• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дитячий новорічний подарунок за кодом ДК 021:2015 – 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2023 23:15 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

усунити протиріччя в описі предмета закупівлі.

Номер: 0b96ff8bc301417bb7f92ae334bb5022
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018872-a.c1
Назва: усунити протиріччя в описі предмета закупівлі.
Вимога:
Додаток 2. Технічна специфікація. Тут розміщено взаємовиключаючі вимоги в описі предмета закупівлі. Замовник спочатку вказує на необхідне відсоткове відношення в складі подарункового набору різних типів цукерок, а потім наводить вже конкретизований склад. І цей склад кардинально відмінний від запитуваного % складу. Так, карамель, желейні, жувальні та ірис взагалі не вказані у відсотковому запиті. В той же час вага набору із конкретизовонаного списку 690 г, замість вимоги в 720 г.Тому, прошу внести зміни до опису предмету закупівлі, що усунуть ці невідповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Частиною 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що фізична чи юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Тому, у відповідь на вимогу щодо усунення невідповідностей в описі предмету закупівлі під час проведення тендеру з відкритих торгів з особливостями повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. У відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 тендерна документація по даній закупівлі викладена в новій редакції. З повагою, Уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено