-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
---
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2023 17:02 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
81632c9948224fedba5fe38a6be50085
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-017642-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
У пункті 4 Додатку 2 вами встановлено вимогу: Вимоги стосовно розташування АЗС: АЗС учасника (постачальника) власні, або орендовані, або на іншому праві (договори про співпрацю/партнерство тощо)але не менш ніж дві АЗС в м. Гадяч, Полтавської області.
В м. Гадяч лише одна мережа АЗС BVS має дві АЗС. Таким чином, встановивши такі умови закупівлі ви дискримінуєте всіх учасників та надаєте перевагу виключно мережі BVS. Такі дії мають ознаки порушення ст.6 Закону України "Про захист економічної конкуренції, які полягають у антиконкурентних узгоджених діях спрямованих на спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також ознаки корупційного правопорушення.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу. Враховуючи, що ваша установа знаходиться в с. Красна Лука, жодної економічної або виробничої вигоди немає.
Пунктом 16 Додатку 2 встановлено обовязок учасників надати копії ліцензій на право роздрібної торгівлі на власних, або орендованих, або на іншому праві (договори про співпрацю/партнерство тощо) АЗС в м. Гадяч, Зіньків Полтавської області.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»:
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів;
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні вимоги. У разі незадоволення цієї вимоги нами буде подано скаргу до АМКУ, а також подані заяви до правоохоронних органів щодо наявності ознак кримінальних правопорушень та антиконкурентних дій
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2023 13:46
Вирішення:
У відповідь на вимогу роз’яснюємо, встановлена вимога щодо наявності не менше двох АЗС у м. Гадяч не є дискримінаційною, оскільки Замовником допускається володіння чи користування такими АЗС на будь-яких передбачених законодавством правових засадах, а саме : на праві власності, оренди або партнерські АЗС. Тому, будь-який потенційний учасник, який виявить бажання взяти участь у дані закупівлі має право залучити необхідну кількість АЗС на правах оренди або на правах партнерства.
Щодо вимоги до учасників надати копії ліцензій на право роздрібної торгівлі роз’яснюємо, у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції – учасник повинен надати замість нього лист з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
Статус вимоги:
Відхилено