-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Північного ТУОМ
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
11 062 770.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 110 627.70 UAH
мін. крок: 1% або 110 627.70 UAH
Період оскарження:
27.11.2023 16:19 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
1bee90f83dec4177a7dafa7ec930f642
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-014242-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно дод.2 до тендерної документації на підтвердження інформації, викладеної у довідці щодо кожного працівника, учасник надає:
- копію наказу про прийом на роботу працівника або копію чинного трудового договору(контракту).
Станом на сьогодні у нашого підприємства немає саме в штаті:
- не менше 35-ти (тридцяти п’яти) прибиральників, в тому числі двірників;
- не менше 2-х (двох) співробітників з контролю якості (адміністратор, або менеджер, тощо);
- не менше 1-го (одного) співробітника з охорони праці;
- не менше 2-х (двох) озеленювачів.
Просимо внести змінив цій частині та додати можливість залучення працівників за договорами цивільно-правового характеру. Окремо зазначаємо, що згідно рішень АМКУ ненадання можливості залучення працівників за договорами цивільно-правового характеру є дискримінаційним та таким, що порушує наші права як повноцінного учасника ринку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2023 11:49
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Північного ТУОМ» було внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
241d9d59b3e84377af0fe573e12622df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-014242-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі Пропозиції повинен надати документи, зазначені у Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації учасник в складі Пропозиції повинен подати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) у період з 2018 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання договорів з наданням послуг з прибирання приміщень не менше ніж в 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) у період з 2018 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за обсягом чи їх кількістю. В той же час, Замовник торгів має вимагати та перевіряти саме кваліфікацію учасника закупівлі, а не обсяг та кількість наданих послуг. Наше підприємство не може надати підтвердження виконання аналогічних договорів послуг з прибирання на 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно), оскільки не проводило прибирання в такій кількості областей України одночасно, проте має успішний досвід виконання аналогічних договорів (які за своєю природою значно складніші у виконанні) з прибиранням приміщень. Також варто зазначити, що вже більше ніж 6 місяців поспіль наша компанія надає послуги з прибирання за декількома договорами загальною квадратурою понад 500 000 м2 майже по всім областям України (прибирання службових, виробничих та технічних приміщень, відділень банків тощо), проте ми не можемо надати ці договори як аналогічні, тому що вони ще не завершені в повному обсязі.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушує вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в Додатку № 2 Тендерної документації «загальною площею не менше 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно)» (цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації та надати можливість конкурувати в аукціоні нашому підприємству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2023 22:53
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником враховується досвід виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) у зазначений в тендерній документації період. Тобто, якщо Учасником надається більше одного аналогічного договору – під час розгляду його пропозиції, для перевірки відповідності встановленому кваліфікаційному критерію, Замовником підсумовується площа прибирання за всіма наданими учасником договорами з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль у зазначений в тендерній документації період.
Площа прибирання 153 000 м2 – є фактичною площею приміщень та територій об’єктів Замовника. Наявність досвіду прибирання об’єктів такої, або більшої площі протягом не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль, обумовлена ризиком укладення договору з підприємствами, які не мають достатньої кваліфікації, що може призвести до надання не якісних послуг, порушення строків їх надання та як наслідок – не дотримання санітарних норм і виникнення аварійних ситуацій на території, в офісних, складських приміщеннях на об’єктах критичної інфраструктури. Окремо слід зауважити, що в зв’язку з постійними обстрілами російською федерацією критичної інфраструктури та постійною націленістю ворога на об’єкти НЕК «Укренерго», з урахуванням безперервного проведення робіт з ремонту та відновлення на території цих об’єктів, критично важливим є утримання цих територій у належному стані.
Вважаємо, що вимога про надання переліку виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) за шість років в період з 2018 по 2023 роки з сумарною площею не менше 153 000 м2 (в тому числі за декількома договорами сумарно) та з урахуванням, що надання послуг по цим договорам проводилось не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль, є обґрунтованою та не є дискримінаційною, а виключення зазначеної вимоги може призвести до укладення договору з підприємствами, які не мають достатньої кваліфікації для належного надання послуг на об’єктах критичної інфраструктури
Статус вимоги:
Відхилено