-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Стерилізатор паровий ГК-100
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2018 16:18 - 27.04.2018 16:11
Вимога
Вирішена
неправомірне визначення переможцем
Номер:
4358d6ed14e6445bad97e2f82ede4fbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-20-002193-a.a3
Назва:
неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику, пропозиція учасника ФОП Войтовський Дмитро Андрійович не відповідає умовам документації та вимогам чинного законодавства. Згідно оголошення про проведення закупівлі пункт 3.3 «Якість товару повинна відповідати вимогам, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам», пункт 6.1.4 « надати документи (сертифікати) щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам». Даним учасником запропоновано до закупівлю обладнання стерилізатор паровий виробника ТОВ «Полтавський завод медичного обладнання та інструментів», яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013р заборонено обіг та експлуатацію обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Підтвердженням такої відповідності згідно даної постави може бути маркування обладнання знаком відповідності та декларація виробника, яка сформована виробником на підставі проведеної сертифікації уповноваженим органом з оцінки відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів, згідно зазначеної Постанови. В складі пропозиції даного учасника наявний виключно сертифікат відповідності технічному регламенту щодо безпеки обладнання що працює під тиском, затвердженого ПКМУ №35 від 19.01.2011р, наявність даного сертифікату означає що дане обладнання не завдасть шкоди, але даний технічний регламент не класифікує обладнання як медичний виріб та не дозволяє експлуатацію та обіг медичного обладнання. Учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції якісним вимогам замовника та чинному законодавству України, а тому дана пропозиція повинна бути відхилена замовником.
На підставі викладеного просимо переглянути та скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Войтовський Дмитро Андрійович.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на претензію конкуруючого учасника.doc 11.05.2018 14:25
Дата подачі:
05.05.2018 19:49
Вирішення:
Згідно правового аналізу ст. ст. 17, 22, 23, 25, Закону України «Про публічні закупівлі» вказаний вище Сертифікат немає превалюючого статусу або переваги над іншими документами, адже конкретно не визначається законодавцем у переліку документів що мають міститися у тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
посилення контролю за дотриманням чинного законодавства
Номер:
5480b91c232a4cfaa5ef09571bfbaab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-20-002193-a.a2
Назва:
посилення контролю за дотриманням чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши Вашу відповідь, виникає ряд запитань:
По-перше, звідки у вас, як у замовника процедури закупівлі, що повинна згідно чинного законодавства будуватись на принципах добросовісної конкуренції; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; та особливо на принципі запобігання корупційним діям і зловживанням – інформація про те, яке саме обладнання вам буде запропоновано, що Ви так чітко прописуєте документи, які вам буде надано із точністю до номеру вихідного документу та організації, що його видала?
Публікація відповіді із подібним текстом:
«ГОТОВНІСТЬ ВИРОБУ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ:- Звітом про спеціалізовану оцінку клінічних даних виданим ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, 19.01.2018 р.
- Протоколом доклінічних випробувань (експертизи) виданим ДУ «Інститут громадського здоров’я» ім. О.М. Марзєєва НАМН України, 18.01.2018 р.
- Протоколом № 61310 приймальних технічних випробувань виданий Державним випробувальним центром з підтвердження оцінки відповідності 13.12.2017 р.
Зазначене вище також підтверджується розробленими Виробником документами , що вимагаються замовником у тендерній документації в рамках «Технічної специфікації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі», а саме:
- Технічний файл ТФ-41301870-001:2017 від 01.10.2017 р.
- Паспорта посудин (стерилізаційних камер) що працюють під тиском;
- Технічні паспорти на Стерилізатори парові;
- Актом приймальних технічних випробувань виробу від 18.01.2018 р.;
- Звітом з контролю ризику для медичного виробу від 23.10.2017 р.;
- Звітом з аналізу та оцінки ризику для медичного виробу від 23.10.2017 р.;
- Протоколом проведення попередніх випробувань № П1 від 23.10.2017 р.;
- Програмою і методикою проведення приймально-технічних випробувань дослідних зразків від 15.10.2017 р.»
до періоду розкриття пропозицій, коли ще ніхто не може знати складу документів пропозицій учасників є доказом узгоджених дій замовника із одним із можливих учасників.!
По-друге, в котре просимо замовника ознайомитись із Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року та прочитати норми щодо заборони використання медичного обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Якщо замовник не в змозі ознайомитись із текстом Постанови Кабінету Міністрів для всебічного вивчення ситуації та не допущення порушення норм чинного законодавства він може звернутись за роз’ясненням до органу ДАСУ(державної аудиторської служби Українив Миколаївській області) або органів стандартметрології (наприклад, Миколаївстандартметрології), які у тому числі проводять сертифікацію медичного обладнання на відповідність вимогам технічного регламенту. Після отримання повної інформації замовник зрозуміє, що його намагаються ввести в оману учасники, які пропонують несертифіковане обладнання яке заборонено експлуатувати на території України.
По-третє, вимагаємо видалити із складу документів вимогу про наявність сервісного центру на території Миколаївської області. Згідно практики антимонопольного комітету України дана вимога встановлена як дискримінаційна та не може застосовуватись замовниками процедур закупівель. Замовники в своїх вимогах можуть встановити кількість днів за які постачальник повинен здійснити дії по обслуговуванню.
Просимо замовника вивчити ситуацію та внести відповідні зміни
Пов'язані документи:
Замовник
- пояснення на вимогу.docx 27.04.2018 15:41
Дата подачі:
26.04.2018 13:24
Вирішення:
Висуваючи подібну вимогу про усунення порушень, заявник (учасник) намагається ввести в оману Замовника та дискримінувати інших учасників, некоректно трактуючи законодавчі акти.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
посилення контролю за дотриманням чинного законодавства
Номер:
92d584ba47a34117aa0b6401d1ce0cee
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-20-002193-a.a1
Назва:
посилення контролю за дотриманням чинного законодавства
Вимога:
Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року заборонено обіг та експлуатацію обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Документом, що підтверджує дану відповідність є сертифікат відповідності, який видається органами з оцінювання. Станом на сьогоднішній день цей сертифікат є ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ, ЯКИЙ ДОЗВОЛЯЄ ОБІГ/ЕКСПЛУАТАЦІЮ (придбання та використання) медичного обладнання. Виключно даний документ надає гарантію придбання якісного обладнання. Саме цей документ підтверджує, що обладнання є медичним виробом та виконає призначені йому функції.
Просимо замовника посилити контроль за дотриманням чинного законодавства та внести зміни до документації для проведення закупівлі та додати вимогу про надання в складі пропозицій учасників сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року.
УВАГА! Обладнання, яке не має зазначеного сертифікату відповідності, не вважається медичним обладнанням та медичним виробом, а тому придбання такого обладнання – є нецільовим використанням бюджетних коштів. Відповідальність за це правопорушення посадових осіб передбачена ч. 5 і 6 ст. 164-12 КПАП. У випадку, якщо предметом таких дій були бюджетні кошти у великих розмірах. настає кримінальна відповідальність за ст. 210 КК.
Також, просимо внести вимогу: « надати в складі документів пропозиції Дозволи Держпраці України щодо:
• застосування устаткування підвищеної небезпеки (посудини, що працюють під тиском, стерилізатори);
• експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
• виконання робіт підвищеної небезпеки (монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин та механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)»
•
без яких неможливо виробництво та введення в експлуатацію даного виду обладнання.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ .doc 26.04.2018 10:53
Дата подачі:
20.04.2018 20:59
Вирішення:
Вважаємо що зазначена у вимозі конкуруючого (учасника процедури закупівлі) інформація, - є не що інше як антиконкурентна акція (залякування) яка націлена на здобуття недобросовісним шляхом своїх сумнівних переваг над іншим виробником (учасником) суб’єктом господарювання.
Статус вимоги:
Задоволено