• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 код 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки)

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)

Торги відмінено

860 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 300.20 UAH
Період оскарження: 28.11.2023 19:06 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: df2df88691374b64a5e65f82c82bbfd0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-016134-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників 28.11.2023 року Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки) (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 06.12.2023 р. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» - ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР» - ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСАПРОДУКТ» - ФОП «ТАТАРЧУК ВІКТОР ІВАНОВИЧ» 08 грудня 2023 року о 11:22 на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником оприлюднено протокол № 44 від 08.12.2023р. про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерня солодких подарунків» (далі – Учасник ТОВ «МСП»). Учасник ТОВ «МСП» не погоджується з рішенням уповноваженої особи та надає заперечення по кожному пункту протоколу. 1. Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «МСП» надав у складі пропозиції сертифікати відповідності, декларації виробника з певним строком дії. Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати наступні документи: Посвідчення якості та / або декларація виробника та / або сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та / або протоколи дослідження (з додатками, в разі посилання, в документі на додатки) / тощо на Подарунок в цілому та / або на кожну цукерку, яка входить до складу Подарунку. В тендерній документації Замовника жодним чином не зазначено вимоги щодо терміну дії вищезазначених документів. Учасником ТОВ «МСП» у складі пропозиції надані сертифікати відповідності, декларації виробника/посвідчення про якість на партії товару, закупленого у попередніх періодах. Учасник ТОВ «МСП» погодився з тим, що приймання товару здійснюється у присутності представника Замовника, який здійснюватиме візуальний огляд цілісності товару, а також перевірятиме надані Постачальником документи на підтвердження якості та кількості товару та з тим, що дата виготовлення, на момент поставки, повинна бути не раніше 1 серпня 2023 року для кожного окремого виду товару (Вих. № 17 від 05.12.2023р. – наданий у складі пропозиції). Таким чином абсолютно зрозуміло, що при поставки товару Постачальником повинні бути надані документи для підтвердження якості товару з нових партій цукерок, які використовуються при формуванні подарунку. Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника у цій частині. 2. Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «МСП» надав у складі пропозиції Витяг з реєстру платників податків на додану вартість № 2004644500148 від 10.07.2020 року, скан-копія поганої якості, не видно печатки управління ДПС. Витяг з реєстру платників податку на додатку вартість не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовника не влаштовує якість наданого документу, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178). 3. Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «МСП» не надав у складі пропозиції заповнений проект договору. Заповнений проект договору не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовник вважає необхідним довантаження заповненого проекту договору, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178). 4. Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «МСП» не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося у тендерній документації. Забезпечення тендерної пропозиції по закупівлі UA-2023-11-28-016134-a не вимагалося (п.2 розділу 3 тендерної документації Замовника). Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника. Прийнявши рішення, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. про відхилення тендерної пропозиції, уповноважена особа Замовника грубо порушила норми чинного законодавства, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою. Враховуючи викладене, прийняті рішення Замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МСП». Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МСП» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МСП» 4. Зобов’язати Замовника повернути Учасника ТОВ «МСП» на кваліфікацію
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2023 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2023 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до встановленого РІШЕННЯ №20664-р/пк-пз від 21.12.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області було виконано, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» та рішення про визначення ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР» переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015 код 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-11-28-016134-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», Вячеслав Подгорный +380675630057 podgor1976@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 184c5d71e83c44aca28d5138c3744c85
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-016134-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
08 грудня 2023 року о 11:22 на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднено протокол № 44 від 08.12.2023р. про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерня солодких подарунків» (далі – Учасник ТОВ «МСП»). Учасник ТОВ «МСП» не погоджується з рішенням уповноваженої особи та надає заперечення по кожному пункту протоколу. 1. Згідно Додатку 2 Учасник повинен надати наступні документи: Посвідчення якості та / або декларація виробника та / або сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та / або протоколи дослідження (з додатками, в разі посилання, в документі на додатки) / тощо на Подарунок в цілому та / або на кожну цукерку, яка входить до складу Подарунку. В тендерній документації Замовника жодним чином не зазначено вимоги щодо терміну дії вищезазначених документів. Учасником ТОВ «МСП» у складі пропозиції надані сертифікати відповідності, декларації виробника/посвідчення про якість на партії товару, закупленого у попередніх періодах. Учасник ТОВ «МСП» погодився з тим, що приймання товару здійснюється у присутності представника Замовника, який здійснюватиме візуальний огляд цілісності товару, а також перевірятиме надані Постачальником документи на підтвердження якості та кількості товару та з тим, що дата виготовлення, на момент поставки, повинна бути не раніше 1 серпня 2023 року для кожного окремого виду товару (Вих. № 17 від 05.12.2023р. – наданий у складі пропозиції). Таким чином абсолютно зрозуміло, що при поставки товару Постачальником повинні бути надані документи для підтвердження якості товару з нових партій цукерок, які використовуються при формуванні подарунку. Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника у цій частині. 2. Витяг з реєстру платників податку на додатку вартість не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовника не влаштовує якість наданого документу, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178). 3. Заповнений проект договору не вимагався умовами тендерної документації Замовника. У будь-кому разі, якщо Замовник вважає необхідним довантаження заповненого проекту договору, він повинен у строк, якій не менш, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178). 4. Забезпечення тендерної пропозиції по закупівлі UA-2023-11-28-016134-a не вимагалося (п.2 розділу 3 тендерної документації Замовника). Учасник ТОВ «МСП» повністю виконав умови тендерної документації Замовника. Прийнявши рішення, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. про відхилення тендерної пропозиції, уповноважена особа Замовника грубо порушила норми чинного законодавства. Нормами статті 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Виходячи із вищезазначеного вимагаємо: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 48 від 08.12.2023р. щодо визначення учасника ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР» переможцем закупівлі UA-2023-11-28-016134-a. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 48 від 08.12.2023р. щодо наміру укласти договір з ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР». 3. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № 44 від 08.12.2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МСП». 4. Повернути Учасника ТОВ «МСП» на кваліфікацію. У разі відхилення Замовником даної вимоги, наше підприємство буде змушено з метою захищення своїх прав та недопущення порушень у сфері законодавства України, подати скаргу до органу оскарження та звернутися до органу державного фінансового контролю щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-016134-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Вашу вимогу розглянуто. При підготовці документації Замовник керується чинним законодавством та відповідно формує вимоги до учасників. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи: Посвідчення якості та / або декларація виробника та / або сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та / або протоколи дослідження (з додатками, в разі посилання, в документі на додатки) / тощо на Подарунок в цілому та / або на кожну цукерку, яка входить до складу Подарунку. Однак, надані Учасником до розгляду сертифікати відповідності на кондитерські вироби мають термін дії до 30.11.2023 року. Виходячи із вищевказаного - невиконання Учасником вимог згідно з Додатком 2 до тендерної документації призводить до її відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено