-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок річковий
Завершена
854 834.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 274.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 274.17 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 11:45 - 06.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення вимог ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 стосовно модуля крупності
Номер:
a05992918f9a4a9db606ac3159a47611
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-005398-a.c4
Назва:
Порушення вимог ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 стосовно модуля крупності
Вимога:
в п. 5 Технічне завдання вказано, що Пісок річковий повинен відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок річковий щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт»:1 клас застосування Модуль крупності – від 1,65 до 1,85
Проте в ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 про показник модуля крупності зазначено лише нижня його межа - не менше 1.0. Відповідно, зазначаючи конкретний показник Замовник дискримінує всіх потенційних учасників, які мають сертифікат відповідності, в якому зазначено відмінний від значення від 1,65 до 1,85 показник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2023 15:07
Вирішення:
Керуючись частиною 1 статті 23 Закону ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовником в тендерній документації встановлено технічні та якісні характеристики товару що закуповується у відповідності до ДСТУ, що жодним чином не являється дискримінацією потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги. Надання сертифікатів ISO
Номер:
400e36b50e4c4a89b1fc39c60d6adcef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-005398-a.c3
Назва:
Технічні вимоги. Надання сертифікатів ISO
Вимога:
в Додатку 3. п. Вказано, що Для підтвердження відповідності та якості товару Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні сертифікати:
1) ISO 9001:2015 – «Системи управління якістю»;
2) ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління»;
3) ISO 28000:2008 – «Системи управління безпекою ланцюга постачання»;
4) ISO 45001:2019 – «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці»;
5) ISO 37001:2018 – «Системи управління щодо протидії корупції».
Звертаємо увагу, що отрмання зазначених сертифікатів не передбачені законодавством. І, відтак, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо прибрати зазначену вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 16:46
Вирішення:
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
Слід зауважити, що це державні стандарти України, які затвердженні НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ УКРАЇНИ:
Розробники стандартів ISO: ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ»), Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ система») та Технічний комітет стандартизації «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів» (ТК 93):
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги 1) ISO 9001:2015 – «Системи управління якістю» - затверджено Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів»;
- ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) - затвердежно Наказом ДП «НДІ система» Наказ від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України»;
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) – затверджено Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів»;
- ДСТУ ISO 28000:2008 Ситеми управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT) – затверджено Наказом ТК 93 від 04.08.2008 № 268 "Про затвердження національних стандартів України".
- ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) – затверджено Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 18.12.2018 № 507 «Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту».
Зазначена Система сертифікації дає гарантію споживачам, що якість виробів завжди стабільна, висока та відповідає очікуванням споживачів.
Керуючись частиною 1 статті 23 Закону ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Також, згідно частини 5 статті 23 Закону - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, з огляду на вищенаведене, Законодавством та нормативно-правовими актами України в сфері ДСТУ в Україні затверджено сертифікація стандартів ISO та статтею 23 Закону передбачається вимагання Замовником торгів таких сертифікатів ISO від учасників торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги Замовника Насипна густина
Номер:
e649523aee0a424cb4af7d7073215b76
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-005398-a.a2
Назва:
Технічні вимоги Замовника Насипна густина
Вимога:
в п. 5 Технічне завдання вказано, що Пісок річковий повинен відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок річковий щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт»:1 клас застосування
Модуль крупності – від 1,65 до 1,85
Насипна густина – 1270 кг/м3
Глина у грудках відсутня
Проте в ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 про показник насипної густини зазначено лише нижня його межа - не менше 1100 кг/м3. Відповідно, зазначаючи конкретний показник Замовник дискримінує всіх потенційних учасників, які мають сертифікат відповідності, в якому зазначено відмінний від значення 1270 кг/м3 показник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 16:11
Вирішення:
Керуючись частиною 1 статті 23 Закону ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовником в тендерній документації встановлено технічні та якісні характеристики товару що закуповується у відповідності до ДСТУ, що жодним чином не являється дискримінацією потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги Замовника
Номер:
b3c80fbdf3c441a4b52fbcee73011ca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-005398-a.a1
Назва:
Технічні вимоги Замовника
Вимога:
в п. 2. Технічного завдання Замовником вимагається поставка окремими партіями, протягом 1 (одного) календарного дня (з 8:00 до 16:00) з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні. В той же час в п. 9. вказано, що поставка товару здійснюється не великими партіями згідно заявки замовника по 5 або по 10 тон відповідно до Заявки Звамовника торгів. Тобто, по 10 тон необхідно здійснити як мінімум 230 поставок протягом 2023 року, що вказує на явну упередженість Замовника з метою звузити коло потенційних учасників до заздалегіть обраного. Просимо прибрати дикримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 16:01
Вирішення:
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Аналізуючи статтю 5 Закону ні де не вказано, що строк поставки товарів, який зазначений замовником в технічному завданні ТД з урахуванням потреб замовника торгів для його перебійної роботи є дискримінаційною вимогою.
Згідно статті 712 Цивільного кодексу України «Договір поставки» за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
У відповідності до статті 267 Господарського кодексу України (Далв-ГКУ) (Строки і порядок поставки)
1. Договір поставки може бути укладений на один рік, на строк більше одного року (довгостроковий договір) або на інший строк, визначений угодою сторін. Якщо в договорі строк його дії не визначений, він вважається укладеним на один рік.
2. Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
3. Якщо в довгостроковому договорі кількість поставки визначено лише на рік або менший строк, у договорі повинен бути передбачений порядок погодження сторонами строків поставки на наступні періоди до закінчення строку дії договору. Якщо такий порядок не передбачений, договір вважається укладеним на один рік.
4. У разі якщо сторонами передбачено поставку товарів окремими партіями, строком (періодом) поставки продукції виробничо-технічного призначення є, як правило, квартал, а виробів народного споживання, як правило, - місяць. Сторони можуть погодити в договорі також графік поставки (місяць, декада, доба тощо).
5. У договорі поставки за згодою сторін може бути передбачений порядок відвантаження товарів будь-яким видом транспорту, а також вибірка товарів покупцем.
6. Договором може бути передбачено відвантаження товарів вантажовідправником (виготовлювачем), що не є постачальником, та одержання товарів вантажоодержувачем, що не є покупцем, а також оплата товарів платником, що не є покупцем.
7. Договором може бути передбачений порядок поставки недоодержаної покупцем у встановлений строк кількості товарів.
Отже, враховуючи частину 4 статті 267 ГКУ Сторони в договорі можуть погодити графік поставки (місяць, декада, доба тощо).
Відповідно до частини 7 статті 181 ГКУ строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Враховуючи вищенаведене, строк поставки товарів або його термін поставки не є дискримінаційною вимогою, оскільки не підпадає під визначення статті 5 Закону, а є істотною умовою договору передбаченою у статті 181 ГКУ.
Статус вимоги:
Відхилено