5121966c27
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-01-006214-a.a1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено: МІС має бути учасником державної програми "медичне страхування". МІС повинна мати інтеграцію з системою “ЗаХист” (сукупність організаційних і технічних засобів для збереження, накопичення та іншої обробки інформації, що використовується Адміністратором для роботи з процесами щодо страхових продуктів). Учасник надає лист-підтвердження виданий запропонованій системі від адміністратора системи "ЗаХист", який має підтверджувати інтеграцію запропонованої МІС з системою "ЗаХист", підтвердження впровадження та підтримання технічної можливості розміщення, обробки, автоматичного обміну інформацією з системою "ЗаХист" через інтерфейс запропонованої МІС. Інтеграція з системою “ЗаХист” не є державною програмою. Тобто не є загальнообов’язковою вимогою. Крім того cистема “ЗаХист” це проєкт еЛіки - страховка на ліки в якій бере участь тільки одна інформаційна система. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, тим самим завідомо обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Узагальнюючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації в частині вилучення обов’язку МІС повинна мати інтеграцію з системою “ЗаХист”. Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.