-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Стікер, клеєний; 39263000-3 Олівець чорнографітний з гумкою; 39263000-3 Ручка кулькова синя, 39263000-3 Ручка кулькова чорна; 39263000-3 Файли А-4; 39263000-3 Гумки (придбання канцелярського приладдя)
ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Стікер, клеєний; 39263000-3 Олівець чорнографітний з гумкою; 39263000-3 Ручка кулькова синя, 39263000-3 Ручка кулькова чорна; 39263000-3 Файли А-4; 39263000-3 Гумки (придбання канцелярського приладдя) згідно документації.
Завершена
99 987.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 499.93 UAH
Період оскарження:
24.11.2023 15:31 - 30.11.2023 09:00
Вимога
Є відповідь
ТОВ КЕАР ЮА, не погоджується з вибором переможця. Проаналізувавши пропозицію ФОП Шикова Світлана Василівна, виявили значне завищення цін, на ті самі товари що і в пропозиції ТОВ КЕАР ЮЯ, та вбачає штучне завищення очікуваної вартості закупівлі в умовах попередньої змови потенційного постачальника та посадових осіб замовника з метою незаконного збагачення.
Номер:
b5c6f423516c44579e801eba94981266
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-24-014000-a.b3
Назва:
ТОВ КЕАР ЮА, не погоджується з вибором переможця.
Проаналізувавши пропозицію ФОП Шикова Світлана Василівна, виявили значне завищення цін, на ті самі товари що і в пропозиції ТОВ КЕАР ЮЯ, та вбачає штучне завищення очікуваної вартості закупівлі в умовах попередньої змови потенційного постачальника та посадових осіб замовника з метою незаконного збагачення.
Вимога:
06 грудня 2023 року ТОВ «КЕАР ЮА» (код ЄДРПОУ 44645350) брав участь у спрощеній закупівлі замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-24-014000-a, в якій переміг, надавши найбільш економічно вигідну пропозицію по ціні та якості запропонованих товарів (а, відповідно до пункту №7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%.», що також відповідає вимогам п.8 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій «Якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків…»
Але, 08 грудня 2023 року найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «КЕАР ЮА» було відхилено Замовником, посилаючись на додаток 1 Тендерної документації, Інші документи, відповідно до Протоколу б/н уповноваженої особи, де начебто надана ТОВ «КЕАР ЮА» пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
… «- У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі та / або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та / або у випадку якщо учасник процедури закупівлі є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”), замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 41 Особливостей,
а саме: учасник процедури закупівлі є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).»
Але, ТОВ «КЕАР ЮА» у складі пропозиції було надано довідку у довільній формі «про відсутність пов’язаності/ділових відносин з російською федерацією/республікою білорусь», а також Виписку з ЄДР, що підтверджує відсутність громадян російської федерації/республіки білорусь відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Замовник у тендерній документації, додаток 1 Інші документи прописує вимогу надати довідку у довільній формі ТА/АБО витяг ЄДР.
Щодо вимоги надати Витяг з ЄДР відносно ТОВ «КЕАР ЮА», то відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2022 №1422 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації" відкрито доступ до ЄДР для пошуку та формування витягів з нього в електронній формі. Відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються виключно за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації з середнім або високим рівнем довіри. (Посилання: https://usr.minjust.gov.ua), тобто інформація щодо фізичних осіб, юридичних осіб та громадських організацій вже не є закритою.
Також, відповідно до п. 7 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» - Надання відомостей з Єдиного державного реєстру: «Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, органи Бюро економічної безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, крім випадків, передбачених цим Законом», а у зв’язку з тим, що Замовник є структурним підрозділом органу місцевого самоврядування, на виконання вимог вищевказаного Закону може безоплатно отримати відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень.
Отже вимога про надання виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не узгоджується з ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі». Вона передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та/або доступним відповідним органам/установам/підприємствам. Такі рішення неодноразово приймала тендерна колегія АМКУ, розглядаючи скарги на тендерні документації.
Просимо розглянути вимогу і відповісти по сутності питання, адже питома вага інших критеріїв оцінки, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, крім ЦІНИ, визначено не було.
У разі відхилення нашої пропозиції, будемо вважати обрання переможцем Учасника з завищеною вартістю тих самих товарів, як і в нашій пропозиції, як дії передбачаючі штучне завищення очікуваної вартості закупівлі в умовах попередньої змови потенційного постачальника та посадових осіб замовника з метою незаконного збагачення .Що є складовою частиною корупційних дій, та вимушені будемо повідомити відповідні органи для аналізу пропозицій всіх учасників торгів.
Витяг додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ТОВ КЕАР ЮА.pdf 20.12.2023 19:17
- витяг ЄДР ТОВ КЕАР ЮА від 18.12.2023.pdf 20.12.2023 19:17
- Протокол відповіді на вимогу.pdf 22.12.2023 17:21
Дата подачі:
20.12.2023 19:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! По сутності питання відповідаємо наступне.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України Про публічні Закупівлі (надалі Закон), обов’язково зазначається, зокрема інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
На Вашу вимогу: UA-2023-11-24-014000-a.b1, дата подання: 08 грудня 2023 18:16 Замовником було надано відповідь, а саме: В пропозиції Учасника в документі 1_Виписка ЕДР_КЕАР ЮА.pdf, було надано саме ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 13 Закону України Про публічні закупівлі, замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
За результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції у Замовника відсутні підстави для відхилення.
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції відповідно до частини четвертої статті 26 не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що ціна наступної найбільш економічно вигідної пропозиції не перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер:
5806c425120b47e8850d9c4566758046
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-24-014000-a.c2
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Фото 3 (3).JPG 18.12.2023 15:32
- Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації UA-2023-11-24-014000-a.docx 18.12.2023 15:32
- Фото 3.2 (2).JPG 18.12.2023 15:32
- Відповід на вимогу ТОВ ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР.pdf 20.12.2023 14:04
Дата подачі:
18.12.2023 15:32
Вирішення:
Відповідно до умов Тендерної документації СПРОЩЕНОЇ закупівлі, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи:
- Копії сертифікату відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником). При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.;
- Скановані копії етикеток, з яких можна встановити виробника або офіційного імпортера запропоновоного товару.
Учасником надано файли «Фото 3.2.JPG» та «Фото 3.JPG» які неможливо ідентифікувати та віднести до позиції 3 (Ручка кольорова чорна)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
ТОВ КЕАР ЮА, не погоджується з дискваліфікацією згідно протоколу від 08 грудня 2023р., в якому замовник зазначає що не були подані документи а саме "Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Номер:
14cc64e5222741008da185acea373087
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-24-014000-a.b1
Назва:
ТОВ КЕАР ЮА, не погоджується з дискваліфікацією згідно протоколу від 08 грудня 2023р., в якому замовник зазначає що не були подані документи а саме "Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Вимога:
Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, було надано, документ підписаний 1_Виписка ЕДР_КЕАР ЮА.pdf, він є першим у списку наданих документів.
Прошу ще раз уважно переглянути надані документи, та звернути увагу що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною, та відповідає всім технічним та якісним вимогам які були зазначені у тендерній документації. У вкладенні ще раз додаю Витяг для порівняння.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Виписка ЕДР_КЕАР ЮА.pdf 08.12.2023 18:16
- Протокол УО відповідь на вимогу.pdf 13.12.2023 18:45
Дата подачі:
08.12.2023 18:16
Вирішення:
Відповідно до умов Тендерної документації СПРОЩЕНОЇ закупівлі, Інші документи від Учасника: У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
В пропозиції Учасники в документі 1_Виписка ЕДР_КЕАР ЮА.pdf , було надано саме ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні