• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з поточного ремонту тротуарів з заміною покриття, гідроізоляції, перильної та бар'єрної огорож, ремонт системи водовідведення, ремонт фасадної частини залізобетонних конструкцій Південного мостового переходу через р.Дніпро в м.Київ, а саме на спорудах: 1. Залізобетонна частина Південного мосту через р. Дніпро (низовий бік, з боку с. Корчувате); 2. Правобережна естакада «Н» Південного мостового переходу через р. Дніпро (з боку мосту с. Корчувате); 3. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «В» (з боку мосту ім. Є.О. Патона через р. Дніпро); 4. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «Н» (з боку с. Корчувате))

Торги не відбулися

232 286 191.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 322 861.91 UAH
Період оскарження: 24.11.2023 09:48 - 07.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7cb28238479a4ab794bd5f9d5430b522
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-24-001963-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів. При цьому, згідно класифікатору Замовник визначає предмет закупівлі як Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8. Разом з тим, у відповідь на запитання до закупівлі від 27.11.2023 «Чи буде вважатися виконанням даної вимоги надання підтверджуючих документів з нового будівництва, реконструкції мостів та шляхопроводів?» Замовник надав відповідь від 29.11.2023 «Шановний Учасник повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації, аналогічним вважається договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів.» Відповідно до пункту 3 розділу 2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом №708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Згідно положень цього ДБН до будівництва у тому числі належать нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва. Тобто, Замовник, з невідомих причин, самовільно звужує коло об’єктів, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій – ремонт мостів або шляхопроводів, та виключивши можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт при проведенні нового будівництва та реконструкції мостів або шляхопроводів. Такі положення тендерної документації є дискримінаційними, нічим необґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. Зазначена дискримінаційна вимога фактично забороняє підтверджувати аналогічний досвід договорами з нового будівництва та реконструкції мостів або шляхопроводів. При цьому технології виконання видів аналогічних робіт, визначених Замовником, ідентичні як при будівництві та реконструкції, так і при ремонті мостів. Єдиним критерієм складності робіт, визначених чинними державними будівельними нормами, є клас наслідків (відповідальності) об’єкта. Надавши відповідь на запитання до закупівлі Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умови тендерної документації у наведеній редакції, зокрема, в частині необхідності надання аналогічного договору саме з ремонту мостів або шляхопроводів. З огляду на вищевикладене, просимо Вас виключити дискримінаційну вимогу та викласти відповідну частину пункту 1.3.1. Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «* Аналогічним вважається договір підряду/субпідряду з виконання ремонту, нового будівництва, реконструкції мостів або шляхопроводів.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, наступним повідомляємо, що Ваше твердження, що Замовник самовільно звужує коло об’єктів, на яких учасники мали виконувати аналогічні роботи, встановивши критерій – ремонт мостів або шляхопроводів, та виключивши можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт при проведенні нового будівництва та реконструкції мостів або шляхопроводів є хибним, оскільки у відповідності до вимог тендерної документації аналогічним вважається договір підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів. Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо наявності аналогічного договору підряду/субпідряду з виконання ремонту мостів або шляхопроводів є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували ремонт мостів або шляхопроводів підтвердити зазначену вимогу та взяти участь у зазначеній закупівлі
Статус вимоги: Відхилено