• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Імпланти для травматології та нейрохірургії (НК 024:2023: 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний»;«56642 - Нестерильний нерозсмоктний ортопедичний кістковий ґвинт»; «32854 - Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується»; «45061 Розсмоктний анкер для кріплення м'яких тканин» «47030 - Штучні зв'язки «61325 — Система внутрішньої спінальної фіксації за допомогою кісткових гвинтів, нестерильна») ДК 021:2015 код - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Завершена

2 220 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 208.40 UAH
Період оскарження: 29.11.2023 15:42 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 47c1b1a8611147c38b768ffb88e9f725
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-29-014995-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Про усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 03.12.2023 року о 21:23 год. в електронній системі закупівель оприлюднено анонімну Вимогу, згідно Додатку 1 до протоколу. Виходячи зі змісту Вимоги (UA-2023-11-29-014995-a.a1) та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає не задоволенню. Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту: Військова частина А4615 при закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було розроблено відповідно до фактичних потреб визначених начальником травматологічного відділення, згідно рапорту , було враховано специфіку медичних виробів, що підлягає закупівлі. Враховуючи стислий бюджет та моніторинг цін, лікарем було зазначено перелік товару, який фактично потрібен, не можливо прорахувати який самий перелік товару буде потрібен (щодо чіткої конкретизації розміру).Також слід брати до уваги специфіку нашого лікувального закладу, адже всі операційні втручання являються ургентними. Таким чином лікарям краще корегувати та контролювати наявність необхідних медичних матеріалів для надання медичної допомоги. Щодо Вашого твердження 1: В Додатку 3 до тендерної документації, у рядку 19 таблиці «Перелік товарів до закупівлі» зазначено: «Стрижень (для артродезу гомілково-ступеневого суглобу) З трьома статичними отворами, одним динамічним та отвір для гвинта в формі «лезо» Лівий/правий (матеріал: титан) Ø 10; 12; 13 мм» та Вашого дослідження, щодо виробництва лише одного виробника з вказаними технічними характеристиками та неможливістю запропонувати «еквівалент»… Повідомляємо: Провівши дослідження ринку та проаналізувавши технічну документацію виробників, нами встановлено, що технічні характеристики у сукупності всім вимогам відповідають не тільки одному виробнику. На підтвердження надаємо зображення з офіційного сайту компанії та хірургічної техніки: DePuy Synthes (https://www.jnjmedtech.com/en-US/product/titanium-cannulated-hindfoot-arthrodesis-nail#jnj-64526ecb98865) (Додаток №2). Тобто, Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» до Тендерної документації визначені без дискримінаційних вимог. Ваше твердження 2: Щодо пункту 18 та 21 переліку товару до закупівлі В Додатку 3 до тендерної документації, як блокуючі позиції, які не можуть бути поставлені одним виробником, так як немає щонайменше двох виробників (для допущення конкуренції). Військова частина А4615, як Замовник та лікувальний заклад, здійснює закупівлю відповідно до фактичних потреб з урахуванням наявного бюджету. Законодавством у сфері публічних закупівель не визначено необхідність Замовника ділити потребу згідно виробників. Закупівлі плануються відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) та Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Перелік позицій до закупівлі відноситься до одного коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 та має одинакові позиції згідно Класифікатору медичних виробів НК 024:2023. Тому, Замовник не бачить необхідність у поділу даної закупівлі на лоти, а Ваше твердження, що дані позиції «блокуючі» не підтверджено. Ваше твердження 2 (абц. 4): Крім того, вимоги тендерної документації містять умови, які суперечать чинній редакції постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема в частині проведення електронного аукціону та порядку розкриття тендерних пропозицій учасників. Дане твердження не має конкретного роз’яснення та посилання на «умови, які суперечать чинній редакції постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ваше твердження 3: У п.8 Додатку 3 зазначено: Строк поставки товарів: товар повинен бути поставлений Замовнику за попередньою усною або письмовою заявкою Замовника в кількості та у строки, що не перевищують 2 (два) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника, але не пізніше чим до 22 грудня 2023 року. Оскільки поставка товару має відбутись у стислий проміжок часу – 2 (два) робочих дні, вважаємо за доцільне, зазначити, що заявка подається Замовником у робочий день та в робочі години часу (з 8:00 год. до 18:00 год.) У п.8 Додатку 3 до Тендерної Документації зазначена тотожна інформація з Проєкту договору (Додаток 2 до Тендерної документації п.4.1.). Це рішення було прийнято для звернення додаткової уваги Учасника, щодо стислого терміну поставки, враховуючи дату надходженням додаткових коштів, визначення потреби та період часу на проведення процедури закупівель та період який залишається до кінця бюджетного року. В загальному розумінні Робочий час – це конкретна тривалість робочого часу встановлюється на рівні організації - через локальні нормативно-правові акти та за угодою сторін трудового договору. Тобто встановлення конкретної рамки в часі не доцільно, достатньо уточнення щодо того, що це робочий день. Хочу звернути увагу, що це цікаве звернення від потенційного Учасника, який публікує Вимогу (03.12.2023 Неділя в 21:23 год.) Стосовно подання усної заявки Замовника на поставку товару, вважаємо за необхідне виокремити окрему вимогу у тендерній документації, щодо зазначення учасником номерів телефонів, мессенжерів та ін. засобів зв'язку для отримання усних заявок Замовника. Дана інформація, щодо Учасника надається ним в складі тендерної пропозиції, а саме Додаток №1 до Тендерної Документації, також наявна інформація в Особистий кабінет/ Аналіз постачальника, що знаходиться у вільному доступі. Дана інформація, щодо Замовника, наявна в Тендерній документації (Розділи1), в Реквізитах Замовника (Проєкт Договору (Додаток №2 до Тендерної Документації) та в оголошенні про проведенні даної закупівлі. Узагальнюючи Вашу вимогу, Замовник не бачить дискримінаційних вимог у проведенні даної закупівлі. Можна припустити думку, що ви маєте намір завести Замовника в оману або зірвати проведення закупівлі державного Замовника.
Статус вимоги: Відхилено