-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Робочі рукавиці в асортименті
6 найменувань
Торги відмінено
825 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 18:07 - 04.05.2018 19:00
Вимога
Відхилено
Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Номер:
e2331967a8c14e1db393bed27e280f5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-002211-a.b2
Назва:
Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. (зазначити за необхідністю). Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2018 17:31
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Відповідно до абз. 7 п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону діяльність автостанцій, ПОРТІВ, аеропортів, послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден відносить до окремих сфер господарювання. Отже, дія Закону не поширюється на порядок проведення даної закупівлі. Допорогові закупівлі проводяться на підставі «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до пп. 6.4. п. 6 Порядку: «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Тобто включення Замовником у «Документацію на проведення допорогових закупівель» можливості подання учасниками допорогових закупівель еквіваленту предмета закупівлі не є обов’язковою вимогою та не порушує принцип недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
еквівалент
Номер:
0a745eaa237a4ffe8ed6e21624e74bc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-002211-a.b1
Назва:
еквівалент
Вимога:
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Просимо доповнити тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2018 17:28
Опис причини скасування:
помилка системи
Дата скасування:
04.05.2018 17:32