-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби для обробки води; ДК 021:2015:24960000-1 - Хімічна продукція різна: Хлорілайн-25кг, pH-мінус SUPER-25кг, Засіб для догляду за водою Combiline-1л.
Торги не відбулися
472 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 364.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 364.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2023 12:09 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c99474965e4c4c8dbfa9fb62518968c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-005953-a.c2
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
28 листопада 2023 року Комунальним підприємством Жмеринської міської ради «Спортивно-оздоровчий заклад «Юність» (надалі за текстом – Замовник), оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-25-014119-a на предмет Дезінфікуючі засоби для обробки води;
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна: Хлорілайн-25кг, рН-мінус SUPER-25кг, Засіб для догляду за водою Combiline – 1л., (надалі за текстом – Закупівля), оголошена вартість Закупівлі 472 800.00 грн. з ПДВ
У Закупівлі прийняли участь:
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (РНОКПП: 2667908855).
06 грудня 2023 року відбувся аукціон по Закупівлі, найбільш економічно вигідною виявилась тендерна пропозиція ФОП Шишло Олег Анатолійович.
Після розгляду на відповідність документів учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, 08 грудня 2023 року Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника № 55 від 08.12.2023року було відхилено Замовником, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
В своєму рішенні Замовник зазначає наступні підстави для відхилення:
Учасником ФОП Шишло Олег Анатолійович у складі тендерної пропозиції надано інформацію та документи, які не відповідають умовам технічної специфікації наданої в тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме запропонований товар містить таку різницю: - Хлор рідкий Froqqy Liquid Chlor 100 – вміст активного хлору, згідно наданих документів від 12-15%, рівень якого повинен бути не менше 15% (Додаток №1 до тендерної документації). Концентрація водневих іонів 1 % розчину засобу надав 9,5-9,9, згідно наданих документів становить 10,5. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації концентрація водневих іонів 1% розчину засобу не більше -9,5-9,9. - Розчин для зниження рівня Froqqy PH-Minus Liquid SA – запропонований товар на основі сірчаної кислоти двокомпонентний з вмістом активної речовини не менше 44% , згідно наданих документів становить 32-44 %. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації технічні характеристики становлять не менше 35% . Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації запропонованого товару. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Шишло Олег Анатолійович.
ФОП ШИШЛО О.А. (надалі за текстом – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким, що грубо порушує загальні принципи здійснення публічних закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та вимогам Тендерної документації.
Відповідно, оскаржуване рішення Замовника, підлягає скасуванню.
ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНЬ ДОПУЩЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ
Відповідно до п.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 1.
Додаток 1 до тендерної документації: Містить зокрема наступні вимоги до предмета закупівлі:
П.1. Хлорілайн Стандарт якості ТУ У 24.6-23721802-005:2009 Зовнішній вигляд – прозора рідина, зеленувато-жовтого кольору. Допускається зміна кольору до червоно-жовтого. Запах – різкий хлор Світлопропускання % - не менше 20,0 Вміст активного хлору% - не менше 15,0 Концентрація водневих іонів 1 % розчину засобу, не більше – 9,5 – 9,9 Вміст заліза, г/дм3 – не більше 0,02 Густина за температури 20 0С, г/см3- 1,22-1,30.
П.2 рН- мінус SUPER На основі сірчаної кислоти двокомпонентний з вмістом активної речовини не менше 35%.
В складі тендерної пропозиції учасником ФОП ШИШЛО О.А. були надані:
1. Тендерна пропозиція вих. № 823 від 05.12.2023 року, в якій пропонується до закупівлі
● Хлор рідкий Froqgy Liquid Chlor 100(каністра (25 кг)
● Розчин для зниження рівня Froggy PH-Minus Liquid Каністра
● Засіб для догляду за водою Combiline, 1л
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару вих.№811 від 05.12.2023 р., в якій наведена повна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик товару, який пропонується Учасником ФОП ШИШЛО О.А в складі тендерної пропозиції.
3. Сертифікати якості, паспорти безпеки, гарантійний лист №812, в якому підтверджено, що якість Товару буде відповідати вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікати якості та паспорти безпеки, в яких наявна інформація про те, що засоби дозволені для використання для басейнів загального користування).
Таким чином, ФОП Шишило О.А. надав повну інформацію, яка вимагалась Замовником відповідно до тендерної документації, зокрема, Додатком №1 до Тендерної документації.
Звертаю увагу комісії, що зазначені в Додатку №1 до Тендерної документації Замовника технічні характеристики товару є неправдивими. Такими, що реально не існують. Замовник у тендерній документації, а саме у Додатку №1, подав неправдиві технічні характеристики щодо товару, що мав би бути закуплений.
Так, зокрема, згідно з аналізу з відкритих джерел, навіть Товар, що пропонується Замовником до поставки (не еквівалент) не відповідає тим технічним характеристикам, що вказані у Додатку №1. Наприклад Хлорілайн згідно ТУ У 24.6-23721802-005:2009 містить активного хлору 12-18%, у Додатку ж №1 Замовника вказується не менше 15%. Учасником пропонується товар із вмістом активного хлору 15%, що повністю відповідає вимогам ТУ У 24.6-23721802-005:2009, а також вимогам Замовника, тобто 15% (не є меншим за 15%).
Крім цього, у Протоколі дискваліфікації Замовник вказує таке: «Концентрація водневих іонів 1 % розчину засобу надав 9,5-9,9, згідно наданих документів становить 10,5. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації концентрація водневих іонів 1% розчину засобу не більше 9,5-9,9.». Відтак, по суті вказує, що Учасник згідно наданих документів вказав, що у запропонованого товару Концентрація водневих іонів 1 % розчину засобу 9,5-9,9, згідно наданих документів становить 10,5. Однак вказане не відповідає дійсності, бо як вбачається із наданих ФОП Шишло О.А. документів, а саме Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару вказано, що Концентрація водневих іонів 1 % розчину засобу 9,5-9,9.
До того ж, у Протоколі дискваліфікації Замовник вказує, що розчин для зниження рівня Froqqy PH-Minus Liquid SA – запропонований товар на основі сірчаної кислоти двокомпонентний з вмістом активної речовини не менше 44% , згідно наданих документів становить 32-44 %. Вказана інформація не відповідає дійсності.
По-перше, Учасник у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару вказав, що товар рН – МІНУС SUPER на основі сірчаної кислоти двокомпонентний з вмістом активної речовини не менше 44%, тобто про те, що активна речовина становить 32-44% Учасник не вказував. По-друге, оскільки активна речовина становить не менше 44%, а Замовником не вказано граничний розмір активної речовини, справедливо вказати, що Товар, який пропонується Замовником відповідає вимозі по вмісту активної речовини, тобто є не меншим за 35%.
З урахуванням цього, що зазначені в протоколі невідповідності є надуманими, безпідставними, та вказують на суб’єктивне та упереджене ставлення до учасника.
Так як тендерна пропозиція Скаржника повною мірою відповідає кваліфікаційним вимогам, подано усі документи, які вимагатись Тендерною документацією Замовника, ФОП Шишло О.А. має усі технічні та кваліфікаційні можливості поставити якісний товар вчасно та у повному обсязі.
Абзац 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи Замовника відсутні чітко зазначені невідповідності між поданою тендерною пропозицією ФОП Шишило О.А. та вимогами тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно п.2 ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність.
Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною з найнижчою ціною.
Відповідно п.5 ст.5. Закону Закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником є невагомими, надуманими, безпідставними такими, що порушують основний Закон.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-28-005953-a на предмет Дезінфікуючі засоби для обробки води; ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна: Хлорілайн-25кг, рН-мінус SUPER-25кг, Засіб для догляду за водою Combiline – 1л.
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи Комунального підприємства Жмеринської міської ради «Спортивно-оздоровчий заклад «Юність» № 55 від 08.12.2023року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Шишло Олега Анатолійовича.
13.12.2023 року
ФОП Шишло О.А.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.12.2023 № 20239.pdf 15.12.2023 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 20:33
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2023 15:49
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до Додатку 2
Номер:
ed0619b174be47ae963607c30590829b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-28-005953-a.a1
Назва:
Вимога до Додатку 2
Вимога:
Добрий день!
Шановний замовнику, прошу вас прибрати в Додатку 2 вимогу про надання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, повинен містити інформацію про діючу речовину та вміст активного хлору;
В Україні з 1 жовтня 2023 року набрала чинність положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, яка скасувала необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Дана вимога вже неактуальна приберіть її зі списку, будь-ласка
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2023 10:59
Опис причини скасування:
Помилкова відправлена
Дата скасування:
29.11.2023 11:03