-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2023 09:35 - 08.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника
Номер:
ab283d4559af43d1b617630ca6100dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-30-001429-a.b1
Назва:
Вимога на рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник
Пунктом 6.1.11. тендерної документації встановлено , що Учасниками у складі пропозиції надаються
6.1.11. Чинний договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності перевізника за збитки, які можуть бути завдані ним під час перевезення НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ, ЗАЗНАЧЕНИХ в технічній специфікації до предмета закупівлі (ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ)
Відповідно до інформації, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації -
Найменування небезпечних відходів – Відпрацьовані або зіпсовані дерев'яні шпали, бруси, забруднені нафтопродуктами
Тендерною документацією чітко визначено, які саме відходи повинні міститись в договорі страхування та найменування таких відходів, а саме "Відпрацьовані або зіпсовані дерев'яні шпали, бруси, забруднені нафтопродуктами". Відходи "паперу деревини",зазначені в договорі страхування, наданому учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не є небезпечними відходами, визначеними тендерною документацією.
Такі відходи як - «Відпрацьовані або зіпсовані дерев'яні шпали, бруси, забруднені нафтопродуктами » в договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності перевізника за збитки, які можуть бути завдані ним під час перевезення НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ, наданому учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ВІДСУТНІ!
Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ - «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» шляхом дискваліфікації останнього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 09:28
Вирішення:
Переможець закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не є безпосереднім надавачем послуг з перевезення небезпечних відходів, зазначених в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), тому, згідно з вимогами пункту 6.1.13 тендерної документації Замовника, було надано відповідні документи співвиконавця ТОВ «Український центр поводження з відходами».
Договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів від 28.03.2023 №FO-01518876 (далі – Договір) укладено між ПрАТ «Страхова група «ТАС» та ТОВ «Український центр поводження з відходами» відповідно до заяви-анкети від 28.03.2023 та переліку небезпечних відходів, зазначеному в чинній ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданій ТОВ «Український центр поводження з відходами» рішенням Міністерства екології та природних ресурсів України від 19.10.2015 №371. Саме тому серед інших найменувань небезпечних відходів у Договорі зазначено «Відходи сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (в т.ч. промаслені пісок, папір, деревина, ґрунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри».
Вважаємо за потрібне зауважити, що суб’єкти господарювання-утворювачі небезпечних відходів (і Замовник у тому числі) ведуть первинний поточний облік відходів відповідно до внутрішнього порядку, затвердженого на підприємстві, та використовують у своїй природоохоронній діяльності Державний класифікатор відходів (ДК 005-96) відповідно до здійснюваного виду економічної діяльності, а орган ліцензування, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №446, – Жовтий перелік відходів (розділ А), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 №1120.
З огляду на це, найменування небезпечних відходів, зазначених Замовником у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), за формулюванням не можуть бути ідентичними зазначеним у ліцензіях на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, наприклад:
- у ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» – «Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у т. ч. відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші). Відходи, забруднені нафтопродуктами – забруднений пісок, папір, деревина, ґрунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри (ліцензія від 04.03.2013);
- у ТОВ «Український центр поводження з відходами» – «Відходи сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (у т.ч. відходи забруднені нафтопродуктами – промаслені ганчір’я, пісок, деревина, тирса, папір, фільтри)» (ліцензія від 19.10.2015);
- у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» – «Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші). Відходи, забруднені нафтопродуктами – промаслений пісок, папір, деревина, грунт, ганчір’я, відпрацьовані фільтри» (ліцензія від 03.12.2013).
Проте «Відпрацьовані або зіпсовані деревʼяні шпали, бруси, забруднені нафтопродуктами», зазначені Замовником, безумовно відносяться до відходів, забруднених нафтопродуктами – промасленої (забрудненої) деревини.
Відхилення учасників через неідентичне формулювання найменувань у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) та дозвільних документах учасників (у т.ч. документах, складених на підставі цих дозвільних документів) є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено