-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-08 Обхід м. Ужгорода – контрольно-пропускний пункт «Ужгород» на ділянці км 10+720 – км 13+377 з під’їздом до вантажного терміналу км 0+000 – км 1+061, Закарпатська область
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Торги не відбулися
313 369 511.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 401 085.33 UAH
мін. крок: 3% або 9 401 085.33 UAH
Період оскарження:
28.11.2023 16:53 - 09.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Номер:
65aea34971784070bd1a5687a78d1ebf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-014354-a.b2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Вимога:
28.11.2023 р. Замовником було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2023-11-28-014354-a, Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-08 Обхід м. Ужгорода – контрольно-пропускний пункт «Ужгород» на ділянці км 10+720 – км 13+377 з під’їздом до вантажного терміналу км 0+000 – км 1+061, Закарпатська область.
ТОВ «Будівельна фірма БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» (надалі – «Скаржник») бажає прийняти участь у даній процедурі закупівлі, втім, ознайомившись з умовами Тендерної документації, виявило ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають принципам публічних закупівель та порушують наші права та охоронювані законом інтереси.
Вимога 1.
Пункт 3.15, 3.16 Розділу VI Документації, погоджена Замовником договірна ціна (кошторис) вартості робіт (послуг) є невід’ємною частиною договору про закупівлю.
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк визначений абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Оскаржувана умова Документації не містить чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни, який би унеможливлював зловживання з боку Замовника.
Фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну (яким чином? в якій формі? в якій строк? чи повинен Замовник висловлювати зауваження, якщо певні компоненти договірної ціни його не влаштовують? чи буде переможець мати можливість врахувати висловлені Замовником зауваження? чи зобов’язаний замовник узгодити договірну ціну після врахування його зауважень переможцем? тощо).
Більш того, відсутність чіткого та конкретного порядку «узгодження» договірної ціни не позбавляє Замовника можливості свавільно заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що, знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги, а також безперечно порушує права Скаржника.
Зазначена вимога порушує щонайменше декілька принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені у ст. 5 Закону, у т.ч.:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Врешті решт зазначимо, що рішеннями Органу оскарження від 27.05.2021 №11785-р/пк-пз, від 30.06.2021 № 14686-р/пк-пз, від 30.06.2021 № 14687-р/пк-пз, від 02.07.2021 №14997-р/пк-пз, від 05.07.2021 №15088-р/пк-пз, від 22.07.2021 №16858-р/пк-пз були визнані дискримінаційними ідентичні вимоги тендерної документації та зобов’язано Замовника внести зміни в цій частині.
Враховуючи викладене, вимагаємо Вас внести зміни до тендерної документації та усунути умови, що дискримінують нас як потенційного учасника зазначеної процедури закупівлі.
Вимога 2.
Пунктом 3 Додатку 1 до Документації передбачено наступне.
3.3. Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного середнього ремонту, поточного ремонту, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Аналогічний (аналогічні) договір (договори) повинен бути виконаний не менше ніж на 80 % або завершений не менше ніж на 80 % від його вартості.
Очікувана вартість предмета даної закупівлі становить 313 369 511,00 UAH, отже ціна кожного з аналогічних договорів повинна складати не менше ніж 94 010 853,00 грн.
У свою чергу, Скаржник не має договорів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного середнього ремонту, поточного ремонту, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі кожен (94 010 853,00 грн). Водночас, Скаржник має досвід виконання договорів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного середнього ремонту, поточного ремонту, аналогічного до предмета закупівлі, однак сума яких є меншою.
Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, оскільки сума договору в будь-якому разі не свідчить про якість виконання такого договору, дотримання технології тощо. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі. Таким чином, зазначених вище договорів цілком достатньо для підтвердження відповідності Скаржника такому кваліфікаційному критерію як наявність досвіду виконання аналогічних договорів для даної закупівлі.
Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє Скаржнику взяти участь в даній закупівлі, хоча в Скаржника є достатньо виконаних договорів із капітального та поточного ремонту протягом останніх 5-ти років.
Скаржник вважає нічим не вмотивованим та не передбаченим діючим законодавством обмеження по сумі укладеного аналогічного договору.
Зазначимо, що рішеннями Органу оскарження від 28.10.2020 №20101-р/пк-пз, від 10.03.2020 № 4499-р/пк-пз були визнані дискримінаційними ідентичні вимоги тендерної документації та зобов’язано Замовника внести зміни в цій частині.
Враховуюче викладене, ВИМАГАЄМО усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів (не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 94 010 853,00 грн), що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Вимога 3:
Пунктом 4 Додатку 1 до Документації встановлено наступне:
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за 2020 або 2021 або 2022 роки (на вибір Учасника), а саме:
- копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий;
- копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за 2020 або 2021 або 2022 роки (на вибір Учасника) або останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», становить не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Так, в потенційного учасника Скаржника Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за 2020 або 2021 або 2022 роки є меншою ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, однак за ІІІ квартали 2023 року в Учасника Скаржника Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) більша ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Однак, за умовами Документації Звіт про фінансові результати Учасника (форма №2) за останній завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності можуть подати виключно Учасники які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), до яких Скаржник не належить.
Таким чином, у вказаній Закупівлі зможуть взяти участь виключно ті учасники у яких Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) за 2020 або 2021 або 2022 роки або за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період (ІІІ квартал 2023 року, але виключно ті, що почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності) є не меншою ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Таким чином, умови абзацу 2 пункту 4 Додатку 1 Документації містять дискримінаційний характер, оскільки позбавляють можливості Скаржнику та іншим потенційним учасникам, які почали свою діяльність раніше останнього завершеного звітного періоду та не мають суми чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображеної у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) за 2020 або 2021 або 2022 роки не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, однак мають суму чистого доходу за ІІІ квартали 2023 року більшу, ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі подати свою пропозицію на вказану Закупівлю.
Скаржник вважає, що вказана вимога у Документації нічим не вмотивованим та не передбачена діючим законодавством та обмежує коло осіб для участі у вказаній закупівлі, оскільки не передбачає можливості подання фінансової звітності саме за останній звітний період для такого Учасника, яким є Скаржник.
Вважаємо, що Оскаржувана вимога повинна бути змінена таким чином, щоб дозволити потенційним учасникам (зокрема і Скаржнику) підтверджувати свою фінансову спроможність поданням фінансової звітності за останній звітний період незалежно від того, коли Учасник розпочав свою діяльність.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названих дискримінаційних вимог та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог, зазначених у мотивувальній частині цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень від 02.12.2023.pdf 02.12.2023 16:21
- рішення_Органу_оскарження_з_приводу_оскарження_рішень_замовників.pdf 02.12.2023 16:21
- Вимога про усунення порушень від 02.12.2023.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:21
- Рішення АМКУ щодо суми аналогічних договорів.pdf 02.12.2023 16:21
Дата подачі:
02.12.2023 16:21
Вирішення:
Вимога 1. Відповідно до пункту 49 Особливостей вказано, зокрема, що З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.
Разом з цим, у вимозі відсутня пропозиція щодо порядку погодження договірної ціци.
Вимога 2. Відповідно до пп.3.3 п.3 Додатку 1 зазначено, що Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного середнього ремонту, поточного ремонту, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Аналогічний (аналогічні) договір (договори) повинен бути виконаний не менше ніж на 80 % або завершений не менше ніж на 80 % від його вартості. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
Отже, учасник повинен підтвердити не тільки наявність договорів по аналогічному предмету, але й документально підтвердити виконання аналогічного досвіду, тобто аналогічним є не тільки предмет договору, але й виконання, що включає у себе аналогічне виконання робіт чи надання послуг згідно предмету закупівлі, тобто кількісні, якісні та технічні параметри такого договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а тому наявність у тендерній документації, наведених у скарзі вимог, не є дискримінаційною умовою, а тільки підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору з відповідними технічними, кількісними та якісними показниками такого аналогічного договору.
Вимога 3. Якщо ви являєтесь учасником який почав свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду, то можете на підтвердження фінансової спроможності надати останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) фінансовий звіт, якщо «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», становить не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі
У разі, якщо ви учасник, що здійснював свою діяльність протягом 2020-2022 року, то для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», маєте надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за 2020 або 2021 або 2022 роки (на вибір Учасника). Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за 2020 або 2021 або 2022 роки (на вибір Учасника), в рядку з кодом 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», становить не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
У випадку, якщо ви на законних підставах не складали чи не подавали усю чи частину передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, ви маєте надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
acc1980658704868bd19c3a765e99df2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-014354-a.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Маючи намір взяти участь в даній процедурі закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «БФ Будінвестальянс» (далі – Скаржник) дослідило умови, встановлені Замовником у тендерній документації та виявило ряд дискримінаційних вимог, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких безпосередньо порушено права та законні інтереси Скаржника (оскільки такі дискримінаційні вимоги обмежують коло потенційних учасників та унеможливлюють участь Скаржника у даних торгах, адже виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку на якого орієнтовані вимоги тендерної документації).
Пов'язані документи:
Учасник
- 122__ BoQ М_08 ПСР 24-11-2023 тендер.docx 02.12.2023 13:57
- Перелік основних матеріалі_ М-08 _км 10 720- км 13 377.xlsx 02.12.2023 13:57
- 147_СД_ДФ ПСР М-08 24-11-2023 тендер.docx 02.12.2023 13:57
- ДОДАТОК 5 Проект договору М-08 10-13.docx 02.12.2023 13:57
- ТД М-08 10-13.doc 02.12.2023 13:57
- 26 Договір Духновича 135.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 0 Протокол Переможець_Повідомлення.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 10 Вимога до банку-гаранту про сплату тендерного забезпечення.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 7 Лист щодо прибуття учасника до установи Замовника для погодження ДЦ та укладення договору від 13.01.2021.PDF.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 18 Довідка Акти Капітальний ремонт дороги до с.Крите.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 4 Лист Замовнику щодо погодження договірної ціни від 12.01.2021.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- Скарга БФ Будінвестальянс UA-2023-11-28-014354-a.docx 02.12.2023 16:53
- 29 Договір Франка.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 3 Скріншот підтвердження направлення Замовнику документів на погодження електронною поштою 04.01.2021.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 23 Договір 52 Копинівці.PDF.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 17 Довідка Акти Дружби Добробратово.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 8 Лист Замовника про непідтвердження договірної ціни від 13.01.2021 №10-29_compressed.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 20 Довідка Акти Миру Добробратово.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 14 Аналогічний_договір Буща_акти_відгук.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 5 Скріншот підтвердження направлення Замовнику Листа щодо погодження договірної ціни від 12.01.2021.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 24 Договір Дружби 128.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 13 Аналогічний договір Володимирець-Красносіл_Акти_відгук.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 1 Підтвердження відправки документів Замовнику з відміткою про отримання та описом від 04.01.2021.PDF.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 25 Договір Андрія Малишка.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 11 Вимога від МТБ Банку до ТОВ Граніт.PDF.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 19 Довідка Акти Копинівці Ростовятиця.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 15 Довідка Акт Духновича Мукачево.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- Скарга БФ Будінвестальянс UA-2023-11-28-014354-a.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 31 рішення_Органу_оскарження_з_приводу_оскарження_рішень_замовників.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 2 Супровідний лист до направлених Замовнику докуметів від 04.01.2021.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 9 Скріншот підтвердження отримання електронного листа від Замовника направленого 13.01.2021 о 16 годині 8 хвилині.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 28 Договір Росивгівська.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 12 Інформація про відхилення після визнання переможцем.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 16 Довідка акти Андрія Малишка Добробратово.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 21 Довідка акти Франка Добробратово.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 27 Договір Миру.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 22 договір 47 Капіал ремонт дороги до с. Крите.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 30 Рішення АМКУ щодо суми аналогічних договорів.pdf.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- 6 Супровідний лист про надання проєкту договору в 3 примірниках підписаного з боку Учасника від 13.01.2021.PDF.p7s.zip 02.12.2023 16:53
- S0110013 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства96970.pdf.p7s.zip 02.12.2023 20:35
- S0110013 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства96969.pdf.p7s.zip 02.12.2023 20:35
- S0110013 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства96971.pdf.p7s.zip 02.12.2023 20:35
- рішення від 05.12.2023 № 19475.pdf 05.12.2023 16:28
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.12.2023 № 1900.pdf 12.12.2023 18:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2023 № 20083.pdf 14.12.2023 12:59
- рішення від 13.12.2023 № 20083.pdf 18.12.2023 12:45
- Пояснення БФБ.pdf 07.12.2023 17:37
- Пояснення БФБ.docx 07.12.2023 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2023 15:05
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2023 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2023 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до Тендерної документації, згідно рішення АМКУ №20083-р/пк-пз від 13.12.2023 року