-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) Буринського міського ліцею №2 імені Ю.М.Лавошника Буринської міської ради Сумської області, за адресою: м.Буринь, вул.Шевченка, 2, Конотопський район, Сумська область (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
зг.Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (із змінами)
Торги не відбулися
13 179 644.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 131 796.45 UAH
мін. крок: 1% або 131 796.45 UAH
Період оскарження:
29.11.2023 15:48 - 04.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на прийняті рішення, дії та бездіяльність замовника
Номер:
e75f4e38fe3a4aa29db608eae0256a07
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-015245-a.c4
Назва:
скарга на прийняті рішення, дії та бездіяльність замовника
Скарга:
тендерна пропозиція ПВКП Авангард розрахована не у відповідності до вимог тендерної документації та на підставі п. п. 2 п. 44. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗаробітнаПлатаСубектОскраження.rtf.asice.zip 20.12.2023 08:22
- Розрахунок заробітної платиАванград.pdf.asice.zip 20.12.2023 08:22
- СкаргаРішенняЗамовникаUA-2023-11-29-015245-a.docx.asice.zip 20.12.2023 08:22
- рішення від 22.12.2023 № 20698.pdf 22.12.2023 17:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2023 № 21231.pdf 01.01.2024 13:34
- рішення від 29.12.2023 № 21231.pdf 03.01.2024 10:55
- пояснення.pdf 26.12.2023 15:23
- Пояснення по скарзі.docx 26.12.2023 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.12.2023 08:51
Дата розгляду скарги:
29.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2023 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.01.2024 10:55
Вимога
Вирішена
Сертифікат ISO
Номер:
48a01e2b1cc644b8992fec3afd333c8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-015245-a.c3
Назва:
Сертифікат ISO
Вимога:
Документація вимагає :
"На підтвердження розробленої та діючої на підприємстві, системи управління якістю, учасники повинні надити в складі пропозиції сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель".
Державний класифікатор продукції та послуг (ДКПП) не містить коду "41.20- Будівництво житлових і нежитлових будівель". А містить коди:
"41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти".
Сертифікати ISO видаються саме за цими кодами.
Вимагаємо привести документацію у відповідність, та додати у вимоги право надавати сертифікат з вищезазначеними кодами.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 224.pdf 30.11.2023 15:36
Дата подачі:
29.11.2023 22:22
Вирішення:
41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Відомість ресурсів
Номер:
504202d33f8f4c74bb6f1089a027b378
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-015245-a.a2
Назва:
Відомість ресурсів
Вимога:
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, Замовник повинен надати учасникам для розрахунку договірної ціни відомість обсягів робіт та відомість ресурсів з цінами чи без них, або затверджену ПКД.
Вимагаємо надати відомість ресурсів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2023 22:13
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до змісту тендерної документації, в тому числі ч. 3 п. 2 ст. 22 Закону визначено наявність у складу тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва.
Дефектний акт, що наданий у складі ТД, містить всю необхідну інформацію для розрахунку Учасником своєї Тендерної пропозиції. Посилання на вимоги Настанови з визначення вартості будівництва в даному випадку є незаконними, оскільки п 2 Настанови говорить, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів, а вартість будівництва визначається (пункт 2.5.) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель. Настанова не містить зобов’язання Замовника щодо публікації відомості ресурсів.
Тобто, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно правових актів, Учасник самостійно розраховує свою Тендерну пропозицію, використовуючи для цього чине законодавство і в тому числі і Настанову.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ac4ad8eb44b24bbfb3a9dc2ceb1eedf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-015245-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагамо скасувати вимогу, що стосується аналогічного договору в частині виконання робіт в закладі освіти. Дана вимога є дискримінаційною, так як звужує коло потенційних учасників. При ремонті укриттів або пру застосовуються аналогічні вимоги незалкжно від того в якому закладі знаходиться укриття . Це може бути як заклад освіти, так і охорони здоров'я, або інша установа.
Вимагаємо скасувати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 224.pdf 30.11.2023 15:40
Дата подачі:
29.11.2023 22:00
Вирішення:
«Аналогічним слід вважати договір з будівництва/капітального ремонту/реконструкції (ДК 021:2015 "45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи") споруди цивільного захисту (укриття, ПРУ), що виконаний та/або виконується в період з 2020 року по 2023 рік».
Статус вимоги:
Задоволено