• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дитячого психоневрологічного відділення КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. Пилипа Орлика, 4 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

11 632 008.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 160.04 UAH
Період оскарження: 30.11.2023 18:37 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Уточнення до Тендерної документації

Номер: b70ae614e83042e2bdc3d8435d8f33db
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-30-015411-a.c1
Назва: Уточнення до Тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! У Додатку № 2 до Тендерної документації зазначаються такі вимоги до Учасників: «З огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із проектно-кошторисною документацією». Повідомляємо, що відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту обстеження об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Рішення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку № 2 до Тендерної документації та виключити вимогу щодо надання акту обстеження об’єкту зі складу Тендерної документації. Також у Розділі 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 «Інша інформація» а саме пп. 2.5. зазначено: «Учасник повинен надати довідку довільної форми, видану замовником, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». Надання даної довідки саме Замовником є дискримінаційною вимогою, оскільки, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації. Замовник може свідомо обмежувати коло осіб яким він надасть дану довідку. Прошу, внести зміни до Тендерної документації та замінити довідку від замовника на довідку у довільній формі від учасника щодо відсутності негативного досвіду співпраці з замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про надання акту обстеження приміщень, в яких здійснюватимуться роботи визначені технічним завданням, який має бути підписаний учасником та замовником, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні обсяги робіт та коректно оцінити вартість робіт за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на капітальний ремонт з влаштуванням пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не передбачається. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника не відповідає дійсності. Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати акт огляду приміщення, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документаціїі та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документаціїі немає. Щодо довідки про відсутність негативного досвіду співпраці. Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого Закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та всі потенційні Учасники мають право та можливість звернутися до Замовника торгів зі запитом про надання будь-якої інформації, на яку замовник зобов’язаний надати відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.12.2023 12:02