Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Завершена
242 710.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 213.55 UAH
Період оскарження:26.11.2023 21:30 - 02.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо відстані складського приміщення до Замовника
Номер:f5e5382f3cbd456bba8d0fdc0511d8de
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-11-24-017554-a.b1
Назва:Вимога щодо відстані складського приміщення до Замовника
Вимога:
Шановний замовнику! В додатку 3 до тендерної документації Проект договору в п. 5.1 вказано, що Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (відповідно до вимог"ІНКОТЕРМС" в редакції 2020 р.) пунктом поставки є склад ПОКУПЦЯ 65091, Одеської області м. Одеса, Серединський сквер, буд.1. В той же самий час в додатку 1 п.1 Ви прописуєте вимогу, щодо відстані складських приміщень Учасника до місцезнаходження Замовника. В даному випадку взагалі не зрозуміло, яким чином це може впливати на постачання товару. Якби Замовник прописав вимогу постачання товару на умовах EXW (самовивозом), то ще зрозуміло, але в даному випадку ця вимога є дискримінаційною по відношеннню до нас, як потенційного учаснику процедури закупівлі, оскільки в нас немає складських приміщень які знаходяться в радіусі 15 км. від місцезнаходження Замовника. В той же самий час у нас є бажання і всі можливості постачати продукцію відповідної якості та кількості згідно тендерної документації . Тому вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, що складське приміщення має знаходитися на будь-якій відстані, оскільки вартість товару включає в себе вартість доставки. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ та держаудитслужби щодо умов тендерної документації. Дякую за розуміння!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.11.2023 10:20
Вирішення:Доброго дня.
Інформуємо, що діяльність КП «ЖКС «Хмельницький» складається з надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. У діяльності підприємства іноді виникають ситуації коли потрібно провести роботи із ліквідації аварій на мережах водопостачання, водовідвідведення, теплопостачання, і такі роботи можуть бути пов’язані із проведенням земляних робіт, які передбачать використання піску у різному обсязі і таку потребу неможливо спрогнозувати, але потрібно мати можливість вчасно та оперативно ліквідувати аварію. Також звертаємо Вашу увагу на те, що обсяг предмету закупівлі розраховувався для забезпечення максимально можливої потреби підприємства, тобто, у разі замовлення товару буде здійснюватись за результатом виробничої потреби (наприклад: є ожеледиця – потрібно здійснити посипку – є потреба у піску, який замовляється. Якщо зима тепла та відсутня потреба здійснювати посипку пішохідної зони, підприємство не замовляю пісок для таких потреб).
Таким чином, враховуючи характер робіт замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно та зберігати його, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу постачальника на визначеній відстані, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що потреба у значній кількості товару може виникнути у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу на більшій відстані).
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:05.12.2023 00:01