• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ !!!! Період надання послуг з 01.01.2024р. по 31.12.2024р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття."Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 п.47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 14.02.2024р. Законом затверджено Указ Президента України від 26 липня 2023 року №451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 годин 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб. У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

638 896.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 194.48 UAH
Період оскарження: 24.11.2023 16:31 - 29.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

неправомірні дії уповноваженої особи

Номер: f71bb3dd40804443a61478250fbb1990
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-015550-a.c3
Назва: неправомірні дії уповноваженої особи
Скарга:
СКАРГА щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну тендеру Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № протокол від 13.02.2024 року №9 (далі по тексту – Протокол №21, Оскаржуване рішення), копія якого додається Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Вінницький обласний центр зайнятості було проведено закупівлю ID UA-2023-11-24-015550-a за предметом: Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості, Код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охоронні послуги), Основний класифікатор: Код ДК 021:2015: 79711000-1 (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 02 грудня 2023. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. Управління поліції охорони у Вінницькій області – 404 633,88 грн. 2. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 585 654,30 грн. Очікувана вартість: 638 896,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 13.02.2024 року, Замовник розмістив у системі протокол від 13.02.2024 року №9 про дискваліфікацію (відхилення) найбільш економічно вигідної пропозиції, поданої Управління поліції охорони у Вінницькій області. Обґрунтування порушення прав 09 березня 2023 року Вінницьким обласним центром зайнятості (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості» (далі – Тендер, Закупівля). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 399 411,00 грн. 2. Управління поліції охорони у Вінницькій області – 465 979,50 грн. За результатами розгляду тендерних пропозицій, 13.02.2024 року уповноваженою особою дискваліфікацію (відхилення) найбільш економічно вигідної пропозиції, поданої Управління поліції охорони у Вінницькій області. Не погоджуючись з рішенням Замовника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" подано скаргу № UA-2023-11-24-015550-a.a2 про скасування рішень про визначення переможцем Управління поліції охорони у Вінницькій області. Так, згідно рішення № 1667-р/пк-пз від 26.01.2024, АМКУ зобов’язано замовника скасувати рішення про визначення тендерної пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. На етапі виконання рішення АМКУ Замовник його виконує – скасовує кваліфікацію учасників, уже після цього проводить повторну кваліфікацію пропозицій учасників, в подальшому дії Замовника чітко регламентовані вимогами Особливостей. В своєму рішенні замовник посилається на наступне : «У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: 1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема: "Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...". Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань. Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306. Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації. Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією. У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.» Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей. Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості". Звертаємо увагу Колегії, що Управління поліції охорони у Вінницькій області вважає рішення 13.02.2024 року №9 про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області, оскільки рішенням АМКУ не могло та було зобов’язано приймати таке рішення Замовником, в складі нашої пропозиції міститься балансова довідка «30.11.2023 року № 3216-3/43/21/01-2023», згідно якої учасник повідомляє неможливість виконання вимог згідно «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року, оскільки для Національної поліції передбачено окремий порядок видання дозволів, а самі дозволи не мають значення, більш того автотранспорт поліції згідно чинним ПДР має пріорітет над приватними охоронними організаціями тому безумовно має можливість реагувати, а сама вимога про є дискримінаційною. Також, звертаю увагу Колегії на упереджене ставлення замовника до оцінки недоліків пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області чомусь спираючись на рішення АМКУ, хоча рішенням, не було зобов’язано відхиляти пропозицію і є вказівка на обов’язок щодо виправлення невідповідностей. З наведених обставин, поза всяким розумним сумнівом, Рішення Замовника про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,32,18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника - Вінницького обласного центру зайнятості порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Вінницький обласний центр зайнятості скасувати рішення про про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій за предметом закупівлі «"Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості» , опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з іденитифікатором № UA-2023-11-24-015550-a. 4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Тендерна документація та інші документи (документи пропозиціх, вимоги та інші документи) за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з ідентифікатором № UA-2023-11-24-015550-a.
Дата розгляду скарги: 28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2024 18:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.03.2024 12:50
Автор: Управління поліції охорони у Вінницькій області, Побережець Володимир Валерійович +380968939979 vintenderdso@gmail.com

Пункт скарги

Номер: b40a54494a7348f28baf621534ae7817
Заголовок пункту скарги: Не надання можливості на усунення або пояснення не надання документів
Опис заперечення: В своєму рішенні замовник посилається на наступне :
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема:
"Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...".
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань.
Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.
Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації.
Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності".
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією.
У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»

Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.»

Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей.
Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: В своєму рішенні замовник посилається на наступне : «У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: 1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема: "Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...". Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань. Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306. Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації. Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією. У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.» Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей. Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
Опис суті пункту скарги: В своєму рішенні замовник посилається на наступне :
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
1) Довідка про наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони від 30.11.2023 № 3216-4/43/21/01-2023 (файл "4. довідка транспорт реагування^?'), в якій зазначено, зокрема:
"Управління поліції охорони у Вінницькій області, повідомляє, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року №176 "Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах" спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона, на транспортних засобах, які використовуються Міністерством внутрішніх справ, Національною поліцією...".
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів", спеціалізовані (що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями) та оперативні автомобілі (панцеровані) використовуються для підвищення маневрених можливостей нарядів поліції охорони та їх оперативного реагування на тривожні сповіщення про скоєння правопорушення, забезпечення дій під час пошуку (переслідування) правопорушників, доставки персоналу поліції охорони до місця несення служби, забезпечення особистої безпеки під час відбиття збройних нападів, а також виконання інших завдань.
Керування транспортними засобами, наданими замовниками для виконання заходів охорони, здійснюється персоналом поліції охорони відповідно до цієї Інструкції та в порядку, встановленому Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.
Засоби (комплекси) телекомунікації та інформаційно-телекомунікаційні системи використовуються для забезпечення безперервного обміну інформацією з черговими частинами (органами управління), безперервного управління службою в межах території обслуговування УПО (ПП УПО), накопичення і обробки інформації.
Таким чином, УПО як підрозділ Національної поліції України, не потребує спеціальних дозволів на встановлення світлових та звукових сигналів, тому УПО не надає їх в складі своєї тендерної пропозиції, натомість, надаються фото службових автомобілів та копії технічних паспортів на транспорт реагування, яким повністю підтверджені всі вимоги щодо наявності".
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 176 Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах встановлено установити, що спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються, зокрема, Міністерством внутрішніх справ та Національною поліцією.
У складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»

Додаток 1 до тендерної документації містить «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначена у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей.»

Згідно п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
В разі виявлення невідповідностей Замовник повинен був виставити вимогу, якщо учасник ї не виконав, тоді вже відхиляти пропозицію, таким чином Замовникоп порушені вимоги п.43 Особливостей.
Замовник повинен був дотриматись вимоги ТД «У разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» і надати можливість усунути порушення.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону" та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості".
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 67d0f95fa5f54bfeb8c4a4c2eff3dd00
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-015550-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 26.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2024 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: 26.01.2024р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №1667-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" від 17.01.2024 року №UA-2023-11-24-015550-a.а2, комісія постановила зобов'язати ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі за предметом "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-24-015550-a. Керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Привести в дію рішення від 26.01.2024р. № 1667-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області -переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості" Номер оголошення в ID: UA-2023-11-24-015550-a.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e7b0847e1fcc4dbabd7510791854638c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-015550-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 20.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2023 18:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.12.2023 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: 20.12.2023р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №20590-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" від 11.12.2023 року № UA-2023-11-24-015550-a.а1, комісія постановила зобов'язати ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі за предметом "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-24-015550-a. Керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Привести в дію рішення від 20.12.2023 № 20590-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області -переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості" Номер оголошення в ID: UA-2023-11-24-015550-a.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net