-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів)
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2023 14:30 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
59e90eb7de2d42fd9812a6d2609efde3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-009857-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 35 яким відхилено пропозицію Учасник торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) посилаючись на відсутність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції та на паспорт в якому зазначено, що колір контейнера зелений.
Щодо кольору продукції.
Замовником не розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий. Отже, посилання Замовника на невідповідність кольору технічним характеристикам замовлення є безпідставним.
Щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції.
У відповідності до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX прикінцевих та перехідних положень п. 2 - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" який передбачав необхідність отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування втратив чинність 01 жовтня 2023 року , а тому включення у тендерну документацію затверджену 27.11.2023 року вимоги про надання документів , які були скасовані Законом 01 жовтня 2023 року і видача яких скасована законом №2573-IX не може бути законною.
Отже, станом на 27.11.2023 року (дата затвердження тендерної документації) відсутній на законодавчому рівні такий документ як «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування» , а тому він не може бути виданий жодним органом, жодною лабораторією та не може бути наданий до тендерної документації.
Крім того звертаємо увагу, що Учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції від 12.11.2019 року, а товар за умовами тенедеру має бути виготовлений не раніше 2023 року, отже, постає питання як відображає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції 2019 року, якість товару виготовленого у 2023 році.
Щодо кроку аукціону
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 36 яким визнано переможцем торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «БГСТАЛЬ» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) .
Сума комерційнoї пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» склала: 1800000.00 грн.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Розмір мінімального кроку пониження – 1 % тобто 18 000, грн, Оскільки учасником торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не зроблено кроку аукціону то аукціон, а іншу пропозицію відхилено то аукціон вважається таким, що не відбувся, а ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не може бути переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2023 12:42
Вирішення:
Замовником розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий, в той же час учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам, зазначеним у Додатку 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)" Тендерної документації надав Паспорт на Товар у якому вказані технічні характеристики та опис запропонованого товару, колір запропонованого товару не відповідає вимогам Додатку 5 Тендерної документації.
Враховуючи, що в процесі експлуатації товару, він постійно буде використовуватися населенням та та безпосередньо контактуватиме з ним, висновок санітарно – епідеміологічної експертизи вимагається з метою недопущення шкідливих для здоровья викідів, таких як радіологічне спромінювання, та інші негативні показники, тому надання висновоку санітарно – епідеміологічної експертизи є обов'язковим. До тогож отримання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції не зупинено, а втратило обов’язковість.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. ст. 30 ЗУ "Пропублічні закупівлі" не зобов’язує учасників аукціону до пониження у ціні на будь-якому етапі, а дає можливість понизити вартість своєї пропозиції під час проведення аукціону і читко визначає відсоткові межі кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
85108153e140475facff2ba557625a53
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-009857-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 35 яким відхилено пропозицію Учасник торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) посилаючись на відсутність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції та на паспорт в якому зазначено, що колір контейнера зелений.
Щодо кольору продукції.
Замовником не розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий. Отже, посилання Замовника на невідповідність кольору технічним характеристикам замовлення є безпідставним.
Щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції.
У відповідності до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX прикінцевих та перехідних положень п. 2 - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" який передбачав необхідність отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування втратив чинність 01 жовтня 2023 року , а тому включення у тендерну документацію затверджену 27.11.2023 року вимоги про надання документів , які були скасовані Законом 01 жовтня 2023 року і видача яких скасована законом №2573-IX не може бути законною.
Отже, станом на 27.11.2023 року (дата затвердження тендерної документації) відсутній на законодавчому рівні такий документ як «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування» , а тому він не може бути виданий жодним органом, жодною лабораторією та не може бути наданий до тендерної документації.
Крім того звертаємо увагу, що Учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції від 12.11.2019 року, а товар за умовами тенедеру має бути виготовлений не раніше 2023 року, отже, постає питання як відображає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції 2019 року, якість товару виготовленого у 2023 році.
Щодо кроку аукціону
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 36 яким визнано переможцем торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «БГСТАЛЬ» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) .
Сума комерційнoї пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» склала: 1800000.00 грн.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Розмір мінімального кроку пониження – 1 % тобто 18 000, грн, Оскільки учасником торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не зроблено кроку аукціону то аукціон, а іншу пропозицію відхилено то аукціон вважається таким, що не відбувся, а ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не може бути переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.12.2023 12:40
- Скарга з підписом.pdf 13.12.2023 12:41
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.12.2023 00:03