• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (код ДК 021:201509310000-5 - Електрична енергія)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2023 20:32 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо усунення порушення законодавства

Номер: 8341a3ae8974440a85bd9f1032163d4c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018342-a.a5
Назва: вимога щодо усунення порушення законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (пункт 2 параграфу 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі: «3)Учасник у складі тендерної пропозиції надає свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або на підприємстві або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або на підприємстві» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або на підприємстві». Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Водночас, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Так, все вірно, однак, нформація про маркування не є кваліфікаційним критерієм
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо порушення вимог законодавства

Номер: 905788e1ec9b46f184be1eefc96484a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018342-a.a4
Назва: щодо порушення вимог законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (пункт 2 параграфу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - 2. копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації у сфері відповідної системи менеджменту (управління) за видом економічної діяльності «Постачання електроенергії», чинний на момент проведення сертифікації.» Водночас, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не актуально
Дата скасування: 27.11.2023 13:21
Вимога
Відхилено

щодо усунення порушення вимог законодавства

Номер: c9359e187dee44dda87afb66bfcf45c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018342-a.a3
Назва: щодо усунення порушення вимог законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (пункт 8 параграфу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: -8) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника. Учасник. 9)Учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України про наявність (із зазначенням кількості) або про відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника протягом 2023 року.» Водночас, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ІНШИМ вимогам до предмета закупівлі, що вимагає замовник, передбачає тендерною документацією ненадання цих даних в заміну листа розяснення з посиланням ненадання такої інформації на законодавчі підстави.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо усунення порушення вимог законодавства

Номер: a27186f7c67a4424bc56ac6765347f1e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018342-a.a2
Назва: щодо усунення порушення вимог законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (пункт 7 параграфу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: -7) На виконання положень законодавства України з охорони праці, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не менше, а ніж на одне робоче місце (професію) Учасника з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою.» Водночас, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь аналогічна до попередньої вимоги: "Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ІНШИМ вимогам до предмета закупівлі, що вимагає замовник, передбачає тендерною документацією ненадання цих даних в заміну листа розяснення з посиланням ненадання такої інформації на законодавчі підстави."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо усунення порушення законодавства

Номер: 1ce8790f89794d6083113e000323177e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-018342-a.a1
Назва: щодо усунення порушення законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника (пункт 6 параграфу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить наступну вимогу (умову) до потенційних учасників закупівлі: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: -6) Документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції)» Водночас, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 не передбачається наявності вищезазначених вимог та документів. За таких обставин, заявлені в Документації умови суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника та вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В якості практики вирішення подібного роду питань, просимо врахувати позицію АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, викладену в його РІШЕННІ No13782-р/пк-пз від 30.08.2023 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З урахуванням вище наведених відповідей та питаннь, учасник має на меті скористатись Особливостями проведення спрощених закупівель відповідно до п. 29 та просить виключити інформацію, яка на думку Замовника є суттєвою у даній процедурі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.12.2023 00:03