-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із розробки, друку та доставки розрахункових документів для Замовника за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – «Друкарські послуги»
Завершена
6 795 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 67 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 67 950.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2023 12:45 - 06.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника
Номер:
1caf60e0391d47a0a805519d5bd0d63f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-30-006948-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК АТ-Київгаз.pdf 19.12.2023 16:49
- Інв картка CAS 52.4.pdf 19.12.2023 16:49
- Протокол про визнання УМЦ переможцем та намір укласти договір від 15.12.2023.pdf 19.12.2023 16:49
- Відповідь - на вимогу усунення невідповідностей.pdf 19.12.2023 16:49
- Протокол - Відхилення пропозиції від 14.12.2023.pdf 19.12.2023 16:49
- Інв картка Фальц MB Bauerle prestige Fold Net 52.4-DAT 24.pdf 19.12.2023 16:49
- Аналогічний договір+акт+відгук.pdf 19.12.2023 18:03
- Скарга АМК АТ-Київгаз.pdf 19.12.2023 18:03
- Довідка працівники АТ.pdf 19.12.2023 18:03
- Скарга Август Трейд Київгаз signed.pdf 19.12.2023 18:59
- рішення від 21.12.2023 № 20592.pdf 21.12.2023 17:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2023 № 21108.pdf 29.12.2023 14:13
- рішення від 28.12.2023 № 21108.pdf 02.01.2024 13:10
- Пояснення, інформація до скарги (UA-2023-11-30-006948-a.a2).docx.p7s 25.12.2023 10:31
- Пояснення, інформація до скарги (UA-2023-11-30-006948-a.a2).docx 25.12.2023 10:31
- Пояснення, інформація до скарги (UA-2023-11-30-006948-a.a2).pdf 25.12.2023 10:31
- Пояснення, інформація до скарги (UA-2023-11-30-006948-a.a2).pdf.p7s 25.12.2023 10:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 17:43
Дата розгляду скарги:
28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2023 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокольним рішенням (протоколом) від 09.01.2024 року №163/1178 скасовано рішення від 14.12.2023 №148 "Про відхилення учасника" та Рішення від 15.12.2023 №153 "Про намір укласти договір про закупівлю"
Вимога
Вирішена
Щодо наявності працівників певних професій
Номер:
46b8c130650c42238636e5d0e53476a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-30-006948-a.a1
Назва:
Щодо наявності працівників певних професій
Вимога:
Пунктом 1.2. розділу I Документи та інформація, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачено, що Учасник має надати підтвердженя наявності в учасника закупівлі штатних працівників (або залучених спеціалістів) відповідної кваліфікації, зазначивши їх кількість за професіями та займаними посадами тощо відповідно до зазначених у таблиці.
В цей час Національний класифікатор України "Класифікатор професій" призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб’єктами господарювання не передбачає більшість із зазначених у вимогах професій. Відповідно, ваша вимога щодо наявних професій суперечить чинному законодавству.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2023 14:09
Вирішення:
Доброго дня! В тендерній документації будуть зроблені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено