-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія в т.ч. з урахуванням тарифу щодо розподілу та передачі)
Закупівля здійснюється на очікувану потребу на 2024 рік до 31 грудня 2024 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладання договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Завершена
1 863 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 455.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 455.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2023 19:15 - 13.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
4b840a78a5ff4b568cbbd521d9a9ccd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-017252-a.c4
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації а саме Додатку 3, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ДСТУ ISO 45001:2018.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника.
Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.;
Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2023 17:33
Вирішення:
внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
b9d3a7440765454ab9f4aeae995f8f62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-017252-a.a3
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на незаконні вимоги ТД Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація Північне шосе 9.docx 27.11.2023 16:54
- Додаток 3 (8).docx 27.11.2023 16:54
- скарга лот 3.pdf 27.11.2023 18:55
- скарга лот 3.docx.p7s 27.11.2023 18:55
- скарга лот 3.docx 27.11.2023 18:55
- лист про несертифікацію ЕЕ ГЕТ.pdf 27.11.2023 18:55
- скарга лот 3.pdf.p7s 27.11.2023 18:55
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf.p7s 27.11.2023 18:56
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf 27.11.2023 18:56
- Рішення від 29.11.2023 № 19203.pdf 29.11.2023 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2023 № 19809.pdf 11.12.2023 13:40
- Рішення від 08.12.2023 № 19809.pdf 13.12.2023 16:02
- відповідь на скаргу лот2.docx.pdf 13.12.2023 15:04
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (лот 3).docx.pdf 13.12.2023 15:04
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (Лот 3).docx.pdf 13.12.2023 15:04
- Додаток 1.docx 13.12.2023 15:04
- Додаток 4.doc 13.12.2023 15:04
- Додаток 3.docx 13.12.2023 15:04
- відповідь на скаргу лот 3.docx 13.12.2023 15:04
- Додаток 2.Проект договору (Північне шосе) 2024.docx 13.12.2023 15:04
- Тендерна документація Північне шосе 9.docx 13.12.2023 15:04
- Додаток 3 зі змінами.docx 13.12.2023 15:04
- Перелік змін (лот 3).docx 13.12.2023 15:04
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (лот 3).docx 13.12.2023 15:04
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (Лот 3).docx 13.12.2023 15:04
- Тендерна документація Запоріжжя лот3 (зміни).docx 13.12.2023 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 17:22
Дата розгляду скарги:
08.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2023 15:26
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 16:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 16:03
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
6d97cf8ab38042129fa731d54cff52f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-017252-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на незаконні вимоги ТД Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація Матросова 26.docx 27.11.2023 16:53
- Додаток 3 (7).docx 27.11.2023 16:53
- скарга лот 2.pdf 27.11.2023 17:36
- 38. лист про несертифікацію ЕЕ ГЕТ.pdf 27.11.2023 17:36
- скарга лот 2.docx 27.11.2023 17:36
- скарга лот 2.pdf.p7s 27.11.2023 17:36
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf.p7s 27.11.2023 17:37
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf 27.11.2023 17:37
- скарга лот 2.docx.p7s 27.11.2023 17:37
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf 27.11.2023 17:37
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf.p7s 27.11.2023 17:37
- рішення від 29.11.2023 № 19196.pdf 29.11.2023 16:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2023 № 19810.pdf 11.12.2023 10:31
- рішення від 08.12.2023 № 19810.pdf 13.12.2023 11:04
- відповідь на скаргу лот2.docx 30.11.2023 17:23
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (лот 2).docx 30.11.2023 17:23
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (лот 2).docx 30.11.2023 17:23
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (Лот 2).docx 30.11.2023 17:23
- Додаток 3.docx 30.11.2023 17:23
- Перелік змін (лот 2).docx 30.11.2023 17:23
- Додаток 1.docx 30.11.2023 17:23
- Додаток 2.Проект договору (Матросова) 2024.docx 30.11.2023 17:23
- Додаток 4.doc 30.11.2023 17:23
- Додаток 3 зі змінами.docx 30.11.2023 17:23
- Тендерна документація Матросова 26.docx 30.11.2023 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 17:22
Дата розгляду скарги:
08.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2023 16:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 11:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 11:05
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
b6404a023f284df3bdff2752d2bdebbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-017252-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на незаконні вимоги ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 (5).docx 27.11.2023 16:51
- Тендерна документація Дніпро (1).docx 27.11.2023 16:51
- скарга лот 1.docx 27.11.2023 17:32
- скарга лот 1.pdf.p7s 27.11.2023 17:32
- скарга лот 1.docx.p7s 27.11.2023 17:33
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf 27.11.2023 17:33
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf.p7s 27.11.2023 17:33
- 38. лист про несертифікацію ЕЕ ГЕТ.pdf 27.11.2023 17:33
- скарга лот 1.pdf 27.11.2023 17:33
- рішення від 29.11.2023 № 19206.pdf 29.11.2023 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення 0від 08.12.2023 № 19814.pdf 11.12.2023 11:20
- рішення від 08.12.2023 № 19814.pdf 13.12.2023 11:26
- відповідь на скаргу лот 1.pdf 30.11.2023 16:50
- відповідь на скаргу лот 1.docx 30.11.2023 16:50
- Додаток 1.docx 30.11.2023 16:50
- Додаток 2.Проект договору (Дніпро) 2024.docx 30.11.2023 16:50
- Додаток 3 зі змінами.docx 30.11.2023 16:50
- Додаток 3.docx 30.11.2023 16:50
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (лот 1).docx 30.11.2023 16:50
- Додаток 4.doc 30.11.2023 16:50
- Перелік змін (лот 1).docx 30.11.2023 16:50
- Перелік змін (лот 1).pdf 30.11.2023 16:50
- Тендерна документація Дніпро.docx 30.11.2023 16:50
- Протокол про затвердження РП_та тендерної документації.docx 30.11.2023 16:50
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (Лот 1).docx 30.11.2023 16:50
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (Лот 1).pdf 30.11.2023 16:50
- Тендерна документація Дніпро (зміни).docx 30.11.2023 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 17:22
Дата розгляду скарги:
08.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2023 15:11
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 11:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.12.2023 11:27