• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Допоміжне екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1)

Відповідно до пункту 3.1.2. розділу 3. ТС A01XJ.13995-441:2023 (01): До комплекту постачання входять: Засіб індивідуального обігріву для тіла 2 штуки; Засіб індивідуального обігріву для рук 2 штуки; Засіб індивідуального обігріву для ніг 2 штуки.

Завершена

36 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 60 750.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2023 20:59 - 30.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

delivery

Номер: 275c25ea5bba4af8bf759ba49c04ee31
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.c9
Назва: delivery
Вимога:
1. Please define delivery time. It is critical as includes either shipping by sea to Gdansk, or by air to Warsaw with further land transportation to Ukraine. Freight cost is very different. 2. As delivery place is not defined, we understood delivery to Kyiv or Kyiv region to your defined warehouse. We will not deliver to the battlefields. It is your job. Please confirm. It is a second critical point. 3. You should know that non-residents by Law cannot supply DDP, only DAP. VAT is deducted by customer from payment and you, as consignee shall pay it. Please confirm. It is a third critical point.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Замовником в оголошені про проведені спрощеної закупівлі та примірному проєкті договору про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти Державного бюджету України) передбачено, що товар постачається на умовах DDP - склад Замовника відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів “Інкотермс” у редакції 2020 року згідно з положеннями Договору, встановленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт і зберігання в межах термінів, установлених діючими стандартами, тощо. Відповідно до розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) визначено, що кінцевий строк постачання товару є 26.12.2023. Згідно з пунктом 5.3. примірного проєкту договору місцем поставки Товару (партій Товару) є одержувачі Замовника (Об’єднані центри забезпечення Міністерства оборони України). На період правового режиму воєнного стану в оголошеннях про проведення спрощеної закупілі зазначається орієнтовна адреса Об’єднаних центрів забезпечення Міноборони, з метою приховування від ворога інформації щодо їх конкретних адрес. Виходячи із вищенаведеного, умовами оголошення та договору не передбачено постачання зазначеного товару в місця ведення бойових дій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: b206f7c856894b26921081f3bf92d859
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b8
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2024 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: 41cca679f2054fec9eeb25aeac797d3d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b7
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: 90792456c4f147d4a3ba7970624d9efe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.a6
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: 39a48abe530b4c7ea5dc9756eb2ead6e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.a5
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України

Номер: 64acf67157a84551a62e80ba85b76672
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b4
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України

Номер: af249a6005ee4e1da9ddbc25933f944d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b3
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: ec4b89feee8d46d7896fd8899a2335af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b2
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшенню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якої на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назва виробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевказаного маркування не може бути зазначена на комерційному пакуванні продукції, яка на зараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор Prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов’язок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати специфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекту для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною специфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Міноборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної специфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог служби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення повідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшеню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.

Номер: da7cc1aa054848c29dedb5b06cefcb56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-017287-a.b1
Назва: Вимога про зміну умов закупівлі щодо виключенням деяких вимог відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ та збільшеню строку поставки предмету закупівлі за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету України.
Вимога:
Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Між тим, закупівля цим принципам не відповідає з урахуванням нижченаведеного: 27.07.2023 у Міністерством оборони України була розроблена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАШЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ (https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2023/zasib_individualnogo_obigrivu_1.pdf ), згідно якого на упаковці має бути спеціальна інформація та маркування, яке відсутнє на звичайних комерційних грілках, у тому числі номер договору між Міністерством оборони України та переможцем тендеру, який може бути відомий виключно після його укладення. Так пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ вимагається наступне маркування: вміст складників сировинного складу предмета; назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); найменування продукції та ії призначення; вказівки щодо застосування; тривалість дії, годин; комплектність (за умови наявності); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); кількість одиниць предметів в пакувальній одиниці; протипоказання щодо застосування (максимально повно наводяться всі можливі передбачувані та прогнозовані заборони із застосування предмету); заходи застереження з вказівками щодо застосування; нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; дата виготовлення у форматі - м м . р р (мм - номер місяця, р р р - рік); знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; назвавиробника, країна виробництва; рекомендації щодо утилізації предмета; умови зберігання(температурний режим); гарантійний строк зберігання (термін придатності); напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". Таким чином цілком очевидно, що значна частина вимог, щодо вищевкзаного маркування не може бути зазначена на комерціному пакуванні продукції, яка назараз виготовлена та продається на відкритому ринку. Враховуючи, що Міністерство оборони України тільки 24.11.2023 року оголосило публічну закупівлю Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1) ідентифікатор prozorro: UA-2023-11-24-017287-a, в якої зазначило подання пропозиції до 20 год 00 хв 05.12.2023 року, визначення переможця та укладення та підписання з ним договору може відбутися орієнтовно 10-15 грудня 2023 року. Однак умови закупівлі передбачають обов'зок переможця закупівлі зробити поставку до 26.12.2023 року продукції упаковка якої має відповідати спеціфікації ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ. Міністерством оборони України було оголошено закупівлю на 1,8 мільйона штук фізичних термохімічних грілок (300 комплектів по 3 комплекта для ніг - 2 шт, рук - 2 шт, тіла - 2 шт), тобто засобів індивідуального обігріву, зі строком поставки у 10 днів з моменту укладення договору. У жодного українського виробника не має виробничих потужностей здатних виробляти 180 тис шт. грілок на добу. Імпортування з Китаю де знаходиться найбільше у світі виробників термохімічних грілок займає більше 2 місяців. Навіть за наявності на складі в Україні вже готових 1,8 млн шт. термохімічних грілок, їх все одно не можна поставити Міністерству оборони України, оскільки вони мають бути в упаковці з відомостями визначеними технічною спеціфікацією Міноборони, які не на носяться на звичайну комерційну упаковку термохімічних грілок, які продаються на відкритому ринку. Більше того, частини цих відомостей, а саме номер договору між переможцем та Мінооборони може бути відома тільки після укладення цього договору. Виготовлення упаковки займає від 30 днів. З урахуванням вищевикладеного, умови цієї закупівлі не відповідають вищевказаним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки надають перевагу тим учасникам, які за декілька місяців знали про проведення Міноборони такої закупівлі виготовили або імпортували засоби індивідуального обігріву - термохімічні грілки, про закупівлю яких оголошено тільки 24.11.2023 року, в кількості, асортименті та упаковці відповідно до вимог цієї закупівлі та технічної спеціфікації Міноборони, та на якої залишиться тільки проставити номер договору між переможцем закупівлі та Міноборони. Вищевказане може свідчити про корупційну змову працівників служби тилу Міністерства оборони України з юридичними та фізичними особами, що переможуть у тендері. Більше того, з урахуванням неможливості виконання вимог злужби тилу Міністерства оборони України сторонніми виробниками та імпортерами, конкуренція у цієї закупівлі буде явною, виключно "про людське око". З урахуванням вищевикладеного за для забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, створення реальної, а не уявної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі, зменшення ціни закупівлі та економії коштів державного бюджету ВИМАГАЄМО: 1. Збільшити строк поставки з 26.12.2023 року до 26.01.2023 року, або інший термін але не менше ніж на 3 тижні. 2. З умов закупівлі виключити необхідність відповідності предмету закупівлі маркуванню передбаченого пунктом 3.1.6.2.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ НА ПРЕДМЕТИ ДЛЯ РЕЧОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ TC A01XJ.13995 - 441:2023 (01) ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБІГРІВУ, а саме: назва предмета (відповідно до пункту III Передмови цієї ТС Міноборони); принцип дії (наприклад: активується повітрям, розігрівається у воді тощо); одноразовий (багаторазовий); нанесення графічного зображення, малюнку (інструкція з експлуатації) щодо застосування предмета; знак відповідності: ННН (номенклатурний номер НАТО); номер договору M O номер партії; напис "ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ". 3. Про прийняте рішення провідомити в порядку встановленому чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Допоміжного екіпірування (35820000-8) (Засіб індивідуального обігріву, Тип 1). Відповідно до пункту 33, статті 1, розділу 1 Закону України “Про публічні закупівлі”: технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуг (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому чмсоі придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, темінологію, символи, меирдику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до маркування та пакування засобів індивідуального обігріву зазначено у п. 3.1.6., вищезазначеної ТС Міноборони. Водночас, відповідно до примітки п. 3.1.6. за погодженням із замовником маркування може змінюватись (місце та метод нанесення) та/або доповнюватись додатковою інформацією про предмет. Разом з тим, інформуємо, що терміни постачання не можуть бути змінені, у зв’язку з існуючою нагальною потребою у 2023 році
Статус вимоги: Відхилено