-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги код ДК 021:2015 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів)
Завершена
1 800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2023 11:12 - 22.12.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
dd7fc7cd11244648b499be74115e7535
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-004120-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- дозвіл Тищенко.pdf 21.12.2023 18:01
- Бавула.pdf 21.12.2023 18:01
- Бабанін.pdf 21.12.2023 18:01
- Безбах.pdf 21.12.2023 18:01
- дозвіл Петренко.pdf 21.12.2023 18:01
- Скарга 21.12.pdf 21.12.2023 18:01
- Аляб'єв.pdf 21.12.2023 18:01
- дозвіл Скибра.pdf 21.12.2023 18:01
- Дозвіл Наконечний.pdf 21.12.2023 18:01
- Рішення від 25.12.2023 №20765.pdf 25.12.2023 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2023 18:39
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.12.2023 14:41
Вимога
Залишено без розгляду
документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиці
Номер:
6aa8468594774909a9c6176c4913e214
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-004120-a.a3
Назва:
документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиці
Вимога:
Ви ж мабуть у курсі, що форми таких довідок вже не дійсні. Такі довідки ви чомусь вимагаєте на охоронників 4 р, а на озброєних охоронників вимагаєте довідки правильної форми №100-2/о згідно наказу МОЗ України від 18.04.2022 року №651) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, Чому так? Тому що довідки старої форми є у конкретного типу учасників?
Прохання прибрати дискримінаційну вимогу та встановити діючі форми довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин для всього песоналу охорони. В іншому випадку дискрімінаційні вимоги вашої документації знову будуть оскаржені в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2023 14:26
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями) № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, згідно положень ст.ст. 16, 22, 23 Закону та пункту 28 Особливостей замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям і відповідність їх пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пунктом 31 Особливостей встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону та положень тендерної документації «документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації».
Таким чином, учасник зобов’язаний підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям і відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, однак при цьому учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, які не передбачені чинним законодавством України, про що учаснику необхідно надати у складі своєї тендерної пропозиції обґрунтування із зазначенням причин неподання документів із посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.12.2023 14:44
Вимога
Залишено без розгляду
документи, що підтверджують наявність в штаті учасника не менше 8 (восьми) висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та мають досвід
Номер:
db7f82bb2fc54b02a4664bf705d1a53f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-004120-a.a2
Назва:
документи, що підтверджують наявність в штаті учасника не менше 8 (восьми) висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та мають досвід
Вимога:
Шановний Замовник! В ТД вами встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції документів, що підтверджують наявність в штаті учасника не менше 8 (восьми) висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та мають досвід, а саме:- повідомлення податкових органів про прийняття зазначених працівників (охоронників) на роботу в штат учасника з відповідною відміткою про отримання або квитанцією №2; - свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІI кваліфікаційного розряду; - документи видані МВС України які
підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції; - довідки (за формою №100-2/о згідно наказу МОЗ України від 18.04.2022 року №651) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції; - документи, які підтверджують відсутність обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов’язків, дійсні на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції; - дозволи, видані органами Національної поліції України охоронникам, на право зберігання та носіння вогнепальної зброї або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Прохання обгрунтувати чим обумовлена необхідна кількість таких працівників, якщо у вимогах тд ви вимагаєте документи наявності лише 1 ТРАНСПОРТУ РЕАГУВАННЯ?Вам не здається, що 8 охоронників забагато для транспорту реагування який вимагається у кваліфікаційній частині та навіть забагато для груп реагування у технічних вимогах. Для ваших 2 постів, достатньо 2 авто по 2 охоронника. Отже 4 озброєнних охоронника є достатньою та логічною кількістю для надання вам охоронних послуг. Дана вимога прописана під конкретного учасника і тим самим ви звужуєте коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі та які мають у штаті достатню кількість таких працівників виходячи з ваших технічних вимог.Ми розуміємо ваше бажання охоронятись Конгресом, але ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж проводьте її у відповідності до чинного законодавства. Приведіть у відповідність вимоги вашої ТД, в іншому випадку ваші вимоги знову буть оскаржені в АМкУ, а ваші незаконні діїї щодо проведення процедури будуть відправлені на моніторинг до ДАСУ. Також,звертаємо вашу увагу на те, що недавно нами, як потенцінйими учасникаим оскаржувалась подібна вимога в АМКУ. Колегією було прийняте рішення зобов'язати Замовника внести зміни. У разі відсутності змін щодо кількості охоронників до 4 , буде подана ще одна скарга.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2023 16:10
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями) № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На підставі зазначених статей Закону, замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким вимогам.
Ви стверджуєте: «Для ваших 2 постів, достатньо 2 авто по 2 охоронника. Отже 4 озброєнних охоронника є достатньою та логічною кількістю для надання вам охоронних послуг». Однак такий розрахунок здійснений не до кінця і з порушенням вимог трудового законодавства.
Якщо у Вас є 2 групи реагування на 2 транспортних засобах, то згідно з положеннями Кодексу законів про працю 2 охоронники в кожній групі не можуть працювати кожний день і їх необхідно замінювати, тобто на підприємстві Учасника має бути організована робота змінами.
Згідно ст. 58 КЗпП України при змінних роботах працівники чергуються в змінах рівномірно в порядку, встановленому правилами внутрішнього трудового розпорядку. Статтею 59 КЗпП України встановлено: «Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється». При цьому тривалість щотижневого безперервного відпочинку повинна бути не менш як сорок дві години (ст. 70 КЗпП України).
Іншими словами, важливою вимогою при складанні графіків змінності є, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин, передбаченого статтями 50 і 51 КЗпП. При цьому неприпустимо їх розробляти із заздалегідь передбаченою переробкою.
Отже, суб’єкт охоронної діяльності має організувати роботу персоналу охорони, задіяного в складі груп швидкого реагування, змінами з графіком «доба через три» (що на практиці й здійснено в багатьох охоронних підприємствах).
Таким чином, маючи дві групи реагування, екіпаж кожної з яких складається з 2 охоронників, за умови організації їх роботи за графіком «доба через три» необхідно мати 16 охоронників (8 охоронників на один транспортний засіб, як і передбачено в документації) для забезпечення їх змінності до вимог трудового законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.12.2023 14:44
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
e857d2e76bf64e8aab6c9aea0f96034c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-004120-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Скарга на неправомірні дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 30.11.2023 11:58
- Рішення від 21.11.2023 № 18716.pdf 30.11.2023 11:58
- повідомлення від УПО.pdf 30.11.2023 11:58
- уточнення до скарги.pdf 08.12.2023 19:50
- рішення від 04.12.2023 № 19424.pdf 04.12.2023 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20020.pdf 13.12.2023 13:09
- рішення від 12.12.2023 № 20020.pdf 14.12.2023 18:55
- 4 Відповідь Виконавця на запит Замовника 05 12 2023 (1).pdf 05.12.2023 17:06
- 5 Інструкція доступ до відео 2023.pdf 05.12.2023 17:06
- 3 Інструкція 12 від 05 12 2022 (1).pdf 05.12.2023 17:06
- ПОЯСНЕННЯ.PDF 05.12.2023 17:06
- 1 Додатки 1_ 2_ 3 до Пояснення.PDF 05.12.2023 17:06
- 2 Довідка 11 від 05 12 2022 (1).pdf 05.12.2023 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2023 12:44
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2023 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2023 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації