-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
конверти поштові
Торги відмінено
68 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 378.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 378.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2016 16:05 - 09.09.2016 15:56
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо скасуванняРішення Замовника про дискваліфікацію переможця №1 від 16.09.2016 року
Номер:
8dae7eaaa5894fb48263c112708f9649
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000545-c.c1
Назва:
Скарга щодо скасуванняРішення Замовника про дискваліфікацію переможця №1 від 16.09.2016 року
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБЛАНКОВИДАВ» ознайомилось з Рішенням Замовника, Київського апеляційного господарського суду (далі – Замовник), про дискваліфікацію переможця за №1 від 16.09.2016 року на закупівлю «конвертів поштових» (далі – Рішення) та вважає таке Рішення безпідставним і таким, що не відповідає чинному законодавству України:
У відповідності до пункту 5.1. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю «конвертів поштових» (далі – Оголошення):
Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- контактні данні компанії-учасника (повне та скорочене найменування учасника, з зазначенням банківські реквізитів учасника, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова та юридична адреси, телефон, факс, електронна адреса;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або іншої довідки державного зразку, з переліком видів економічної діяльності Учасника;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- інформація про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю), а також інші службові (посадові) особи учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі та/або здійснювати зв'язок з замовником;
Інших вимог щодо подання інших документів не було Замовником вказано у Оголошенні.
ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» надав повний пакет документів у відповідності до пункту 5.1. Оголошення.
У відповідності до пункту 5.2. Оголошення, Учасник-переможець, під час укладання договору повинен надати документи у друкованому вигляді, передбачені пунктом 5.1. Оголошення.
Замовником не було передбачено в Оголошенні, що Учасник, з найменшою ціною повинен приєднати на електрону площадку оновлену цінову пропозицію у відповідності до кінцевих цін в аукціоні. Також жодними регламентами електронної площадки Prozorro не передбачено, що Учасник самостійно, під час кваліфікації його пропозиції, повинен надавати Замовнику оновлену цінову пропозицію.
ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» був дуже здивований, коли ознайомився з Рішенням Замовника про відхилення ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» по причині того, що ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» не приєднав до електронної системи Prozorro оновлену цінову пропозицію з кінцевою ціною аукціону, яка складає 26424,00 грн. з ПДВ. Як було вказано вище, такої вимоги не було у Замовника в Оголошенні.
Така підставі для відхилення є безпідставною та не відповідає Оголошенню і чинному законодавству України.
Крім того, в Рішенні Замовник вказує, що Учасник не вірно вказав у формі Заяві – пропозиції ціну з ПДВ. Однак такий висновок Замовника є безпідставний та надуманим з наступних підстав:
У зв’язку з тим, що Замовником у Додатку №3 Оголошення не було передбачено як вказувати ціни по-рядковово по кожній позиції (Ціна, грн.; Сума, грн.) у Заяві-пропозиції, тому ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» у Заяві-пропозиції вказав ціни по-рядковово по кожній позиції (Ціна, грн.; Сума, грн.) – з ПДВ. При перерахунку «сум, грн.» по кожній позиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» вийшов на загальну суму з ПДВ: 39180,00 грн. (ПДВ: 6530,00 грн.; Сума, без ПДВ: 32650,00 грн.), що чітко і було зазначено у Заяві-пропозиції та з таку цінову пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» заявив на початок аукціону.
У своєму Рішенні Замовник привів невірний розрахунок початкової цінової пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ», який взагалі не впливає на оцінку та Учасник не повинен був приєднувати такий документ до електронної системи Prozorro у відповідності до пункту 5.1. Оголошення.
Зокрема Замовнику 09.09.2016, 15:25 Учасники надавали запитання, щодо заповнення по-рядковово по кожній позиції (Ціна, грн.; Сума, грн.) Заяві-пропозиції – з ПДВ чи без ПДВ. Однак Замовник уник відповіді та не надав відповіді на запитання!!!!
Вищевказані підстави Замовника в Рішенні про відхилення ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» є безпідставними, такими, що не відповідають дійсності та чинному законодавству України.
На підставі вищевикладеного просимо скасувати Рішення Замовника про дискваліфікацію переможця за №1 від 16.09.2016 року на закупівлю та визначити переможцем процедури закупівлі «конвертів поштових» ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Заява-пропозиція 19.09.2016 16:28
- UA-2016-08-31-000545-c.c1.pdf 02.10.2016 18:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2016 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2016 18:57