-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Забезпечення електричною енергією Білоославський ліцей імені Марійки Підгірянки Делятинської селищної ради протягом 2024 року за рахунок коштів місцевого бюджету. Закупівля проводиться на очікувану потребу та суму коштів. Обсяг закупівлі корегуватиметься відповідно до потреби та фінансування установи.
Завершена
414 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2023 10:02 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
cd2ccdf45f954946a404b62b349a454e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-001861-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до чинного зконодавства,а саме ЗУ"Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вмагаємо прибрати дискримінаційні вимоги в Додатку1 п 2 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. З огляду на це, для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права замовника, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про створення Учасником на території Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Івано-Франківської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів); 1.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці. 1.3. Скановану копію документу/документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або документу/документів, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника. або Учасник, у якого не створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, оскільки ним обслуговується менше 50 000 тисяч споживачів і створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є для нього обов’язковим, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. З метою забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів такий учасник повинен надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Івано-Франківської області або посадової особи, з робочим місцем на території Івано-Франківської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами) порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів; 1.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадової інструкції посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами) порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Івано-Франківської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. 1.3.Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Івано-Франківської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правил роздрібного ринку»,
затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами) порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). 1.4. Скановану копію документу/документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований окремий структурний підрозділ на території Івано-Франківської області, або робоче місце посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів або документу/документів, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника.
Обмеження учасників в регіоні не одноразово приводило до подання скарг і Замовник був вимушений прибрати дискримінацію. Вимагаємо прибрати дискримінацію!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2023 21:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! Стосовно порушених у вимозі UA-2023-11-27-001861-a.c1 питань повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено