• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання обладнання для благоустрою території дитячого майданчика по вул.Шевченка, 25 в с.Підберізці

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2023 11:49 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

на рішення замовника

Номер: baa5fde2d66541db9923a140b5e90260
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-005864-a.c1
Назва: на рішення замовника
Скарга:
Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник ) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями №UA-2023-11-24-005864-a. Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (придбання обладнання для благоустрою території дитячого майданчика по вул.Шевченка, 25 в с.Підберізці)». Підстава 1. Про не правомірне відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» . 11.12.2023 року Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (придбання обладнання для благоустрою території дитячого майданчика по вул. Шевченка, 25 в с.Підберізці)» на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: згідно п.2 Додатку 2 до тендерної документації На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, потрібно надати скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, так як на підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару був наданий лист-гарантію Вих. №132/20 від «29» листопада 2023р в якому вказав назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та лист-гарантію Вих. №132/19 від «29» листопада 2023р в якому вказано, що гарантійний термін експлуатації дитячого обладнання становить 24 місяці, а обладнання для ігрових майданчиків (лавка паркова) становить 12 місяців, від дати поставки товару. Також гарантійний термін був прописаний в паспортах на обладнання файли: «Паспорт М-0109.pdf», «Паспорт М-0215.pdf», «Паспорт М-0322.pdf», «Паспорт М-0427.pdf», «Паспорт М-0638.pdf», «Паспорт М-0834.pdf», «Паспорт М-1298.pdf», «Паспорт М-1428.pdf», «Паспорт М-1907.pdf» та в порівняльній таблиці Додатку 2 Технічна специфікація Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі запропонований учасником ПП «Деревообробний завод «БРАМА» з Вих. №132/1 від «29» листопада 2023р. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що вказані при відхиленні документи Замовником відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Отже, Замовник повинен був надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель. Таким чином, вважаємо не правомірними дії Замовника та відхилення Скаржника, як переможця процедури закупівлі. Підстава 2. Про визначення переможцем закупівлі ФОП Яворська Ольга Михайлівна 11.12.2023 року Замовником було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Яворська Ольга Михайлівна. При цьому слід зазначити, що Замовник не взявши до розгляду, а одразу визнав переможцем Учасника ФОП Яворська Ольга Михайлівна не проаналізувавши пропозицію Учасника на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо закупівлі «ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (придбання обладнання для благоустрою території дитячого майданчика по вул. Шевченка, 25 в с. Підберізці)». Скаржнику стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує його права та негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам ст.ст. 3, 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ФОП Яворська Ольга Михайлівна, як такої, що суперечить Закону, з наступних причин: 1. В період уточнення було задане питання про габаритні розміри виробів сприймати як вираз "не менше ніж" чи вони повинні відповідати точним габаритним розмірам по запиту згідно Додатку 2 Технічна специфікація, на що була надана відповідь: Згідно тендерної документації п.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає копію паспортів виробів, яка включає інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, гарантійні зобов’язання від виробника. Переможець закупівлі ФОП Яворська Ольга Михайлівна в своїй тендерній пропозиції надає технічний паспорт на виріб файл «Паспорт LK109 укр.pdf», де надано схематичне зображення габаритних розмірів висота – 2899 мм., довжина – 3699 мм., ширина – 3128 мм., що суперечить таблиці наданого файлу «технічна специфікація.pdf», а саме довжина -3673мм., ширина – 3115 мм., що не може бути більше ніж в Додатку 2 технічна специфікація, яку надав замовник та також, не відповідає питанню з відповіддю заданому на електронному майданчику Prozorro.ua. Також, аналогічна ситуація з паспортом на виріб Карусель торнадо ТЕ228 файл «Паспорт ТЕ223_ТЕ223.4_ТЕ224_ТЕ225_ТЕ226_ТЕ227_ ТЕ228_ТЕ228.3-укр.pdf», висота – 2588 мм. без урахування глибини бетонування та ще бетонування на 750 мм. в землю на схемі з габаритами, тобто загальна висота виробу на схемі становить – 3338 мм., що суперечить наданій таблиці наданого файлу «технічна специфікація.pdf» висота виробу – 2587 мм. З зазначеного вище випливає, що для підтвердження відповідності запропонованого обладнання учасником ФОП Яворська Ольга Михайлівна не надано технічний паспорт на запропонований товар: Ігровий комплекс дитячий дворик, карусель торнадо. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Яворська Ольга Михайлівна підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника відхилити Переможця ФОП Яворська Ольга Михайлівна 4. Скасувати рішення Замовника про відхилення учасника Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» 5. Визначити переможцем закупівлі учасника Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2023 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2023 16:14
Автор: Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА", Моренко Олександр Васильович 380939979797 manager@brama.com.ua http://detkin-dvor.com/