-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ !!!! Період надання послуг з 01.01.2024р. по 31.12.2024р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття."Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 п.47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 14.02.2024р. Законом затверджено Указ Президента України від 26 липня 2023 року №451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 годин 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб. У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
мін. крок: 0.5% або 3 194.48 UAH
неправомірні дії уповноваженої особи
- 5.2. Дозволи на авто орендовані_.pdf 16.02.2024 17:41
- Скарга АМКУ центр зайнятості 2024.pdf.p7s 16.02.2024 17:41
- Скарга АМКУ центр зайнятості 2024.pdf 16.02.2024 17:41
- Скарга АМКУ центр зайнятості 2024.doc 16.02.2024 17:41
- ТЕНДЕР. ДОК. ТЕХН.ОХОРОНА 2024 РІК.doc 16.02.2024 17:41
- Протокол відхилення _9 (1).pdf 16.02.2024 17:41
- 5.2. Дозволи на авто орендовані_.pdf 16.02.2024 17:41
- 6.1. Дозволи наші автомобілі.pdf 16.02.2024 17:41
- 6.1. Дозволи наші автомобілі.pdf (1).p7s 16.02.2024 17:41
- sign.p7s 16.02.2024 17:43
- рішення від 20.02.2024 № 3130.pdf 20.02.2024 18:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3737.pdf 29.02.2024 12:35
- рішення від 28.02.2024 № 3737.pdf 04.03.2024 12:49
- Пояснення по суті скарги.docx 21.02.2024 11:03
- Рішення від 26.01.2024 АМКУ.pdf 21.02.2024 11:03
- Протокол невідповідностей №4.pdf 21.02.2024 11:03
- Пояснення по суті скарги 21.02.24.pdf 21.02.2024 11:03
- Протокол відхилення №9.pdf 21.02.2024 11:03
Пункт скарги
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема:
"Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...".
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань.
Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.
Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації.
Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності".
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією.
У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»
Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.»
Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей.
Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема:
"Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...".
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань.
Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.
Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації.
Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності".
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією.
У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»
Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.»
Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей.
Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
-
В своєму рішенні замовник посилається на наступне : «У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: 1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема: "Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...". Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань. Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306. Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації. Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією. У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.» Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей. Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
Скарга
- Скарга 2 UA-2023-11-24-015550-a.docx 17.01.2024 15:56
- 1. Протокол від 12.01.2024 року №5 про визначення переможця.pdf 17.01.2024 15:56
- Скарга 2 UA-2023-11-24-015550-a.pdf 17.01.2024 15:56
- 2. Копія Порядку обладнання ТР.pdf 17.01.2024 15:56
- рішення від 19.01.2024 № 1174.pdf 19.01.2024 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2024 № 1667.pdf 29.01.2024 11:06
- рішення від 26.01.2024 № 1667.pdf 31.01.2024 16:34
- Дозволи автомобілі Управл.пол.охорони.pdf 22.01.2024 10:51
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.01.2024 10:51
- Пояснення по суті скарги.docx 22.01.2024 10:51
- Протокол переможця №5.pdf 22.01.2024 10:51
- Дозволи на авто орендовані.pdf 22.01.2024 10:51
- Протокол скасування рішення №8.pdf 09.02.2024 09:24
Скарга
- Скарга UA-2023-11-24-015550-a.pdf 11.12.2023 10:35
- 2. Балансова довідка Управління поліції охорони у Вінницькій області. (3. балансова довідка).pdf 11.12.2023 10:35
- 1. Протокол від 07.12.2023 року №162 про визначення переможця) (_переможця №162.pdf 11.12.2023 10:35
- Скарга UA-2023-11-24-015550-a.docx 11.12.2023 10:35
- рішення від 13.12.2023 № 20061.pdf 13.12.2023 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2023 № 20590.pdf 21.12.2023 15:02
- рішення від 20.12.2023 № 20590.pdf 25.12.2023 16:58
- Пояснення по суті скарги.docx 14.12.2023 14:51
- НАКАЗ МВС від 27.05.2016 №432 Переліку відомостей, що становлять службову інформацію.docx 14.12.2023 14:51
- Пояснення по суті скарги.pdf 14.12.2023 14:51
- довідка транспорт реагування.pdf 14.12.2023 14:51
- довідка мтб.pdf 14.12.2023 14:51
- балансова довідка.pdf 14.12.2023 14:51
- Протокол переможця №162.pdf 14.12.2023 14:51
- Протокол про скасування №3.pdf 08.01.2024 12:04