-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Завершена
4 405 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 029.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 029.35 UAH
Період оскарження:
29.11.2023 14:52 - 06.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ СЕРТИФІКАЦІЯ
Номер:
e223e9c6b971444baad2858df92fdc62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-012955-a.a4
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ СЕРТИФІКАЦІЯ
Вимога:
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації: на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі учасник має надати копію ліцензії з постачання електричної енергії споживачу завірену у порядку відповідному до чинного законодавства та лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунальнопобутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. Стандартом який визначає вимоги до електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Такий документ не містить вказаного замовником документу: лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Також повідомляємо, що Електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації та оцінці відповідності на підставі наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018p. за № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 16.02.2018p. за №194/31646 та діючих в Ухраїні Технічних регламентів. Законом України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» не визначено таких завдань НКРЕКП як сертифікація електричної енергії або ж видачі листів такого типу.
Тому дана вимога є незаконною та безпідставною. Вона дискримінує Учасників, зокрема і унеможливлює його участь у торгах.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації. Зазначена вище вимога Замовника, окрім того, що порушує вимоги пункту 29 Особливостей, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 19:48
Вирішення:
Відповідь на вимогу №: UA-2023-11-29-012955-a.a3
Шановний Учасник. З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, з метою безперервного забезпечення лікарні електричною енергією в умовах воєнного стану (під час ракетних обстрілів, артилерійських обстрілів, можливого відключення електричної енергії через блекаути), керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наступну інформацію:
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції оригіналів або копій сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.;
- подання Учасником у складі тендерної інформацію листа від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги !
Номер:
1cfd9cdfbb17404ea7cd8c7a77b1268b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-012955-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги !
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п 29. Особливостей 1178 : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, !!!! електричної енергії !!!!!! положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Наведені Вами пункти в тендерній документації, а саме Додатку 3 :
- Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника.
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.
Жоден з наведених документів не передбачені національним стандартом до предмету закупівлі ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» тому, ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 19:46
Вирішення:
Відповідь вимогу №: UA-2023-11-29-012955-a.a3
Шановний Учасник. З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, з метою безперервного забезпечення лікарні електричною енергією в умовах воєнного стану (під час ракетних обстрілів, артилерійських обстрілів, можливого відключення електричної енергії через блекаути), керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наступну інформацію:
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції оригіналів або копій сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.;
- подання Учасником у складі тендерної інформацію листа від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ СЕРТИФІКАЦІЯ НКРЕКП
Номер:
716a598bc49640aba83850af1eb69a6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-012955-a.b2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ СЕРТИФІКАЦІЯ НКРЕКП
Вимога:
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації: на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі учасник має надати копію ліцензії з постачання електричної енергії споживачу завірену у порядку відповідному до чинного законодавства та лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунальнопобутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. Стандартом який визначає вимоги до вугілля є ДСТУ ЕN 50160-2014 (копія додається).
Такий документ не містить вказаного замовником документу: лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Також повідомляємо, що Електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації та оцінці відповідності на підставі наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018p. за № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 16.02.2018p. за №194/31646 та діючих в Ухраїні Технічних регламентів. Законом України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» не визначено таких завдань НКРЕКП як сертифікація електричної енергії або ж видачі листів такого типу.
Тому дана вимога є незаконною та безпідставною. Вона дискримінує Учасників, зокрема і унеможливлює його участь у торгах.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації. Зазначена вище вимога Замовника, окрім того, що порушує вимоги пункту 29 Особливостей, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 19:33
Опис причини скасування:
помилки подана з виправленнями
Дата скасування:
03.12.2023 19:47
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
d7d51431158d4c5c850ee57f9f2a9deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-29-012955-a.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації а саме Додатку 5, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання оригіналу або копію відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, або звіт по аудиту, тощо). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
№ з/п Найменування об’єкта Адреса розташування об’єкта ЕІС-код(и) точки (точок) комерційного обліку Режим роботи електроустановки споживача (години використання струмоприймачів) Найменування оператора системи розподілу Кількість годин на добу Кількість робочих днів на тиждень
1 КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А 62Z1826335653817 24 7 АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» 62Z1363752601868 62Z8784066102578
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікатів є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2023 19:30
Вирішення:
Відповідь на вимогу №: UA-2023-11-29-012955-a.b1
Шановний Учасник. З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, з метою безперервного забезпечення лікарні електричною енергією в умовах воєнного стану (під час ракетних обстрілів, артилерійських обстрілів, можливого відключення електричної енергії через блекаути), керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наступну інформацію:
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції оригіналів або копій сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації, що видана на ім’я такого учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника;
- подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.;
- подання Учасником у складі тендерної інформацію листа від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
Замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b),
рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c),
рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c),
рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b),
рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c),
рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено