-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46»
Торги не відбулися
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2018 20:28 - 10.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
c8cb5cf526d145c0b88f8b70cfadfda8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000671-c.b3
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення пропозиції, наданої при участі у «відкритих торгах» на закупівлю: роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46» в зв’язку із порушенням членами тендерного комітету замовника частини четвертої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», допущеними при створенні протоколу засідання тендерного комітету Департаменту № 18 від 20.04.2018, а саме: відповідно до вказаної частини, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання, що не було виконано замовником під час створення та підписання членами комітету протоколу засідання тендерного комітету Департаменту № 18 від 20.04.2018, у якому за відхилення двох пропозицій від різних учасників: ПП «РОСЛАНА» та ТОВ «БК ПЕГАС» проголосовано членами тендерного комітету замовника одночасно, а не окремо, як вимагає Закон, внаслідок чого вказане рішення створене і підписане членами тендерного комітету замовника з порушенням вимог Закону і не може вважатись легітимним.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ТОВ БК ПЕГАС 30.04.2018 23:14
Дата подачі:
30.04.2018 23:14
Вирішення:
Прямої імперативної норми, яка забороняє розглядати на одному засіданні немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
оскарження
Номер:
ff2e4977e15d4c34804c37e595c13968
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000671-c.b4
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення пропозиції, наданої при участі у «відкритих торгах» на закупівлю: роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46» в зв’язку із порушенням членами тендерного комітету замовника частини четвертої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», допущеними при створенні протоколу засідання тендерного комітету Департаменту № 18 від 20.04.2018, а саме: відповідно до вказаної частини, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання, що не було виконано замовником під час створення та підписання членами комітету протоколу засідання тендерного комітету Департаменту № 18 від 20.04.2018, у якому за відхилення двох пропозицій від різних учасників: ПП «РОСЛАНА» та ТОВ «БК ПЕГАС» проголосовано членами тендерного комітету замовника одночасно, а не окремо, як вимагає Закон, внаслідок чого вказане рішення створене і підписане членами тендерного комітету замовника з порушенням вимог Закону і не може вважатись легітимним.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ТОВ БК ПЕГАС 30.04.2018 23:58
Дата подачі:
30.04.2018 23:58
Вимога
Без відповіді
оскарження
Номер:
4e7adf824e0e421e94afc319797eef4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000671-c.c2
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання переможцем відкритих торгів: роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2018-03-30-000671-с, ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359, в зв’язку з невиконанням вказаним підприємством вимог замовника, визначених у тендерній документації.
1. Відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. ПП «Ладога 77», код ЄДРПОУ 35200359, не надало Інформаційну довідку з уповноваженого на те органу про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, чим не виконало вимогу пункту 3 частини першої статті 17 Закону: «Відомості, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення» та вимогу замовника: «Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі з метою підтвердження відповідності вимогам встановленим пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
З метою забезпечення вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо ведення та формування Реєстру Міністерством юстиції України затверджено Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення (наказ від 11 січня 2012 року № 39/5).
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення затверджено наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (далі – Наказ).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
При цьому, відомості з Реєстру у формі витягу надаються безоплатно територіальними органами Міністерства юстиції.
Враховуючи викладене, на підтвердження того, що службову (посадову) особу учасника Гриня Андрія Володимировича, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, переможець торгів повинен надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, яку безкоштовно формує Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області.
2. Враховуючи те, що у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, переможець ПП «Ладога 77», код ЄДРПОУ 35200359, повинно було надати замовнику Гарантійний лист що відсутності підстав для відхилення його пропозиції на підставі пункту 2 частини першої статті 17 Закону, а саме: «відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», але не надало його, чим порушило вимогу вищевказаного пункту та вимогу замовника: «Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі з метою підтвердження відповідності вимогам встановленим пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
3. ПП «Ладога 77» ЄДРПОУ 35200359, не надало документального підтвердження про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, чим не виконало вимоги пункту 8 частини першої статті 17 Закону та вимоги замовника: «Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі з метою підтвердження відповідності вимогам встановленим пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Окремо зазначаємо, що замовником вимагається Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, розмір якого не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі і складає 10000 (десять тисяч) гривень.
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії вчиняється, виконується та регулюється нормами чинного законодавства, зокрема Цивільним кодексом України.
За банківською гарантією банк (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром), тобто замовником, виконання боржником (принципалом), тобто учасником, свого обов'язку
переможцем процедури торгів;
Відповідно до вимог надання банківської гарантії Учасник процедури у випадку визначення його переможцем процедури торгів повинен надати у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Звертаємо вашу увагу, документальне підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції переможець надає відповідно до усіх пунктів, зазначених у абзаці другому частини першої статті 17.
Банк зобов’язаний сплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, розмір якої визначений в цій тендерній документації, у термін, який не перевищує десяти днів з моменту звернення замовником щодо сплати вказаної суми. Підставою для такого звернення замовником до банку є невиконання учасником свого обов’язку, а саме:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
Також Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» замовником визначено: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією».
Також пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» замовником встановлено вимогу щодо подання документів: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Всупереч вказаним вимогам замовник надав Перелік необхідних документів для підтвердження зазначених вимог, який викладено в додатку 4 цієї тендерної документації, лише за пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17, чим порушує вимогу абзацу 2 частини третьої статті 17 та абзацу 3 частини третьої статті 24 Закону.
4. Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4, вимагається довідка, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії дипломів, копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності).
ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359 не надало копії дипломів усіх працівників, зазначених у довідці, чим не виконало вимогу замовника стосовно підтвердження зазначеної учасником інформації стосовно кваліфікації працівників. Також посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників, що вимагає замовник у цьому ж пункті, надано ПП «Ладога 77» лише стосовно трьох працівників, що явно недостатньо для виконання вказаного замовником обсягу робіт у визначені терміни.
Також звертаємо вашу увагу на те, що ПП «Ладога 77», код ЄДРПОУ 35200359, зазначає у Довідці про персонал б/н від 11.04.2018 працівників, що будуть залучені для виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, тоді як угоди про виконання разової роботи, укладені з вказаними працівниками лише наступного дня 12.04.2018, з чого випливає, що інформація, надана учасником ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359, у Довідці про персонал б/н від 11.04.2018 є недостовірною.
Окремо зазначаємо, що замовник чітко зазначив, які документи надаються учасниками для підтвердження наявності працівників, а саме: копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359, не виконало вказані вимоги, надавши замість документів, що зазначені замовником для надання підтвердження наявності працівників, Угоди про виконання разової роботи.
Також звертаємо вашу увагу на те, що Угоди про виконання разової роботи б/н від 12.04.2018 (далі – Угоди) укладені з порушенням чинного законодавства.
Відповідно до пункту 1.1. Угод, учасник ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359, доручає виконавцям виконати роботу: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46», до укладення договору – підряду із замовником на виконання вказаних робіт. Також у наданих Угодах відсутні положення, які чітко визначають обов'язки сторін, їх відповідальність та строки виконання робіт (послуг).
Також, при дозавантаженні документів, що вимагаються від переможця торгів, які ПП «Ладога 77», код ЄДРПОУ 35200359 додало в лише частково, відсутнє їх засвідчення електронно-цифровим підписом посадової (службової) особи учасника-переможця, чим порушено вимоги Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та документообіг».
Враховуючи викладене, вважаємо, що ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359, не виконало вимоги замовника та не надало повної інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за статтею 16, інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також порушило вимоги Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та документообіг».
ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити ПП «Ладога 77», код ЄДРПОУ 35200359 за невиконання вимог замовника: а саме: ненадання повної інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за статтею 16, інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону та порушення вимог Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та документообіг».
2) Рішення замовника відповідно до протоколу № 19 від 20.04.2018 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення ПП «Ладога 77» код ЄДРПОУ 35200359 переможцем закупівлі: роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46», - скасувати.
3) Відмінити процедуру «відкритих торгів» роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46» відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ПП ЛАДОГА 77 КОРПУС 8 30.04.2018 01:25
Дата подачі:
30.04.2018 01:25
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
4e62c07d08f6488885cfd75459a9d81a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000671-c.b1
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» звертає вашу увагу, що пунктом 6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» підпунктом (б) тендерної документації замовника було визначено надання календарного графіку виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016).
Учасники відкритих торгів на закупівлю : «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху лікувального корпусу (корпус №8) Вінницької обласної клінічної лікарні ім. Пирогова в м. Вінниці по вул. Пирогова, 46»
1.ТОВ "ЖК - Гарант"
2.ПП "ЛАДОГА 77"
3.ПП "Рослана"
4."КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
НЕ НАДАЛИ Календарний графік виконання робіт відповідно до вимог замовника, в зв’язку із чим пропозиції вищезазначених учасників підлягають відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження к 8 20.04.2018 20:54
Дата подачі:
20.04.2018 20:54
Вирішення:
Учасника ПП "Рослана" відхилено, в звязку з тим, що він не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Учасника ТОВ " БК Пегас" відхилено на підставі частини другої статті 17.
Учасник "ЖК-Гарант" надав графік виконання робіт, терміни виконання в якому задовільняють Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено