-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо) (налив)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2023 15:28 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Номер:
6ef2fd68bfb34d23978c0f439d8b857c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-011755-a.a1
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація, складена Вами у даній закупівлі містить умови, дискримінаційність яких доведена неодноразово під час розгляду АМКУ скарг учасників ринку.
Деталі у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 02.12.2023 21:11
- Протокол №108 від 04.12.2023.pdf 04.12.2023 15:47
Дата подачі:
02.12.2023 21:11
Вирішення:
1. Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Суб’єкт господарювання при здійсненні роздрібної торгівлі непродовольчими товарами повинен керуватися Господарським і Цивільним кодексами України, Законами України “Про захист прав споживачів”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833, Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506, Правилами торгівлі непродовольчими товарами, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють торговельну діяльність. Суб’єкт господарювання повинен забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, у якому розміщується інформація про найменування власника або вповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, місцезнаходження і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів. Суб’єкт господарювання самостійно вирішує питання забезпечення торговельних приміщень (місць) обладнанням, реєстраторами розрахункових операцій відповідно до законодавства та нормативних документів. Засоби вимірювальної техніки, що використовуються у торговельній діяльності, повинні бути у справному стані, мати повірочне клеймо та проходити періодичну повірку в установленому законодавством порядку. Суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити приймання, зберігання і продаж у роздрібній мережі непродовольчих товарів відповідно до вимог законодавства. Непродовольчі товари, у тому числі нафтопродукти, продаж яких може завдати шкоди здоров’ю людей, підлягають державній санітарно-епідеміологічній експертизі в установленому законодавством порядку.
Суб’єкт господарювання повинен реалізовувати непродовольчі товари, які підлягають обов’язковій сертифікації, за наявності в документах на товари реєстраційних номерів сертифіката відповідності чи свідоцтва про визнання відповідності та/або декларації про відповідність, якщо це встановлено технічним регламентом.
Працівники суб’єкта господарювання, які здійснюють обслуговування споживачів, повинні мати спеціальну професійну підготовку: знати асортимент і якісні характеристики товарів певної групи, ознаки дефектів виробничого характеру; правила підготовки товарів до продажу; принципи розміщення, викладки товарів і оформлення вітрин; способи показу і пакування товарів; правила зберігання товарів і терміни їх реалізації; порядок таврування засобів міри та ваги; правила роботи реєстраторів розрахункових операцій і порядок розрахунку із споживачами; види торговельного обладнання, інвентарю, інструментів і правила користування ними; правила поводження з тарою; правила санітарії і гігієни, а також техніки безпеки та пожежної безпеки тощо. Таким чином, виходячі із вищезазначеного, стосовно реалізації нафтопродуктів, Державою передбачена обов’язкова сертифікація такого товару, та відповідні дозволи на роботи підвищеної небезпеки.
Додатково, в тендерній документації замовником наголошено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
2. Щодо ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, змістом яких визначені адреси місць торгівлі у місті Знам’янка, Кіровоградської області.
Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров’я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України. Відповідно до статті 1 зазначеного Закону встановлено, зокрема, що:
-оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
-роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів…
Слід зазначити, що предметом закупівлі є саме Дизельне паливо та саме Бензин А-95.
За таких умов документацією не передбачено надання талонів мереж АЗС.
3. Щодо наявності в учасника АЗС в адміністративних межах міста Знам’янка, Кіровоградської обл.
Учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника АЗС в адміністративних межах міста Знам’янка, Кіровоградської області на правах власності, оренди або іншого правочину з наданням підтверджуючого документу, в якому засвідчується право використання таких АЗС на строк не менше ніж до 31.12.2024 року. Замовник не заперечує проти наявності в учасника партнерського договору з власником АЗС, змістом якого надається необхідний пакет гарантій та термін дії даного договору.
4. Щодо поставки товару у вигляді налива згідно потреб замовника партіями за адресом та місцезнаходженням АЗС у межах м. Знам’янка, Кіровоградської області. Оскільки предметом закупівлі є саме Дизельне паливо та Бензин А-95 у вигляді відповідної партії, замовник не заперечує і навіть зацікавлений у швидкому та безпечному закупівлі оптової партії відповідного нафтопродукту згідно ліцензії (при наявності в учасника) на оптову торгівлю палива з місцем торгівлі. Така можливість для суб’єкта господарювання передбачена діючим законодавством України.
Додатково, в тендерній документації замовником наголошено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено