-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування у школах № 1,2,4,5,9,10,11,12,18,24)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 716 днів назад
3 319 974.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 599.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 599.87 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 15:36 - 06.04.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
8596606ea107441190e49c6ce225f4f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-000704-b.a1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Оскарження результатів закупівлі
Опис скарги
СКАРГА на дії Замовника закупівлі: UA-2018-03-21-000704-b. Предметом закупі-влі було ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування у школах № 1,2,4,5,9,10,11,12,18,24) на загальну суму 3 319 974,00 грн. без ПДВ.
Замовник - Управління освіти Бахмутської міської ради (надалі - Замовник).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого ха-рчування» (надалі – ТОВ ККДХ) приймало участь у зазначеному тендері.
За підсумками проведеного аукціону, тендерний комітет Замовника визнав пере-можцем торгів учасника ФОП Тодорову І.С. (протокол засідання тендерного комітету №25 від 12.04.2018 року). Учасник не згоден з цим рішенням, тому що тендерна пропози-ція ФОП Тодорової І.С. не відповідає умовам тендерної документації Замовника (надалі – ТД) і повинна бути відхилена згідно з п.п. 1 п.п.4 п. 2 розд. V ТД:
Невідповідність документів тендерної пропозиції ФОП Тодорової І.С. умовам ТД Замовника полягає у наступному:
1. ФОП Тодорова І.С. у своїй оновленій тендерній (ціновій) пропозиції, яку вона надала у відповідності до вимог абз. 11 п. 8 розділу ІІІ ТД, змінила предмет закупівлі у частині його технічних характеристик, а саме зменшила кількість послуг визначених Замовником у ТД.
Таким чином, Пропозиція ФОП Тодорової І.С. не відповідає умовам ТД і повинна бути відхилена згідно п.п. 4 п. 2 розділу V ТД.
2. Визнання переможцем ФОП Тодорової І.С. порушує один із принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме – - максимальна економія та ефективність.
ФОП Тодорова І.С, всупереч умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» під час аукціону зменшувала не ціну послуги, а кількість послу-ги, тому її цінова пропозиція, приведена у відповідність до кількості послуг, вказаної у ТД, вища за цінову пропозицію ТОВ ККДХ на 124 724,00 грн.
3. ФОП Тодорова І.С не виконала одну із вимог ТД стосовно кваліфікаційних кри-теріїв, яка міститься у пункті 1 розділу ІІІ., а саме наявність працівників відповідної ква-ліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так у ТД вказана кількість шкіл, в які потрібно постачати послуги, тобто готувати страви для школярів – 10 шкіл. У інформаційній довідці про працівників, які будуть без-посередньо залучені до виконання послуги, яку надала ФОП Тодорова І.С. (PDF файл «Кваліфікація 1.1», стор. 1), також вказано 10 кухарів, але відносного одного із них не надано документів, підтверджуючих її посаду та освіту.
Таким чином, учасник не підтвердив відповідність критерію наявності працівників відповідної кваліфікації у спосіб, передбачений вимогами тендерної документації.
З даної підстави тендерна пропозиція мала бути відхилена.
4. ФОП Тодорова І.С. порушила процедуру закупівлі не надавши протягом пяти днів у спосіб, встановлений Законом, документи, передбачені абз. 2 п. 3 ст. 17 Закону та абз. 15, 16 п.п.3 п. 6 розд. ІІІ ТД.
У відповідності до п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, Замовник повинен відхилити її тендерну пропозицію.
Скаржник не може погодитися з рішеннями Замовника про визнання переможцем торгів ФОП Тодорової І.С. при наявності очевидних порушень і недоліків у її тендерній пропозиції, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП Тодорової І.С., зазначене у протоколі №25 від 12.04.2018 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.04.2018 13:55
- Додаток 2 - ДК 021 2015 55520000-1 Кейтерингові послуги.docx 21.04.2018 13:55
- Додаток 3 - Протокол № 25 від 12.04.2018.PDF 21.04.2018 13:55
- Додаток 4 - тендерна пропозиція, погодженяя з тех.завд..pdf 21.04.2018 13:55
- Додаток 6 - Кваліфікація 1.3.PDF 21.04.2018 13:55
- Додаток 5 - Кваліфікація 1.1.PDF 21.04.2018 13:55
- Додаток 7 - Кваліфікація 1.2.PDF 21.04.2018 13:55
- Пл. доручення.pdf 21.04.2018 13:55
- Рішення від 24.04.2018 № 3872+лист Замовнику.pdf 25.04.2018 20:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2018 № 4473.pdf 14.05.2018 17:54
- Рішення від 11.05.2018 № 4473.pdf 16.05.2018 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2018 13:55
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2018 20:30
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.05.2018 21:58