• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд НБУ - 90910000-9

42 об’єкти Національного банку України, для яких здійснюється закупівля комплексних послуг з прибирання будівель і споруд Національного банку України. Перелік послуг, які мають надаватися на об'єктах Національного банку України з урахуванням періодичності їх надання зазначено в Додатку 8 до тендерної документації. Основні вимоги до якості послуг з комплексного прибирання будівель та споруд зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Режим надання щоденних та періодичних комплексних послуг з прибирання на об’єктах Національного банку України зазначено в Додатку 3 до тендерної документації. Строк надання послуг у повному обсязі – протягом 12 календарних місяців з дати, погодженої Сторонами в письмовій формі шляхом обміну листами. З технічних питань: – Горленко Ігор, старший менеджер господарського відділу управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України; тел.: (050) 443-45-28; електронна адреса: Ihor.Horlenko@bank.gov.ua; – Кошик Тетяна, головний фахівець господарського відділу управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, тел.: (097) 765-54-17; електронна адреса: Tetiana.Koshyk@bank.gov.ua З організаційних питань: – Ольга Скічко, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, тел.: (067) 790-85-65; електронна адреса: Olha.Skichko@bank.gov.ua.

Завершена

35 513 035.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2023 17:13 - 15.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 2919139661184ead9c8550ec1c6b0ce9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-015048-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. В склад тендерної пропозиції повинна входити зокрема інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) його відповідність кваліфікаційному(-им) критерію(-ям) згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. За умови підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Так наведеним підпунктом встановлено наступні умови: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - довідка в довільній формі, що містить інформацію про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их)* за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), із зазначенням, в т.ч. переліку послуг, назв, адрес, телефонів замовників; - копії (й) договору (ів) з усіма додатками, які зазначені в довідці; - лист(и)-відгук(и) замовників (організацій) по аналогічних договорах, які зазначені в довідці. Замовник залишає за собою право зв’язатися з вказаними в довідці замовниками для перевірки достовірності наданої інформації. * Аналогічним вважається договір, який відповідає наступним вимогам: 1. Включає в себе наступний перелік послуг: послуги з прибирання службових або офісних та санітарно-технічних приміщень і місць загального користування; послуги з прибирання та благоустрою території; послуги по догляду за газонами та зеленими насадженнями; забезпечення витратними матеріалами санітарно-гігієнічного призначення (передбачає перелік послуг в одному або в декількох договорах); 2. Об’єм надання послуг становить: одночасне надання послуг на одному або на декількох об’єкті(ах) з прибирання службових або офісних та санітарних-технічних приміщень, місць загального користування загальним обсягом не менше 20 000 кв. м та послуг з прибирання і благоустрою території не менше 10 000 кв. м. (передбачає перелік послуг в одному або в декількох договорах); 3. Наявність регіональної мережі: підтвердження факту одночасного надання зазначених послуг (в межах року) не менше ніж в трьох регіонах України (передбачає перелік послуг в одному або в декількох договорах).» На запитання від 06.12.2023 11:32, поставлене суб’єктом звернення щодо повноти виконання аналогічного договору, Замовник очікує отримати підтвердження наявного у учасника досвіду виконання аналогічних договорів, а не підтвердження факту укладання такого(их) договору(ів), для дотримання вимоги цього пункту учасник має надати документи про виконаний(і) в повному обсязі договір(ори). Проте таке твердження є некоректним, відповідає самим вимогам Тендерної документації та в свою визначає вимоги тендерної документації такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. По перше: Виконання зобов’язань здійснюється і за частковим виконанням договору, в тому числі договору, який наприклад досі діючий і виконується. Факт виконання, навіть часткового, можу бути підтверджено актами наданий послуг, актами-приймання передачі послуг, тощо. Такі акти за звичаями, зокрема при наданні послуг за предметом закупівлі за видом договорів про надання послуг, формуються щомісячно протягом строку виконання договору. По друге: вимога підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації не містить жодної згадки щодо повного виконання договору. В свою чергу для ціле наведеної норми передбачається відображення інформації, в тому числі шляхом надання документів, виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их)* за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), без прив’язки до повного виконання. По третє: як вже наведено вище, твердження замовника, викладене у відповіді на згадане запитання від 06.12.2023 11:32, визначає вимоги підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що в свою чергу є порушенням статті 5 та частини 4 статті 22 Закону. По четверте: виходячи з численної практики АМКУ щодо трактування подібної вимоги, зокрема за рішенням від 16.02.2023 № 1837-р/пк-пз, орган оскарження робить висновок, що документація не містить конкретних вимог щодо необхідності підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі. Враховуючи викладене з метою недопущення порушення приписів статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, а також уникнення непорозумінь і неточностей при поданні тендерної пропозиції, а в подальшому її кваліфікації, просимо внести зміни до умов тендерної документації, зокрема до підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації, з метою уточнення можливості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, чинним аналогічним договором, який виконується та виконано частково.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: e65287c2e9994cd48eed6ccbcf547cf9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-015048-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. В склад тендерної пропозиції повинна входити зокрема інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) його відповідність кваліфікаційному(-им) критерію(-ям) згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. За умови підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Так наведеним підпунктом встановлено, що аналогічним вважається договір, який відповідає зокрема наступій вимозі: 3. Наявність регіональної мережі: підтвердження факту одночасного надання зазначених послуг (в межах року) не менше ніж в трьох регіонах України (передбачає перелік послуг в одному або в декількох договорах).» Наше підприємство здійснює діяльність по наданню послуг, які відповідають зокрема вимогам предмету закупівлі з 2013 року. Проте підприємство не має укладеного аналогічного договору саме на 12 календарних місяців. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з цієї норми наведена вимога підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Схожа позиція викладена в рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2023 № 6306-р/пк-пз. Враховуючи викладене з метою усунення порушення приписів статті 5 та частини 4 статті 22 Закону наше підприємство просить внести зміни до умов тендерної документації, зокрема до вимог підпункту «в» пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації шляхом виключення з останнього абзацу цього підпункту слів і символів «(в межах року)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено