-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації та оброблення грошової виручки)
Торги не відбулися
575 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2023 16:06 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
b0488f3650704a24b01068dc16982bad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-013013-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
на повторну дискваліфікацію (2)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на повторну дискваліфікацію 0..docx 23.01.2024 12:13
- Скарга на повторну дискваліфікацію.pdf 24.01.2024 10:31
- Скарга на повторну дискваліфікацію.docx.asice 24.01.2024 10:33
- Д1_Протокол 14-С від 19.01.2024.pdf 24.01.2024 10:35
- Скарга на повторну дискваліфікацію.docx 24.01.2024 10:35
- Д3_дозівльні документи.pdf 24.01.2024 10:35
- Д2_ п. 12 Інформація про Ліцензію (станом на 30.04.2023).pdf 24.01.2024 10:35
- рішення від 25.01.2024 № 1533.pdf 25.01.2024 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2024 № 2145.pdf 06.02.2024 14:35
- рішення від 05.02.2024 № 2145.pdf 08.02.2024 14:20
- відповідь на скаргу.docx 29.01.2024 12:15
- відповідь на скаргу.pdf 29.01.2024 12:16
- Додаток 1 Лис_розяснення_ 24 години.pdf 29.01.2024 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 18:35
Дата розгляду скарги:
05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.01.2024 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2024 14:21
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Номер:
a20cb675220546e9babadfe1d258f70d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-013013-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
У вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискваліфікацію.pdf 11.12.2023 09:34
- Протокол 219-С від 07.12.2023.pdf 11.12.2023 09:34
- yur_lic_inkas.xlsx 11.12.2023 09:34
- Скарга на дискваліфікацію.docx.p7s 11.12.2023 09:34
- Статутні.pdf 11.12.2023 09:34
- Скарга на дискваліфікацію.docx 11.12.2023 09:34
- nonbank_licensed_valid_perkosh.xlsx 15.12.2023 16:01
- доповнення до скарги.docx 15.12.2023 16:03
- доповнення до скарги.pdf 15.12.2023 16:03
- рішення від 13.12.2023 № 20039.pdf 13.12.2023 18:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2023 № 20556.pdf 21.12.2023 14:48
- рішення від 20.12.2023 № 20556.pdf 25.12.2023 15:29
- Відповідь на скаргу.pdf 15.12.2023 12:21
- відповідь на скаргу.docx 15.12.2023 12:25
- Банківські ліцензії.pdf 15.12.2023 12:27
- Порядок видачі ліцензії на переказ коштів.pdf 15.12.2023 12:27
- Інформаія щодо КСІ 2.jpeg 15.12.2023 12:27
- Інформація щодо КСІ 1.jpeg 15.12.2023 12:28
- Пункт 222 Положення про ліцензування.jpeg 15.12.2023 12:28
- Результати пошуку Ліцензія на переказ коштів 1.jpeg 15.12.2023 12:28
- Результати пошуку Ліцензія на переказ коштів 2.jpeg 15.12.2023 12:29
- Результати пошуку Ліцензія на переказ коштів 3.jpeg 15.12.2023 12:29
- Протокол 10-С від 15.01.2024.pdf 15.01.2024 11:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 15:28
Дата розгляду скарги:
20.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.12.2023 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до пункту 55 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частини 22 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа скасовує своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ШЕРИФ ІНКАСАЦІЯ» за процедурою закупівлі за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації та оброблення грошової виручки), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-11-28-013013-a протоколом № 10-С від 15.01.2024 року.
Вимога
Залишено без розгляду
Формат документації
Номер:
a94e9e80f2bb42e884fc0a057a170f2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-013013-a.b2
Назва:
Формат документації
Вимога:
Замовнику, ми розуміємо, що згідно законодавства, вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Однак, це не питання правильності розміщення документації, а питання здорового глузду. Той формат, в якому викладено документацію наразі - не дозволяє здійснити конвертацію, тому що є роздрукованим варіантом документації. По факту, учасникам доведеться готувати пропозиції та розробляти усі форми які передбачені в документації, вручну, що відштовхне потенційних учасників, адже призведе до нецільового використання часу. Надайте документацію у текстовому форматі - це дозволить взяти участь більшій кількості учасників, полегшить підготовку пропозицій та призведе до здорової конкуренції та економії бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2023 10:32
Вирішення:
Шановний Учаснику!
З приводу Вашого звернення від 01.12.2023 надаємо Вам наступне роз'яснення.
Вимоги до тендерної документації визначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини першої цієї статті тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель – така вимога Закону Замовником виконана у повному обсязі (Замовником заповнено необхідні електронні поля та завантажено усі необхідні файли).
Крім того звертаємо Вашу увагу, що інформація оприлюднена у електронній системі закупівель сформована та оприлюднена у форматі файлів Portable Document Format (.pdf), що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнати та отримувати конкретні дані без участі людини, а тендерна документація містить усі необхідні відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Замовник вправі розміщувати файли у форматі .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або інших розширеннях програм, що здійснюють архівацію даних. Зручним форматом для розміщення файлів замовника є розширення .pdf, що не суперечить жодній з вимог Закону .
Розміщення Замовником тендерної документації у заданому форматі жодним чином не суперечить вимогам законодавства, оскільки формат даних тендерної документації Замовника дозволяє здійснити її автоматизоване зчитування електронними засобами, адже у будь-якого користувача електронної системи є вільний та безоплатний доступ до неї, внаслідок чого кожен потенційний учасник може її використовувати у подальшому.
Таким чином, повідомляємо, що тендерна документація по даній закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону, а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи те, що Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, замовником розміщена тендерна документація у форматі .pdf.
Отже замовником не порушено норми Закону. На даний час замовник позбавлений можливості додатково завантажити на веб-портал Уповноваженого органу тендерну документацію у форматі .doc/.docx (для полегшення роботи Учаснику), оскільки такі дії не передбачені Законом та функціоналом веб-порталу Уповноваженого органу.
При цьому, Замовнику не повною мірою зрозуміло, яким чином формат розміщення тендерної документації може впливати на реалізацію прав учасників процедури закупівлі, тим паче при існуванні значного обсягу online-конверторів, за допомогою яких Ви можете конвертувати файл .pdf. у будь-який зручний для Вас формат…
Дякуємо Вам за запитання!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2023 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Формат документації
Номер:
117c53360d254588a77f839e31f3c0f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-013013-a.c1
Назва:
Формат документації
Вимога:
Доброго дня, Замовнику. Надайте документацію у текстовому форматі з можливістю редагування. Вами вимагається надати заповнений зі сторони учасника проект договору. Яким чином це можна зробити, якщо текст проекту договору не можна скопіювати? Набирати увесь текст вручну - абсурдно. Також, Вами вимагається надання документів за формами, наведеними в документації, але в учасників відсутня змога їх скопіювати та заповнити в електронному вигляді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2023 16:35
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження промірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документа в одному файлі, і який легко конвертується, наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2023 00:04