• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального Другого Донецького водопроводу Д=1400 мм (ліва нитка), ПК0-ПК29+22, Слов’янський район Донецької області»

Торги не відбулися

83 119 324.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 831 193.25 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 16:22 - 13.04.2018 00:00
Вимога
Вирішена

щодо внесення змін

Номер: 36a2354f57e84508853493174e6a6be7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001608-a.c1
Назва: щодо внесення змін
Вимога:
Звернення у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Робіт по проекту «Капітальний ремонт магістрального Другого Донецького водопроводу Д=1400 мм (ліва нитка), ПК0-ПК29+22, Слов’янський район Донецької області» (ідентифікатор у системі «Прозорро» UA-2018-03-28-001608-a) 1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено забезпечення тендерної пропозиції учасників відкритих торгів у вигляді електронної гарантії. У свою чергу, у відповідності до частини першої статті 560 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського Кодексу України гарантом може виступати «банк, інша фінансова установа або страхова організація», яка гарантує перед вигодонабувачем виконання принципалом свого обов’язку. Перевагами співпраці саме зі страховою компанією у якості гаранта є кілька основних чинників, серед яких основними є - оперативність прийняття рішення стосовно видачі страхової Гарантії, що значно оптимізує процес підготовки до торгів (в рази швидше банку) та значно нижчі тарифи за отримання страхової Гарантії, що в свою чергу надає можливість більшій кількості учасників приймати участь у відкритих торгах та, відповідно – замовнику обирати більш вигідну пропозицію (вартість страхової гарантії як правило в два-три рази менша за банківську, що також впливає на вартісні показники тендерних пропозицій та збільшує економію державних коштів). Таким чином, просимо розглянути можливість надання учасниками відкритих торгів забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору у відповідності до діючого законодавства України, шляхом внесення змін до п.3 розділу 3, п.2 розділу 5 та п.6 розділу 6 тендерної документації. 2. Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог. Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Тому, вимога Замовника, викладена у п.п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі щодо визначена наступним чином: «В штаті підприємства або залучені(-ий) за договором(-ами)мають бути сертифікований кошторисник…», є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, і тому має ознаки дискримінаційного підходу. Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників. При цьому, на етапі виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовник може вимагати наявність у штаті учасників торгів та передбачити надання у складі тендерних пропозицій сертифікату кваліфікованого спеціаліста, що має саме сертифікат «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2 (середні наслідки)», як це передбачено відповідним Технічним регламентом, затвердженим Постановою КМУ зазначеною вище. Таким чином, для уникнення дискримінаційного підходу, що мають місце у вимогах замовника, викладених у п.п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із проханням, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації вимоги щодо наявності у штаті учасників сертифікованого кошторисника, або заміни її на вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії відповідного кваліфікаційного сертифікату «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2 (середні наслідки)».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Затверджены зміни до тендерної документації на закупівлю «Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального Другого Донецького водопроводу Д=1400 мм (ліва нитка), ПК0-ПК29+22, Слов’янський район Донецької області».
Статус вимоги: Задоволено