• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області

Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами. Закупівля проводиться під очікувану вартість на 2024 рік. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам та чинному законодавству щодо показників якості такого виду послуг. Документація надається українською мовою.

Торги не відбулися

4 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 300.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2023 17:18 - 02.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" Переможцем

Номер: 29d90979bfa947eab3fc80363b95fa4c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.b8
Назва: Скарга щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" Переможцем
Скарга:
Детально в додатках
Дата розгляду скарги: 09.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2024 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2024 № 2536-р/пк-пз рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» переможцем процедури закупівлі UA-2023-11-24-016237-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 1f122b1d3a854f32b169f8224f81529a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" Переможцем даної процедури закупівлі
Опис заперечення: Протокол №7 від 25.01.2024 року від 25.01.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: На виконання таких вимог тендерної документації ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «Пропозиція ТОВ МЕД ФМ від 4.12.pdf»), де на стор.214- 215 такого визначені миючі, чистячі засоби та витратні матеріали з позначкою «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.Як результат, формулювання «АБО ЕКВІВАЛЕНТ» НЕ ДАЄ змогу визначити який саме миючий/чистячи засіб та які саме витратні матеріали буде використовувати учасник та відповідно чи відповідає такий «ЕКВІВАЛЕНТ» за своїми властивостями визначеним в тендерній документації. Тобто, у наведеному вище розрахунку ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНКРЕТНУ НАЗВУ МИЮЧИХ ТА ЧИСЛЯЧИХ ЗАСОБІВ як і ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНКРЕТНУ НАЗВУ РОЗХІДНИХ МАТЕРІАЛІВ.
Згідно попереднього рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель №21000-р/пк-пз від 27.12.2023 року (файл «рішення від 27.12.2023 № 21000.pdf») Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» Переможцем даної процедури закупівлі в рамках даної процедури закупівлі. Де, згідно такого рішення - тендерна пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» є такою, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного акцепту

Номер: b1b084f8460944d1b04e72e075fd56d2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.a7
Назва: Скарга щодо неправомірного акцепту
Скарга:
Детально в додатку
Дата розгляду скарги: 27.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.12.2023 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.12.2023 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27 грудня 2023 року № 21000-р/пк-пз рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» переможцем процедури закупівлі UA-2023-11-24-016237-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо трудових книжок

Номер: da49f9ca478a4c28858ef080e39fc9ee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.c6
Назва: ВИМОГА щодо трудових книжок
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації наявна неправомірна та дискримінаційна вимога, а саме: Учасник обов’язково повинен вказати в довідці наявність (з наданням копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правовівідносини з працівниками (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії Договорів цивільно-правового характеру) наступних фахівців. З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (виключно заповнених сторінок), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу. Просимо внести відповідні зміни в ТД і передбачити надання альтернативи, наприклад наказів про прийняття , інше.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу учасника внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо фахівців в окремих сферах

Номер: 6e8252bf7e8b476ba6cca49dc1ce0ee4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.c5
Назва: Щодо фахівців в окремих сферах
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації присутні наступні вимоги, що не відповідають чинному законодавству: "Мінімальний перелік людей з підтвердженням:....1- особа Інженер електрик, 1- особа Інженер газоводопостачання, .... 1 – особа спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування." У вашій відповіді на вимогу ТОВ "Клінтон" міститься наступне твердження: "Зазначені фахівці повинні мати досвід роботи щодо обслуговування електричного обладнання та мереж, газового обладнання, водопровідно-каналізаційного обладнання та в комплексі інших послуг, визначених замовником в технічних вимогах до тендерної документації.". Ви вимагаєте наявність таких фахівців, проте посилаєтеся на професії, що не дає учасникові виконати дану вимогу в повному обсязі. Виходячи з наведеного вище, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, зазначивши вимогу про наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід належним чином, тобто, не прив'язуючись до професії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу учасника внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно встановлення дискримінаційних умов Замовником

Номер: 5bdaf1d63fa64644880d2a4ffe9cb2f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.b4
Назва: Стосовно встановлення дискримінаційних умов Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 03.12.2023 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне: 1. «Учасник обов’язково повинен вказати в довідці наявність (з наданням копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правовівідносини з працівниками (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії Договорів цивільно-правового характеру) наступних фахівців: - Інженер - електрик (надати копію посвідчення допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В); - Інженер - газоводопостачання (надати копію посвідчення про проходження навчання на знання законодавчих актів з охорони праці НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП0.00-1.15-07 - Спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування (надати копію посвідчення про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 посвідчення про проходження навчань мають бути видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб))». Такі посади, відповідно до Класифікатору професій, відсутні. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможе лише суб'єкт господарювання, які зможе надати копії вищезазначених документів. А оскільки, зазначені посади не передбачені чинним трудовим законодавством, це є порушенням не лише законодавства про проведення закупівель, а й основ трудового законодавства. Крім цього, дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого оформлені такі працівники з порушенням норм трудового законодавства. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу учасника внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо працівників

Номер: b387f5fc1c5043029c276e597857e3fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.b3
Назва: Вимога щодо працівників
Вимога:
Шановний Замовнику. Повторно звертаємось до Вас щодо встановлення в ТД невідповідностей та незаконних вимог. згідно КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 (ЗАТВЕРДЖЕНО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ Наказ Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327), посилання для підтвердження чинності: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text , таких посад як: - Інженер електрик - Інженер газоводопостачання - спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування - сантехнік НЕ ІСНУЄ, а відповідно Ви не можете вимагати наявність даних посад в Учасників. Просимо внести зміни до ТД та чітко зазначити які саме працівники Вам потрібні. Уточнення: 1. Ви просите інженера-електрика . Такої посади не існує. Є інженер з навчанням і доступом 4,5 групи (це адміністративний персонал, контролюючий ). І є електрик з навчанням і доступом 3,4,5 групи допуску як виконавець робіт. Вам хто потрібен? Ви маєте зазначити чітко посаду. Якщо Вам посада не важлива, то напишіть , будь ласка виконавець робіт з 3 чи 4 групою допуску і не прив'язуйтесь до посади. 2. Інженер газоводопостачання: Вам потрібен інженер з навчаннями НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП0.00-1.15-07 - ЯК АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПЕРСОНАЛ (контролюючий) чи виконавець робіт? 3.менеджер з технічного обслуговування з НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Це може бути менеджер чи люба інша особа що має таке навчання? Невідповідність ТД полягає у тому, що маючи всі ці навчання і відповідних людей, ТД написана таким чином, що не зрозуміло що вимагає Замовник. ПД АК АМК України у своєму рішенні № 6073 від 21.06.2018 зазначає, що не зазначення в документації чітких кількісних критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника (прошу вивчити дане рішення). Щодо дискримінаційної вимоги: "посвідчення про проходження навчань (ВСІХ) мають бути видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб". Дискримінація заключається в тому, що Учасники які мають відповідних навчених людей, досвід, МТБ, зокрема і Скаржник, не можуть взяти участі у закупівлі, так як навчання видані суб'єктом, якого внесено до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб, АЛЕ ВІДПОВІДНОГО СВІДОЦТВА ДАНИЙ СУБ'ЄКТ НЕ МАЄ і по закону мати не зобов'язаний. Прошу внести відповідні зміни до ТД. У разі не реагування, змушені звертатися до ДАСУ щодо проведення моніторингу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу учасника внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо посад у тендерній документації

Номер: 5f18e9afc7c348779b89db906484e130
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.c2
Назва: Вимоги щодо посад у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації присутні наступні дискримінаційні вимоги та такі, що не відповідають чинному законодавству: "Мінімальний перелік людей з підтвердженням:....1- особа Інженер електрик, 1- особа Інженер газоводопостачання, .... 1 – особа спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування." Доводимо до Вашого відома, що згідно КЛАСИФІКАТОРУ ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 (ЗАТВЕРДЖЕНО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ Наказ Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327), посилання для підтвердження чинності: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text , таких посад як: - Інженер електрик - Інженер газоводопостачання - спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування - сантехнік НЕ ІСНУЄ, а відповідно Ви не можете вимагати наявність даних посад в Учасників. Окрім того Ви вимагаєте: "посвідчення про проходження навчань (ВСІХ) мають бути видані органом, що має свідоцтво про внесення до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб". Звернувшись до відповідних суб'єктів, ми отримали відповідь, що немає такого свідоцтва. Дані суб'єкти діють на підставі Декларації відповідності МТБ. Офіційна відповідь буде надана у Скарзі до АМКУ та до ДАСУ, у разі не реагування. Прошу ознайомитись з діючим законодавством України та чітко поставити задачу, які Вам люди потрібні на підтвердження кваліфікації: до прикладу чи електрик (як виконавець робіт) чи Інженер адміністративний персонал з відповідним навчанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог, встановлених Замовником до учасників, по предмету закупівлі Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області відповідно до коду ДК 021:2015 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-24-016237-a), повідомляємо наступне. Замовник, діючи в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), формує тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та встановлює до учасників кваліфікаційні вимоги стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід роботи та які здатні виконати якісно умови договору – згідно технічного завдання. Вимога наявності в Учасника саме наступних фахівців, а не наявності посад: Інженер - електрик, Інженер - газоводопостачання, спеціаліст/менеджер з технічного обслуговування, інженер з охорони праці не може вважатися дискримінаційною, адже дискримінаційною вимогою вважається вимога, якій відповідає обмежене коло учасників. Зазначені фахівці повинні мати досвід роботи щодо обслуговування електричного обладнання та мереж, газового обладнання, водопровідно-каналізаційного обладнання та в комплексі інших послуг, визначених замовником в технічних вимогах до тендерної документації. Перебуваючи на об’єктах інфраструктури Головного управління ДПС у Тернопільській області та маючи доступ до електричного, газового та іншого обладнання, всіх комунікаційних мереж, всі працівники зобов’язані пройти навчання з охорони праці та отримати посвідчення, що підтверджують їх кваліфікацію. А саме, суб’єкти господарювання, щоб підтвердити свій рівень та вид господарської діяльності за КВЕД 85.59 – здійснення навчання з питань охорони праці посадових осі та інших суб’єктів господарювання мають право отримати свідоцтво про внесення їх до Переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб. Враховуючи вищевикладене та право замовника зазначати в тендерній документації вимоги щодо надання інформації, яку необхідно надати учаснику в тендерній пропозиції відповідно до статті 22 Закону, замовник доводи учасника щодо дискримінаційних вимог за предметом закупівлі ДК 021:2015 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області) вважає безпідставними та не задовольняє вимогу потенційного учасника ТОВ «КЛІН ТОН». Уповноважена особа Головного управління ДПС у Тернопільській області Галина УНІЯТ
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога МТБ

Номер: 0b796b6633bc4e02a07bcd1b9f360348
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-016237-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога МТБ
Вимога:
Шановний Замовнику! У складі тендерної документації встановлена наступна дискримінаційна вимога: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних та/або орендованих із зазначенням терміну їх використання, за місцем розташування об’єкту договору. Для підтвердження вимоги надається документ/и, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном та/або копію договору/ів оренди (офіс, адміністративні приміщення)." Дана вимога є дискримінаційною з наступних підстав. По-перше, взяти участь зможуть лише ті учасники, які мають в наявності більше 1-го приміщення (адже Ви просите у множині). По-друге, Ви уточнюєте, що дані приміщення мають бути ЗА МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ ОБ'ЄКТУ ДОГОВОРУ. Шановний Замовнику, у Вас 18 об'єктів надання послуг. За якими саме адресами мають Учасники з усієї України орендувати офіс чи адмін приміщення, сплачувати за це кошти і чекати, поки Ви оголосите закупівлю і можливо вони зайдуть на перше місце і Ви їх акцептуєте? у м. Бережани чи смт. Підволочиськ? Дана вимога є дискримінаційна, взяти участь зможуть лише ті учасники, що мають у власності/користуванні приміщення у відповідному регіоні. Ми як учасники з великим досвідом не маючи приміщення не можемо взяти участь у даній закупівлі, ви даною вимогою просто звужуєте коло учасників, нічим не обґрунтовуєте дану вимогу. Дана вимога нічим не підтверджує кваліфікацію Учасника і можливість належного виконання зобов'язань по договору. Є велика кількість рішень АМКУ з даного питання і наголошення про дискримінацію. Прошу ознайомитися: рішення від 14.07.2020 № 13668-р/пк-пз . У разі не реагування завтра ближче до 17.00 буде подано скаргу до АМКУ та відповідне звернення до ДАСУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Ваша вимога задоволена. Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено