-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Послуги з охорони обєктів)
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони – 79710000-4), які надаються в Державній науковій установі «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, 22
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2018 13:39 - 22.04.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
175667c0133d4b349cc7a2fd00f803b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-001212-c.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
13.03.2018 року Державною науковою установою "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" оголошено закупівлю (відкриті торги) послуг: «Охоронні послуги (Послуги з охорони обєктів)»; код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 - Охоронні послуги; місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, Вознесенський узвіз, 22; кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2018 - 31.12.2018; очікуваною вартістю 540000,00 грн.; (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-13-001212-c).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.04.2018 10:00.
Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
22.03.2018 року приватним підприємством «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» було подано скаргу щодо деяких положень тендерної документації, зокрема щодо визначення Замовником не реального строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З 01.04.2018 року по 31.12.2018 року».
Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3280-р/пк-пз від 10.04.2018 року, щодо зазначеного питання «Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації».
16.04.2018 року Замовник вніс зміни до тендерної документації, в тому числі й в пункт 1.4.3 розділу 1 тендерної документації, зазначивши: «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) По 31.12.2018 року».
Внесені Замовником зміни не усувають порушень в частині невідповідності строку надання послуг зазначеного в закупівлі та реально можливого строку надання послуг.
Відповідно до інформації, зазначеної в оголошенні даної закупівлі (яка залишилась без змін): «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2018 - 31.12.2018».
Відповідно до таблиці «2. Ціна тендерної пропозиції» Додатку № 1 до тендерної документації учасникам необхідно вказати вартість надання послуг, в тому числі й за квітень 2018 року в повному обсязі - 1800 людино/годин.
Крім того, в таблиці Розділу «І. КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Додатку № 2 до тендерної документації зазначена загальна кількість охорони на період строку надання послуг, що складає 6600 людино/годин по цілодобовому посту та 3300 людино/годин по 12-ти годинному. Дане можливо лише коли початком надання послуг буде 01 квітня 2018 року.
Вищезазначене свідчить, що згідно вимог Замовника зазначених в тендерній документації та оголошенні про проведення даної закупівлі, послуги повинні надаватись з 01.04.2018 року по 31.12.2018 року».
Таким чином, Замовник не виконав Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3280-р/пк-пз від 10.04.2018 року, в частині усунення невідповідності строку надання послуг зазначеного в закупівлі та реально можливого строку надання послуг.
Просимо зобов’язати Замовника виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3280-р/пк-пз від 10.04.2018 року, в частині усунення невідповідності строку надання послуг зазначеного в закупівлі та реально можливого строку надання послуг.
Виходячи з наведеного вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Просимо зобов’язати Замовника зобов’язати Замовника виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3280-р/пк-пз від 10.04.2018 року, в частині усунення невідповідності строку надання послуг зазначеного в закупівлі та реально можливого строку надання послуг.
Додаток:
Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.04.2018 15:17
- Скан-копія платіжного доручення 19.04.2018 15:17
- лист.PDF 23.04.2018 14:04
- рішення від 23.04.2018 № 3785.pdf 23.04.2018 21:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2018 15:17
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2018 21:26
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
69d34de937a7449f8385e95db1d92d44
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-001212-c.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
13.03.2018 року Державною науковою установою "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" оголошено закупівлю (відкриті торги) послуг: «Охоронні послуги (Послуги з охорони обєктів)»; код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 - Охоронні послуги; місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, Вознесенський узвіз, 22; кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2018 - 31.12.2018; очікуваною вартістю 600000,00 грн.; (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-13-001212-c).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.03.2018 16:00.
Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Вважаємо ряд вимог Тендерної документації Замовника дискримінаційними у відношенні до приватного підприємства «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ», що обґрунтовуємо наступним:
1. Пунктом 6 Розділу «Ш. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» передбачено, що учасник повинен надати:
«Копії відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів (потужністю не менше ніж 5 Вт., у кількості не менше ніж 3 шт.), копію договору про надання телекомунікаційних послуг, копія ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та копію Дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку видані компанії, що надає телекомунікаційні послуги».
В технічних вимогах Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що запропоновані учасником послуги повинні відповідати технічним вимогам, зокрема: забезпечити наявність радіозв’язку між постами радіостанціями потужністю не менше ніж 5 Вт. у кількості 3 шт.
Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, в тому числі використовує власні радіостанції з отриманими встановленим порядком дозволами на їх використання.
Встановивши вимоги, щодо виключного надання учаснику телекомунікаційних послуг іншим суб’єктом, Замовник втручається в господарську діяльність учасників, в тому числі і в господарську діяльність ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ», що є порушенням чинного в Україні законодавства.
Незрозуміло для чого ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ», яке має необхідне обладнання та дозволи на його використання, що дає можливість забезпечити наявність радіозв’язку між постами, укладати договір на надання телекомунікаційних послуг з іншим суб’єктом господарювання.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ», яке має всі можливості для забезпечення наявності радіозв’язку між постами власними радіостанціями (з отриманими дозволами на їх використання у встановленому чинним законодавством України порядку), але не має договору про надання телекомунікаційних послуг, а відповідно й копії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та копії Дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку видані суб’єкту господарювання, що надає телекомунікаційні послуги.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації передбачивши можливість забезпечення радіозв’язку між постами власними засобами учасника без необхідності укладення договору на надання телекомунікаційних послуг.
2. В технічних вимогах Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що запропоновані учасником послуги повинні відповідати технічним вимогам, зокрема: забезпечити наявність радіозв’язку між постами радіостанціями потужністю вихідного сигналу не менше ніж 5 Вт. у кількості 3 шт.
Пунктом 6 Розділу «Ш. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» передбачено, що учасник повинен надати:
«Копії відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів (потужністю не менше ніж 5 Вт., у кількості не менше ніж 3 шт.) …».
Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» використовує у своїй діяльності радіостанції KENWOOD TK-3307, які мають потужність вихідного сигналу до 6 Вт.
Зазначені радіостанції використовуються у безпосередньому УКХ радіозв’язку.
Чинним законодавством України (а саме п. 6 Розділу І Плану використання радіочастотного ресурсу України, затвердженого Постановою № 815 від 09.06.2006 року Кабінету міністрів України) обмежено максимальну потужність випромінювання при використання засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку переносного (ношеного) типу до 2 Вт.
Таким чином, зважаючи на обмеження встановлене п. 6 Розділу І Плану використання радіочастотного ресурсу України (затвердженого Постановою № 815 від 09.06.2006 року Кабінету міністрів України) Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» не може надати копії відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів (потужністю не менше ніж 5 Вт.).
Крім того, відповідно до інформації, наданої в оголошенні про закупівлю місце надання послуг: вул. Вознесенський узвіз, 22, місто Київ, Україна, 04053.
Згідно даних, отриманих за допомогою сервісу «google maps» відстань між двома найвіддаленішими точками об’єкту охорони не перевищує 350 метрів.
Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» має досвід з використання радіостанцій KENWOOD TK-3307 з потужністю вихідного сигналу радіостанції в 2 Вт на відстанях понад 500 м. (з будівлями та зеленими насадженнями).
Зважаючи на вищезазначене, потужності вихідного сигналу радіостанції в 2 Вт достатньо для забезпечення стійкого та якісного радіозв’язку між постами охорони розташованими на території Замовника. Даний факт був підтверджений працівниками ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» під час проведення експерименту на місці надання послуг (використовуючи засоби безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку переносного (ношеного) типу KENWOOD TK-3307 з потужністю 2 Вт).
Також, Замовником не зазначено, чому необхідно використовувати радіостанції потужністю саме не менше ніж 5 Вт. На відповідний запит від учасника, Замовником надано нічим не обґрунтовану відписку: «Даний критерій встановлений враховуючи специфіку Об’єкту та місце його розташування».
Таким чином, вважаємо вимогу щодо забезпечення наявності радіозв’язку між постами радіостанціями потужністю не менше ніж 5 Вт. необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ».
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, виключивши вимоги щодо забезпечення наявності радіозв’язку між постами радіостанціями потужністю саме не менше ніж 5 Вт та вимогу щодо надання копій відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів саме потужністю не менше ніж 5 Вт.
3. Пунктом 1.4.3 Розділу 1 Тендерної документації передбачено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): «З 01.04.2018 року по 31.12.2018 року».
Згідно інформації зазначеної в оголошенні про проведення даної закупівлі: «Дата початку аукціону 29.03.2018 11:05».
Навіть, якщо Замовник оприлюднить на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в день проведення аукціону, то враховуючи положення частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю), договір не може бути укладено раніше 07.04.2018 року.
Частиною 1 статті 8 Закону України «Про охоронну діяльність» заборонено надавати послуги з охорони без укладення відповідного договору у письмовій формі.
Зважаючи на зазначене, надання послуг, які є предметом закупівлі з 01.04.2018 року за результатами даної процедури не є можливим.
Крім того, в проекті договору (Додаток №6 до тендерної документації) в розділі «НАДАННЯ ПОСЛУГ» зазначено: «Сторони домовились, що відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України строк надання Послуг: з 01.04.2018 року до 31.12.2018 року (включно)».
Даним пунктом Замовник змушує ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» порушувати чинне законодавство України, а саме положення частини 1 статті 8 Закону України «Про охоронну діяльність».
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (зазначити реально можливі строки надання послуг).
4. В Розділі 3 Тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати в складі своєї тендерної пропозиції:
«Заповнена форма тендерної пропозиції Учасника (Додаток 1 Тендерної документації) з обов’язковим зазначенням вартості товару, в якій враховано всі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені».
В Додатку № 1 до Тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" міститься таблиця, яка потребує заповнення: «3. Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення)»
Відповідно до інформації зазначеній в оголошенні про проведення даної закупівлі:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.03.2018 16:00
Дата початку аукціону 29.03.2018 11:05.
В зв’язку з тим, що аукціон відбудеться пізніше ніж сплине строк подання тендерних пропозицій, ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» не зможе надати в складі своєї пропозиції заповнену ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" в частині заповнення таблиці «3. Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення)», що може привести до необґрунтованого та незаконного відхилення пропозиції нашого підприємства.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (виключити таблицю: «3. Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення)» з Додатку № 1 до Тендерної документації).
5. В примітці Розділу «І. КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Додатку № 2 до Тендерної документації зазначено:
«Примітка: Обов’язковою умовою є надання розрахунку (-ів) вартості однієї години охорони двох постів, у разі якщо ця вартість для кожного з постів є різна, цінова пропозиція має містити розрахунок вартості кожного поста».
В таблиці Розділу «І. КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» наведеній вище зазначеної примітки передбачено 3 поста (по одному з наступними видами охорони: «Стаціонар, КПП, патруль».
Таким чином, незрозуміло: розрахунок вартості однієї години охорони яких саме двох постів необхідно надати («Стаціонар та КПП»; «Стаціонар та патруль» чи «КПП та патруль»).
Подібна невизначеність є «полем» для зловживань з боку Замовника, може привести до необґрунтованого та незаконного відхилення пропозиції ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» і є порушенням Замовником обов’язку щодо «рівності умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця» встановленого положеннями ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації: конкретизувати щодо яких саме постів необхідно надати: розрахунок вартості однієї години охорони.
6. В примітці Розділу «П. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку № 2 до Тендерної документації зазначено:
«Примітка: Замовник має право вимагати від переможця торгів копії документів, що підтверджують інформацію про технічні якісні та інші вимоги вказані в цьому пункті 7 розділу III тендерної документації».
По перше, не зрозуміло де знаходиться «цей пункт 7 розділу III тендерної документації» в «цьому пункті» чи в «пункті 7 розділу III тендерної документації» (якого не існує).
Така невизначеність може привести до зловживань та необґрунтованих вимог щодо надання переможцем документів, які не передбачені Тендерною документацією та незаконного відхилення пропозиції ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» і є порушенням Замовником обов’язку щодо «рівності умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця» встановленого положеннями ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (більш точно вказати, які саме «копії документів, що підтверджують інформацію про технічні якісні та інші вимоги» Замовник має на увазі).
По друге, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості Замовнику вимагати від переможця копії документів, що підтверджують інформацію про технічні, якісні та інші вимоги.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, виключивши всі вимоги, що передбачають надання документів переможцем процедури закупівлі (окрім документів передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
7. В пункті 3 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі *.pdf) в складі пропозиції наступні документи:
«Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)».
ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» відноситься до 3 групи платників єдиного податку за ставкою 5 відсотків. Відповідна інформація про наше підприємство внесена до Реєстру платників єдиного податку згідно з ст. 299 Податкового кодексу України.
Згідно з п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України документом, що може підтвердити статус платника єдиного податку є саме Витяг з реєстру платників єдиного податку, а не свідоцтво.
В зв’язку з тим, що такі документи як «свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість» та «свідоцтво про сплату єдиного податку» не передбачені чинним законодавством України, просимо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з Тендерної документації.
8. Пункт 8 Додатку 4 до Тендерної документації не містить найменування жодного з документів, хоча й стосується переліку документів, які повинен надати учасник в електронному вигляді (сканованому в форматі *.pdf) в складі пропозиції.
Така невизначеність може привести до зловживань, необґрунтованого та незаконного відхилення пропозиції ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» і є порушенням Замовником обов’язку щодо «рівності умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця» встановленого положеннями ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника виключити пункт 8 Додатку 4 з Тендерної документації.
9. В пункті 10.1.3 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі *.pdf) в складі пропозиції копії документів, що підтверджують наявність: власного чи орендованого автотранспорту.
В Тендерній документації (в тому числі й інформації про необхідні технічні й якісні характеристики предмету закупівлі) не міститься інформації про необхідність використання автотранспорту.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити, зокрема й інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
В зв’язку з тим, що в тендерній документації не зазначено умови та необхідність використання автотранспорту, дана вимога є необґрунтованою та призводить до дискримінації ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ».
Наявність власного автотранспорту відповідно до положень Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що були затверджені постановою Кабінету міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, не є обов’язковою вимогою для суб’єкта охоронної діяльності, у т.ч. і для ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ».
Таким чином, нічим не пояснена вимога Замовника щодо наявності власного чи орендованого автотранспорту призведе наше підприємство до необґрунтованих витрат, оскільки Замовник, в сутності, примушує ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» або придбати автотранспорт, або укласти договір оренди такого транспорту, що є втручанням в господарську діяльність ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ».
Просимо зобов’язати Замовника виключити вимоги щодо надання копій документів, що підтверджують наявність учасника власного чи орендованого автотранспорту.
10. В пункті 10.2.3 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження наявності працівників повинен надати копію останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік.
Враховуючи кінцевий строй подання тендерних пропозицій, учасники повинні надати копію звіту за формою 1ДФ за 4 квартал 2017 року.
Зважаючи на те, що в пункті 10.2.2. Додатку 4 до Тендерної документації наявна вимога щодо надання копії останнього звіту за формою Д4 (подається щомісячно та містить інформацію про штатну чисельність працівників за попередній місяць), вимога щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до ПП «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ», яке не мало в четвертому кварталі 2017 року не менше 20 працівників, а сформувало штат в кількості більше 20 працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), протягом січня-лютого 2018 року.
Просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік.
Виходячи з наведеного вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації передбачивши можливість забезпечення радіозв’язку між постами власними засобами учасника без необхідності укладення договору на надання телекомунікаційних послуг.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, виключивши вимоги щодо забезпечення наявності радіозв’язку між постами радіостанціями потужністю саме не менше ніж 5 Вт та вимогу щодо надання копій відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів саме потужністю не менше ніж 5 Вт.
4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (зазначити реально можливі строки надання послуг).
5. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (виключити таблицю: «3. Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення)» з Додатку № 1 до Тендерної документації).
6. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації: конкретизувати щодо яких саме постів необхідно надати: розрахунок вартості однієї години охорони.
7. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації (більш точно вказати, які саме «копії документів, що підтверджують інформацію про технічні якісні та інші вимоги» Замовник має на увазі).
8. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, виключивши всі вимоги, що передбачають надання документів переможцем процедури закупівлі (окрім документів передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
9. В зв’язку з тим, що такі документи як «свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість» та «свідоцтво про сплату єдиного податку» не передбачені чинним законодавством України, просимо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з Тендерної документації.
10. Зобов’язати Замовника виключити пункт 8 Додатку 4 з Тендерної документації.
11. Зобов’язати Замовника виключити вимоги щодо надання копій документів, що підтверджують наявність учасника власного чи орендованого автотранспорту.
12. Зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік.
Додаток:
Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ1 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ2 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ3 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ4 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ5 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ6 22.03.2018 17:22
- СкаргаСТ7 22.03.2018 17:22
- Рішення від 26.03.2018 № 2672 + лист Замовнику.pdf 27.03.2018 20:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2018 № 3280.pdf 11.04.2018 22:04
- Рішення від 10.04.2018 № 3280.pdf 13.04.2018 16:44
- Лист охоронні послуги.PDF 16.04.2018 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2018 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2018 16:44
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2018 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення Постійно діючої адміністративної Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3280-р/пк-пз від 10.04.2018, щодо порушення порядку проведення Процедури закупівлі «ДК 021:2015 79710000-4-Охоронні послуги, оголошення № UA-2018-03-13-001212-с, ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» повідомляє, що тендерну документацію за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів) внесено зміни, а саме:
- Строки надання послуг змінені.
- Додаток № 1 таблиця №3. Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення) – видалена;
- Додаток № 2 примітку: «Примітка: Замовник має право вимагати від переможця торгів копії документів, що підтверджують інформацію про технічні якісні та інші вимоги вказані в цьому пункті 7 розділу III тендерної документації.» - видалено;
- Додаток № 4: «п.4 Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)» змінити на «Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку) або Витяг з реєстру платників єдиного податку»;
- Додаток № 4 П 10.2.3.: «10.2.3. Копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік» - видалено.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець