• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)

Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)

Завершена

5 904 593.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 952.30 UAH
Період оскарження: 10.04.2018 16:22 - 22.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: e00e5359e83f4d35ad37d49072187e5e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-10-001108-c.b1
Назва: оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання переможцем відкритих торгів: «Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів), що оголошена Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради за номером UA-2018-04-10-001108-с, Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, в зв’язку з порушенням вказаним підприємством вимог абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі –Закон), а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Всупереч вказаній вимозі Закону, Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, не засвідчило пропозицію, що була надана ним при участі у вказаній закупівлі, накладанням електронно-цифрового підпису (стаття 6 Закону Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг": «Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа»). Пропозиція, надана ПП "Велес+", з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", підлягає відхиленню відповідно до статті 30 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ «БК Пегас» Покотило М.М. Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року. Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис. Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2018 17:50
Підтвердження вирішення: Директору ТОВ «БК Пегас» Покотило М.М. Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року. Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис. Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.