-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (ролети рулонні)
Торги не відбулися
205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 050.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2023 14:44 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні вимоги в ТД. Замовник ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ. Сума 205000.
Номер:
32f96ae9773f4fe8a32ce724e36111ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-010206-a.c2
Назва:
Неправомірні вимоги в ТД. Замовник ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ. Сума 205000.
Скарга:
Вимоги ТД протирічать Закону України "Про публічні закупівлі", є дискримінаційними.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Тропша на умови ТД КЕП.rar 29.11.2023 21:57
- Скарга Тропша на умови ТД.docx 29.11.2023 21:57
- Витяг ЄДР Тропша Д.Д.pdf 29.11.2023 21:57
- Витяг Єдин Податок Тропша Д.Д. 25.06.2023.pdf 29.11.2023 21:57
- Скарга Тропша на умови ТД.pdf 29.11.2023 21:57
- Петрик Договір Видаткова Відгук.pdf 29.11.2023 21:57
- рішення від 01.12.2023 № 19337.pdf 01.12.2023 14:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2023 № 19886.pdf 12.12.2023 13:55
- рішення від 11.12.2023 № 19886.pdf 13.12.2023 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2023 21:59
Дата розгляду скарги:
11.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.12.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2023 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником буде враховано рішення АМКУ.
Вимога
Відхилено
Незрозуміла вимога, виглядає як "під свого" Учасника.
Номер:
8f6cc457c47f48e18573ade73ffcde16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-010206-a.a1
Назва:
Незрозуміла вимога, виглядає як "під свого" Учасника.
Вимога:
Замовник хоче перевірити наявність матеріалів на складі Учасника, хоча це протирічить Закону України "Про публічні закупівлі",
але не бажає бачити в ТП документи щодо якості товару.
Це якось дивно та незрозуміло виглядає.
Прошу Замовника внести зміни в ТД в частині надання документів про якість в ТП, а вимоги щодо складу вилучити.
Скарга займе більше часу.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2023 00:55
Вирішення:
Доброго дня.
Шановний учаснику, умовами ТД вимога звучить наступним чином: "На етапі кваліфікації Замовник має право перевірити наявність матеріалів на складі Учасника з якої буде виготовлятись продукція". На таку вимогу учасник надає лише лист - гарантію.
Щодо якості товару то в умовах тендерної документації наведено : "Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість та відповідність (паспорт та сертифікат якості/відповідності або інший нормативний документ який регламентує виробництво та відпуск даної продукції) та буде мати гарантійні зобов’язання від виробника на товар, що пропонується до постачання" про, що також надає гарантійний лист.
З даної вимоги не вбачається, що умови, які наведені в ТД є дискримінаціними.
Також, зазначаємо про те, якщо у учасника є необхідний матеріал, то вимога щодо надання гарантійного листа не може бути проблемою і навпаки у випадку побоювання учасника, що замовник все таки скористається правом огляду про наявність матеріалу, то виникають сумніви в надійності такого учасника.
Щодо внесення змін про якість товару - вимога наявна в документації.
У разі наведення більш аргументованих заперечень, які порушують права учасників в даній частині, пропонуємо додатково звернутись з вимогою з посиланням на чіткі норми законодавства України, що регулюють правовідносини у сфері публічних закупівель. Замовник повторно готовий розглянути таку вимогу. Дякую.
Статус вимоги:
Відхилено