• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2023 15:25 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на незаконне рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі, що оформлене протоколом №109/Т від 08.12.2023

Номер: 6c662dfd907c4f30acb0ee24bfdf973d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.a6
Назва: СКАРГА на незаконне рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі, що оформлене протоколом №109/Т від 08.12.2023
Скарга:
01014 Україна, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 59 Тел.: +38 (044) 587-90-98, e-mail: uza-ukraine@email.ua ЄДРПОУ 37401997 UA343052990000026006016214393 в АТ КБ «Приватбанк» №11/12 від 11.12.2023р. Найменування органу оскарження: Суб’єкт оскарження: Інформація про закупівлю: Замовник: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» Код ЄДРПОУ 37401997 вул. Звіринецька, 59, м. Київ, 01014 відкриті торги з особливостями UA-2023-11-28-011620-a ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 44825757 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вул. Свято-Покровська, будинок 125 СКАРГА на незаконне рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі, що оформлене протоколом №109/Т від 08.12.2023 На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-28-011620-a 28.11.2023 було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення» на очікувану вартість 3 000 000,00 грн. (надалі - Закупівля). Замовником процедури закупівлі є ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 44825757 надалі - Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію. 07.12.2023 було розкрито тендерні пропозиції учасників серед яких пропозиція ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (Суб’єкт оскарження) у розмірі 2 695 000,00грн. найбільш економічно вигідна (вказана пропозиція на 290 000,00 грн. менше ніж пропозиція наступного учасника). 07.12.2023 Замовником опубліковано протокол №106/Т про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (надалі – протокол відхилення). У протоколі відхилення Замовником зазначено наступне: «Відповідно до п. 6 розділу 2 додатку 2 Тендерної документації, у складі пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам. Учасником в складі пропозиції не надає паспорт якості, а надає лист Вих.№ 0512/2023-11 від 05 грудня 2023 року, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам. Таким чином, учасником не надано копії документів, які підтверджують, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості), а саме відсутній паспорт якості виробника на обладнання». 08.12.2023 Замовником опубліковано протокол №109/Т про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Галтехноком» з пропозицією у розмірі 2 985 000,00 грн. переможцем процедури закупівлі. Суб’єкт оскарження категорично не може погодитись з вказаним рішенням Замовника вважає його незаконним та необґрунтованим з огляду на наступне. Слід зазначити, що Замовником вказана процедура закупівлі оголошувалась двічі. Першого разу у процедурі закупівлі UA-2023-09-12-008159-a (Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення) оголошеної 12.09.23 переможцем якої також було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Галтехноком" із запропонованою первинною та остаточною пропозицією у розмірі 2 985 000,00 грн. 31.10.2023 у вказаній закупівлі було оголошено про початок її моніторингу згідно Наказу Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби №294. Під час надання відповідей на питання ДАСУ Замовником надано копії документів - так звані «паспорти якості» завірені ТОВ «НВП «Галтехноком» серед яких «сертифікати» компанії DIGITEX (Польща) офіційним дистриб’ютором якої є суб’єкт оскарження, та яка згідно листа від 08.12.2023 (копія додається) не має ніяких ділових, фінансових стосунків з ТОВ «НВП «Галтехноком», а вказані сертифікати є підроблені. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-008159-a (Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; 38820000-9 Пристрої дистанційного керування від 23 листопада 2023 року, "Учасник повинен надати копію документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості). Однак, Учасник в порушення вимог пункту 6 частини 1 розділу ІІ Додатку №2 до ТД у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначений документ, чим не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». У зв’язку з викладеним Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовники здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язання за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником вказану вимогу виконано, шляхом укладення додаткової угоди від 27.11.2023 №1 про припинення зобов’язань за договором від 05.10.2023 №692. На наступний день 28.11.2023 Замовником оголошено нову процедуру закупівлі рішення по якій оскаржуються у даній скарзі. Як вже було зазначено пропозиція суб’єкта оскарження була відхилена, оскільки, як стверджує Замовник у протоколі №106/Т від 07.12.2023: «Учасник у складі пропозиції не надає паспорт якості, а надає лист Вих. №0512/2023-11 від 05.12.2023, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам. Таким чином, учасником не надано копії документів, які підтверджують, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості), а саме: відсутній паспорт якості виробника на обладнання». Слід зазначити, що на підтвердження технічних характеристик пропонованого обладнання суб’єктом оскарження, враховуючи, що тендерна документація не визначає, яка конкретно інформація повинна бути зазначена у паспорті якості чи іншому документі, надано документ оформлений на бланку підприємства суб’єкта оскарження, вих. №0512/2023-11 від 05.12.2023 підписаний керівником суб’єкта оскарження та скріплений його печаткою. При цьому пропозиція ТОВ «НВП «Галтехноком» яку Замовник 08.12.2023 визнав найбільш економічно вигідною, та такою, що відповідає вимогам ТД містить три документи на підтвердження технічних характеристик пропонованого товару, що оформлені на бланку підприємства учасника (також містить інформацію зазначену самим учасником, частково скопійовану з Додатку 2 ТД), не мають ідентифікаційних даних щодо дати їх складання або номерів, підписані керівником учасника «переможця» та скріплені його печаткою, лише мають наступний підпис: «Паспорт якості (сертифікат якості). Тобто «переможцем» процедури закупівлі надано абсолютно аналогічно оформлені документи, як і документ суб’єкта оскарження вих. №0512/2023-11 від 05.12.2023, аналогічно «переможцем» не наданий будь-який паспорт якості виробника. Таким чином, Замовник, або не мав права відхиляти пропозицію скаржника, або мав також відхилити пропозицію «переможця». З огляду на викладене відбулась дискримінація учасників – Замовником надається перевага учаснику пропозиція якого майже на 300 тис. грн. більше (10% вартості закупівлі, що в умовах воєнного стану є суттєвою сумою) при аналогічно оформлених документах у складі тендерної пропозиції. Крім того, про здійснення вказаної закупівлі (у змові) може свідчити терміни поставки, так оголошено переможця процедури 08.12.23, тобто договір може бути укладений не раніше 14.12.23, а за проектом договору поставка має відбутись до 20.12.23. Окремо необхідно зазначити, що так звані паспорти якості (сертифікати якості) ТОВ «НВП «Галтехноком» містять примітку про те, що: «Сертифікати на КНС та гучномовці виробництва ТзОВ НВП «Електроприлад» додаються». Проте, жодних відповідних додатків до тендерної пропозиції учасника - «переможця» не було додано. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Згідно п. 6 розділу ІІ (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). У складі пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості) Варто відмітити, що сертифікат якості - це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Поняття ж сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо). Натомість документи надані ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Галтехноком» від назвою «Паспорт якості (сертифікат відповідності) не містять інформації щодо відповідності обладнання предмета закупівлі ТУ згідно яких вироблено обладнання та інформації стосовно сертифіката відповідності на обладнання, видане уповноваженим органом сертифікації. Таким чином, ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Галтехноком» не надав документа, який би підтверджував відповідність обладнання технічним вимогам. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. З огляду на викладене паспорт якості або сертифікат якості може видаватись виробником продукції або третьою стороною. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавець надав можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів. Проте «переможець» закупівлі - ТОВ «НВП «Галтехноком» жодних зазначених документів на підтвердження технічних характеристик пропонованого обладнання не надало. Таким чином пропозиція «переможця» закупівлі – ТОВ «НВП «Галтехноком» не відповідала умовам Тендерної документації. Згідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі - Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Згідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції У відповідності до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно з п. 1 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відхиляючи пропозицію скаржника та приймаючи на наступний день пропозицію іншого учасника, вартість якої значно вища та яка має аналогічні документи, Замовником порушено принципи, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином, дiї Замовника щодо відхилення пропозиції суб’єкта оскарження та/або обрання переможця процедури закупівлі свідчать виключно про зловживання повноваженнями Замовника. З огляду на вище викладене, з метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись п. 55-59 Особливостей, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу, встановити наявність порушення процедури закупівлі та задовольнити її. 2. Зобов’язати ГОСТОМЕЛЬСЬКУ СЕЛИЩНУ ВІЙСЬКОВУ АДМІНІСТРАЦІЮ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, скасувати рішення про обрання переможця процедури закупівлі UA-2023-11-28-011620-a, прийняте згідно протоколу №109/Т від 08.12.2023. Додатки: - Висновок ДАСУ. - Копія тендерної документації. - Копія сертифікатів Digitеx наданих замовником. - Копія листа компанії Digitеx від 08.12.23. - Копія протоколу замовника 106/т від 07.12.23. - Копія протоколу замовника 109/т від 08.12.23. - Копія тендерної пропозиції скаржника (копія лисат суб’єкта оскарження №0512/2023-11 від 05.12.2023). - Копії паспортів якості «переможця» закупівлі. З повагою Директор О.Г. Невінгловський
Дата розгляду скарги: 25.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2023 16:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.12.2023 18:11
Автор: ТОВ Укрзалізничавтоматика, Невінгловський Олексій Геннадійович +380445879098 uza-ukraine@email.ua
Вимога
Відхилено

Невідповідність коду ДК предмету закупівлі

Номер: f51f31960b074e708b5f2b10f7623c1c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.a5
Назва: Невідповідність коду ДК предмету закупівлі
Вимога:
Визначення коду Державного класифікатора — найважливіший аспект закупівельної діяльності, адже від нього залежить правильне визначення предмета закупівель, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 15 квітня 2020 року, № 708, що встановлює та регулює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та із застосуванням цифр словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 341 від 09.03.2017, № 1042 від 27.07.2018, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 783 від 24.04.2020. Код ДК щодо предмета закупівлі має назву- Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз). Враховуючи що Програмно-апаратний комплекс місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення та сигнально-гучномовні пристрої взаємодіють за допомогою провідного Ethernet (з шифруванням даних використовуючи технологію VPN) та безпровідного (GSM, EDGE, 3G, 4G) та мають бути під’єднані до електричної мережі, встановлення даного обладнання не відповідає коду ДК 021:2015 заявленому у тендерній документації. Вимагаємо змінити код ДК 021:2015, що буде відповідати предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ! У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-11-28-011620-a.a5 повідомляємо наступне: Відповідно до розділу I «Загальні положення» Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 2Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Предметом даної закупівлі, (ідентифікатор UA-2023-11-28-011620-a) є «Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення» ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 38820000-9 — Пристрої дистанційного керування, оскільки вартість послуг зі встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення не перевищує вартості товарів, які необхідні для встановлення, то Замовник здійснює закупівлю саме як товару. Таким чином, Замовником дотримано вимоги законодавства щодо визначення предмету закупівлі та визначено за показником четвертої цифри ДК 021:2015:38820000-9: Пристрої дистанційного керування. Якщо детальніше розгорнути даний код ДК 021:2015: 38822000-3 — Звукосигнальні пристрої з дистанційним керуванням, то буде видно, що Замовником правильно визначено, оскільки система централізованого оповіщення представляє собою комплекс організаційно-технічних заходів, апаратури і технічних засобів оповіщення, засобів та каналів зв'язку, мереж проводового, радіо, телевізійного мовлення призначених для своєчасного доведення сигналів та інформації з питань цивільної оборони (цивільного захисту) до центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій і населення. Для зосередження уваги громадян перед передачею інформації вмикаються сирени, інші сигнальні засоби.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту

Номер: 8be5b0a917a8426888357c1829e12c4e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.a4
Назва: невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
Вимога:
Шановний замовник. Звертаємо Вашу увагу ,що наказом МВС за №93 від 08.02.2019,а саме в п. 8 " Вимоги до кінцевих технічних пристроїв оповіщення населення ", чітко та однозначно регламентовано саме чому повинні відповідати кінцеві пристрої оповіщення. Так в підпунктах 3.,4., п.8. наказу наголошено, що кінцеві пристрої оповіщення з метою збереження їх працездатності повиннені бути забезпеченими резервним живленням , щоб у разі відключення централізованого енергопостачання або відмови первинного електроживлення було гарантовано працездатність кінцевих пристроїв оповіщення - в черговому режимі протягом 24 годин та в режимі передавання сигналів оповіщення протягом подвоєного часу евакуації, але не менше ніж 30 хвилин. Крім того в тому ж п.8 вимагається передбачити заходи, щодо резервування каналів та ліній зв’язку (у тому числі бездротового) для здійснення управління технічними засобами оповіщення. Всі ці вимоги технічно неможливо реалізувати на сиренах С-40,в силу конструктивних особливостей останніх. Таким чином використання сирен С-40,яки пропонується використовувати при встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення не відповідає вимогам законодавства у сфері цивільного захисту. З метою додержання законодавства у сфері цивільного захисту ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЗАКУПІВЛЮ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ! В пункті 3 «Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 зазначається наступне : “…технічні засоби оповіщення та інформування - пристрої для звуко- і відеовідтворення інформації, зокрема абонентські радіоточки, вуличні гучномовні пристрої (сигнально-гучномовні пристрої), електронні інформаційні табло, пристрої для запуску електросирен і електросирени,…(далі за текстом)”. З огляду на вищевикладене, припущення, що використання зазначених технічних засобів оповіщення не відповідає вимогам законодавства у сфері цивільного захисту є безпідставним. Дані електромеханічні сирени (типу С-40) вже встановлені об’єктах протягом тривалого часу і експлуатуються для оповіщення населення територіальної громади в ручному режимі та забезпечені резервним живленням за 1-ю категорією надійності по ПУЕ, а також забезпечені резервним електроживленням від дизельгенераторів, щоб у разі відключення централізованого енергопостачання або відмови первинного електроживлення було гарантовано працездатність кінцевих пристроїв оповіщення. Окрім цього, для здійснення управління технічними засобами оповіщення передбачено резервування каналів та ліній зв’язку (у тому числі бездротового). Кінцеві технічні пристрої оповіщення - пристрої для запуску електросирен забезпечені резервним джерелом електроживлення та відповідають вимогам визначеним Інструкцією щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатацію та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019 року №93.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні характеристики ПАК

Номер: 0983426975d149099c03a5e46c52ac1b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.c3
Назва: Технічні характеристики ПАК
Вимога:
До складу ПАК повинні входити: сервери , маршрутизатори, коммутатори, ПК. На прикладі характеристик Персонального компьютера (характеристиками не нижче: процесор 8-х ядерний, оперативна пам’ять 64 GB, SSD 512GB, відеокарта з двома відеовиходами, монітор 27” - 2 шт, маніпулятор “миша” + клавіатура, акустична система (колонки)). Вимагаємо надати мінімально допустимі параметри щодо характеристик ПАК та внести відповідні зміни в тендерну документацію, так як стосовно ПК не зрозуміло навіщо закладені такі високі параметри (процесор 8-х ядерний, оперативна пам’ять 64 GB).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-11-28-011620-a.c3 повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, Замовником визначено технічні характеристики виходячи з потреб установи для придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення. Персональний комп’ютер (2 комплекти): з характеристиками не нижче: - процесор 8-х ядерний; - оперативна пам’ять 64 GB; - SSD 512GB - відеокарта з двома відеовиходами; - монітор 27” - 2 шт. - маніпулятор “миша” + клавіатура - акустична система (колонки) Враховуючи вище зазначене, Замовником, в технічній специфікації, встановлено мінімально допустимі параметри щодо характеристик з врахуванням перспективи розвитку і збільшення терміну експлуатації шляхом запобігання швидкого “морального застарівання” обладнання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність вичерпної інформації щодо предмету закупівлі

Номер: 530cf46a018a4326aef881febd91b778
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.c2
Назва: Відсутність вичерпної інформації щодо предмету закупівлі
Вимога:
Встановлення системи централізованого оповіщення має на увазі монтаж систем оповіщення, з технічної специфікації до тендерної документації не надано вичерпної та повної інформації, а саме (місця встановлення, обладнання відповідно до специфікації, матеріали, крононштейни, обсяги робіт, локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю, локальні кошториси на будівельні роботи, та об’єктні кошториси по обсягам робіт). Тому вимагаємо включити до тендерної документації Проекто-кошторисну документацію, або надати вичерпні якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі та обсягу робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-11-28-011620-a.c2 повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Предметом даної закупівлі, (ідентифікатор UA-2023-11-28-011620-a) є «Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення» ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 38820000-9 — Пристрої дистанційного керування, оскільки вартість послуг зі встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення не перевищує вартості товарів, які необхідні для встановлення, то Замовник здійснює закупівлю саме як товару. Щодо відсутності інформації щодо предмету закупівлі, то варто зазначити, що чинне законодавство України в сфері публічних закупівель не покладає імперативного обов’язку на Замовника формувати проектно-кошторисну документацію на предмет закупівлі, тим паче якщо це закупівля товару. Відтак, Замовник не зобов’язаний формувати до даного предмета закупівлі, яким виступає товар, проектно-кошторисну документацію. Окрім цього, кожен Учасник має можливість відвідати об’єкт, на якому будуть встановлюватися системи централізованого оповіщення, на місці ознайомитися детально з обсягами та відповідно мати можливість максимально точно визначити деталі щодо кожного пункту технічної специфікації, якщо уточнення таких деталей необхідно Учаснику процедури закупівлі, і, зокрема, максимально точно скласти свою тендерну пропозицію. Варто зазначити, що Замовником, в тендерній документації, а саме Додатком 2, визначено всю необхідну інформацію (матеріали, обладнання, обсяги надання послуг зі встановлення системи централізованого оповіщення) для підготовки Учасниками своєї тендерної пропозиції та в подальшому укладення Договору, в свою чергу пунктом 4.3 розділу 1 Тендерної документації, передбачено, що місце поставки товарів: вул. Свято-Покровська, будинок 125, сел. Гостомель, Бучанський р-н, Київська область, 08290. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Перелік відомостей, які має містити тендерна документація встановлений частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому згідно з статтею 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону. В додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ зазначена вичерпна Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та надано усю необхідну інформацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення законодавства в сфері цивільного захисту, Закону України “Про публічні закупівлі”

Номер: 3468385b16e6400db543fd48c4157896
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-28-011620-a.b1
Назва: порушення законодавства в сфері цивільного захисту, Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
В жовтні 2023 року було проведено закупівлю № UA – 2023 – 09 -12 088159-а в ньому прийняв учать один учасник ТОВ “НВП ГАЛТЕХНОКОМ”. Тендер відмінено за результатами моніторингу Державної Аудиторської Служби України (ДАСУ). Договір з учасником розірвано, оприлюднено новий тендер. 1.Під час закупівлі № UA – 2023 – 09 -12 088159-а на запит ДАСУ про надання Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі представники Гостомельської ТГ надали відповідь, що підгрунтям для закупівлі є розроблений проект «Створення (модернізації) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування населення, осіб керівного складу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також чергових (диспетчерських) служб підприємств, установ та організацій на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області». Також, що даний проєкт було передано Гостомельській селищній військовій адміністрації на безоплатній основі. Розроблений ФОП Ліщинським В.М. на замовлення ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. проєкт не суперечить Кодексу цивільного захисту України, цілком відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту». Така інформація не відповідає дійсності, бо в проектній документації (згідно технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі) описано керування застарілими сиренами С40, які не відповідають вимогам законодавства у сфері цивільного захисту. 2.Тендерна документація була прописана під одного учасника ТОВ “НВП ГАЛТЕХНОКОМ” на основі ПОДАРОВАНОЇ проектно кощторисної документації пов’язаними особами - ФОП Ліщинським В.М. та ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. Як було зазначено раніше Гостомельська ТГ розробила проект в 2022 році за бюджетні кошти, після чого розробила ще один проект в 2023 році. Таким чином в змові з комерційними структурами, Гостомельська ТГ використала бюджетні кошти за нецільовим призначенням. У таких діях вбачається ЗМОВА Гостомельської ТГ з ФОП Ліщинським В.М., ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. та “НВП ГАЛТЕХНОКОМ” з метою усунути інших учасників закупівлі. 3.Лист наданий ДСНС виданий в порушення Постанови Кабінетну Міністрів України від 27.09.2017 № 733, п.10.. ДСНС повинні видавати погодження громадам , а не комерційним структурам. 4.На підтвердження факту проведення нової процедури закупівлі UA-2023-11-28-011620-a під одного учасника може бути той факт, що після проведення аукціону 06 грудня 2023 року, згідно Постанови КМУ від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» договір на постачання та монтаж місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Гостомельської ТГ можна укласти не раніше 18 грудня 2023 року, при тому що згідно проекту договору постачання та монтаж обладнання має бути закінчено до 20 грудня 2023. ЦЕ НЕ МОЖЛИВО!!! З метою додержання законодавства у сфері цивільного захисту, Закону України “Про публічні закупівлі” ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЗАКУПІВЛЮ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Під час закупівлі № UA – 2023 – 09 -12 088159-а на запит ДАСУ про надання Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі представники Гостомельської ТГ надали відповідь, що підґрунтям для закупівлі є розроблений проект «Створення (модернізації) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування населення, осіб керівного складу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також чергових (диспетчерських) служб підприємств, установ та організацій на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області». Також, що даний проєкт було передано Гостомельській селищній військовій адміністрації на безоплатній основі. Розроблений ФОП Ліщинським В.М. на замовлення ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. проєкт не суперечить Кодексу цивільного захисту України, цілком відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту». Така інформація не відповідає дійсності, бо в проектній документації (згідно технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі) описано керування застарілими сиренами С40, які не відповідають вимогам законодавства у сфері цивільного захисту. Шановний Учасник ! Пунктом 5 статті 30 Кодексу цивільного захисту України порядок організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту визначається положенням, яке затверджується Кабінетом Міністрів України. В пункті 19 «Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 зазначається наступне : “п.19. Для привернення уваги перед доведенням інформації до населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації передається попереджувальний сигнал “Увага всім”, а саме: уривчасте звучання електросирен …(далі за текстом)” . З огляду на зазначене твердження що електросирени (зокрема типу С40) не відповідають вимогам законодавства у сфері цивільного захисту є безпідставним. 2.Тендерна документація була прописана під одного учасника ТОВ “НВП ГАЛТЕХНОКОМ” на основі ПОДАРОВАНОЇ проектно кощторисної документації пов’язаними особами - ФОП Ліщинським В.М. та ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. Як було зазначено раніше Гостомельська ТГ розробила проект в 2022 році за бюджетні кошти, після чого розробила ще один проект в 2023 році. Таким чином в змові з комерційними структурами, Гостомельська ТГ використала бюджетні кошти за нецільовим призначенням. У таких діях вбачається ЗМОВА Гостомельської ТГ з ФОП Ліщинським В.М., ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. та “НВП ГАЛТЕХНОКОМ” з метою усунути інших учасників закупівлі. Шановний Учасник ! В пункті 22 «Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 зазначається наступне : “п. 22. Готовність автоматизованих систем оповіщення до використання за призначенням забезпечується шляхом: …. наявності проектної (проектно-кошторисної), технічної (експлуатаційно-технічної) документації.. (далі за текстом)”. Проектна документація – це документ , який описує проект системи або компонент системи (ДСТУ ISO/IES 2382). Проектування системи – це дії, що виконуються з моменту визначення вимог до системи до моменту створення системи, яка задовольняє ці вимоги (ДСТУ 2941). Проектне рішення - це рішення будь-якої задачі, повязаної з проектуванням, подане у формалізованому вигляді (ДСТУ 2941). Гарантування якості проектних рішень – наявність підтверджувальної документації від розробника для доведення відповідності проектних рішень установленим вимогам. Вимоги щодо проектування автоматизованих систем централізованого оповіщення встановлюються “Інструкцією щодо практик чи процедур проектування, дослідження . введення в експлуатацію , експлуатацію та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення” затверджену наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019 року №93. Проект «Створення (модернізації) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування населення, осіб керівного складу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також чергових (диспетчерських) служб підприємств, установ та організацій на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області» відповідає вимогам зазначеної інструкції. 3.Лист наданий ДСНС виданий в порушення Постанови Кабінетну Міністрів України від 27.09.2017 № 733, п.10.. ДСНС повинні видавати погодження громадам , а не комерційним структурам. Шановний Учасник ! В пункті 10 «Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 зазначається наступне : “п.10. …Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС…(далі за текстом)”. Шановний Учасник! Гостомельською селищною військовою адміністрацією отримані відповідні погодження щодо створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення від Департаменту цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) та від Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій у Київській області. 4. На підтвердження факту проведення нової процедури закупівлі UA-2023-11-28-011620-a під одного учасника може бути той факт, що після проведення аукціону 06 грудня 2023 року, згідно Постанови КМУ від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» договір на постачання та монтаж місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Гостомельської ТГ можна укласти не раніше 18 грудня 2023 року, при тому що згідно проекту договору постачання та монтаж обладнання має бути закінчено до 20 грудня 2023. Шановний Учасник ! Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено тендерною документацією “Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення” затвердженою протоколом уповноваженої особи Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області від «28» 11 2023 року № 108. Термін поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 20 грудня 2023 року визначався Із врахуванням вимог законодавства у сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг, з урахуванням особливостей здійснення на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та відповідно до бюджетного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено