• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А 95

Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями

Завершена

448 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 240.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2023 15:29 - 06.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 2a950c09e763499bbb13ebabf3ab2adc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-27-012277-a.c1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, Вами встановлені вимоги тендерної документації, які може виконати лише один учасник ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» у звязку з чим встанолені дискримінаційні умови тендерної документації, що обмежують участь серед інших учасників. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації «Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним талонам або скетч-карткам має бути підтверджено Договорами використання/або зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання Замовником.». Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зберігання пального - діяльність із зберігання пального (ВЛАСНОГО або ОТРИМАНОГО ВІД ІНШИХ ОСІБ) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. По, переше, емітент талонів не має, та не можемо мати ВЛАСНОГО або ОТРИМАНОГО ВІД ІНШИХ ОСІБ пального для передачі його на зберігання. Відповідно до ст. 15 вищевказаного закону суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Для емітента талонів не передбачено законодавством документального підтвердження зберігання пального (договір зберігання, ліцензія на зберігання пальног тощо). Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та можлива лише до виконання ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС». Крім того, вами встанолена ще одна дискримінаційна вимога, де відповідно до Додатку 3 «Термін дії талонів або скетч-картків повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.» Згідно частини 1 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). таким чином, саме наявна потреба на поточний рік є підставою для планування здійснення закупівель. Отже, Замовник зобовязаний планувати закупівлю таким чином, щоб забезпечити потребу поточного року. ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені 2-річного/необмеженого терміну дії талонів Замовник не враховує, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. Згідно Додатку 3 «учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.» Дана вимога обмежує участь серед учасників, які не є емітентами талонів, а працюють на підставі «партнерських» договорів (договір поставки, купівлі-продажу пального) та не можуть мати власний сайт. Крім того, згідно додатку 3 «Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області». Документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) повинен мати лише суб`єкт господарювання на АЗС, який є власником чи орендарем. Дана вимога не може застосовуватись до учасників, які працюють на підставі «партнерських» договорів (договір поставки, купівлі-продажу пального) або є емітентами талонів. Також, вами встанолена додатком 3 вимога «Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні із зазначенням в довідці географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота).» Зважаючи, що АЗС є об’єктом критичної інфрастуктури, а також об’єктом підвищеної небезпеки, надання географічних координат по кожній запропонованій АЗС може створити загрозу завдання шкоди життю, здоровю населенню, шкоду навколишньому середовищу, в умовах збройної агресії рф. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаємо, виключити вищевказані дискримінаційні умови. У випадку не внесення змін, ми як потенційний учасник, завтра вимушені будемо звернутись зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації до органу оскарження, що може призвести до затягування проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Вашу вимогу. До тендерної документації найближчим часом обов'язково будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено