-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери
Кількість: 2 найменування, згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації). Строк (термін) поставки (передачі): не пізніше 31.01.2024 року, строк монтажу товару - не пізніше 31.03.2024 року .
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 467 робочих днів
5 519 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 597.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 597.75 UAH
Період оскарження:
23.11.2023 15:17 - 01.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне визначення переможця
Номер:
bea4a90bd7fe4c2687d538fa9a73e541
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-013096-a.a2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Скарга:
в доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_Тернопіль психлікарня.docx 11.12.2023 14:27
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_Тернопіль психлікарня.pdf 11.12.2023 14:27
- Додаткові пояснення до скарги_UA-2023-11-23-013096-a.pdf 19.12.2023 13:25
- рішення від 13.12.2023 № 20031.pdf 13.12.2023 18:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20633.pdf 22.12.2023 12:44
- рішення від 21.12.2023 № 20633.pdf 26.12.2023 16:52
- додаток 1 Лист.pdf 15.12.2023 15:53
- пояснення по суті скарги.docx 15.12.2023 15:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.12.2023 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 14:58
Дата розгляду скарги:
21.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 18:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.12.2023 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На викорання рішення АМКУУ замовником скасовано рішення про визначення учасника переможцем торгів та скасовано повідомлення про намір укласти договір. Рішення замовника затверджене протоколом від 27.12.2023 року №181/4
Вимога
Відхилено
акт огляду
Номер:
1d56c05d23b34ccdb8d24c36013260f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-013096-a.b1
Назва:
акт огляду
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо Вас прибрати незаконну вимогу, яка містить Ваша тендерна документація: "Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції та уникнення помилок у розрахунках учасники повинні відвідати об’єкт, де здійснюватиметься монтаж обладнання та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, що надається в складі пропозиції. - . Дана вимога є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учасника в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду. Також, можливість залучення учасників з інших регіонів також відпадає, тому що не кожний учасник може їздити та оглядати об'єкти. Підтвердженням незаконності даної вимоги є безліч рішень Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2023 16:17
Вирішення:
Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
Замовник наголошує на тому, що уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, так як це не є колом її обов’язків згідно посадової інструкції, уповноважена особа не веде прийом та реєстраціію офіційних запитів установи та не є відповідальною за надання відповіді на такі, вказані функції виконує інший адміністративний персонал, який не має впливу на роботу уповноваженої особи. Тому, твердження про корупційні ризики, розкриття імен учасників для уповноваженої особи під час огляду об’єкту є взагалі недоречними!
Твердження про імовірні підстави для відмови у огляді об’єкту є лише припущеннями, що не мають під собою підґрунтя, адже замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме на якісне у майбутньому надання послуг, що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами робіт при наданні послуги монтажу згідно даної закупівлі. Це, зокрема, підтверджується і нижчевикладеним.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути наявні підключення і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Тендерною документацією. Учасник за бажанням може узгодити попередньо дату та час виїзду на об’єкт Замовника для обов’язкового підписання Акту або Довідки огляду (обстеження) об’єкту, завірений відповідальною особою Замовника на етапі подання пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Неправомірна відміна закупівлі
Номер:
f9b7ce4970824a54a11e0c1e3cfd39a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-013096-a.c4
Назва:
Неправомірна відміна закупівлі
Скарга:
Протокольним рішенням №18/8 від 21.02.2024 року Замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 13.03.2024 № 4642.pdf 18.03.2024 13:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2024 № 4642.pdf 14.03.2024 14:26
- Рішення від 01.03.2024 № 3884.pdf 01.03.2024 17:36
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_на другу відміну.pdf 27.02.2024 12:09
- Лист про продовження строку дії ТП.pdf 28.02.2024 11:46
- sign.p7s 27.02.2024 12:18
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_на другу відміну.docx 27.02.2024 12:09
- Пояснення по суті скарги 04.02.2024 р.pdf 04.03.2024 16:59
- протокол відміни 21.02.24.pdf 04.03.2024 16:59
- пояснення по суті скарги 04.02.2024 р.docx 04.03.2024 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 11:42
Дата розгляду скарги:
13.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 17:37
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.03.2024 13:55
Пункт скарги
Номер:
942c4c9dfdc94fe187e45c6a8a2d10db
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Опис заперечення:
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
коментар щодо відміни: неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно протокольним рішенням №18/8 від 21.02.2024 року зазначено наступне:
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" Тернопільської обласної ради 23 листопада 2023 року було оголошено закупівлю згідно ідентифікатора UA-2023-11-23-013096-а за типом відкритих торгів. Під час розгляду та оцінки документів учасників на етапі повторної кваліфікації прийнято рішення продовжити термін кваліфікації до 20 робочих днів. Встановлено, що повторна кваліфікація пропозиції учасника розпочалась 19 січня 2023 року, тобто в день, коли замовником було виконано рішення АМКУ за результатом розгляду скарги № UA-2023-11-23- 013096-а.сЗ. Так враховуючи максимальні терміни па кваліфікацію пропозиції (20 робочих днів) визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) з урахуванням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами), Замовником встановлено, що термін на кваліфікацію пропозиції вичерпано 16 лютого 2024 року, а кваліфікація не проведена.
Відповідно до пп.2 п.50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Так, замовником допущено порушення строків визначених нормою ч.10 ст. 29 Закону, згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Враховуючи допущені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що описані вище, Замовник, керуючись імперативною нормою пп.2 п.50 Особливостей, зобов’язаний відмінити торги через неможливість усунення порушень, адже технічно повернути час на кваліфікацію чи продовжити строк кваліфікації на термін більше 20 робочих днів неможливо.
причина відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
коментар щодо відміни: неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно протокольним рішенням №18/8 від 21.02.2024 року зазначено наступне:
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" Тернопільської обласної ради 23 листопада 2023 року було оголошено закупівлю згідно ідентифікатора UA-2023-11-23-013096-а за типом відкритих торгів. Під час розгляду та оцінки документів учасників на етапі повторної кваліфікації прийнято рішення продовжити термін кваліфікації до 20 робочих днів. Встановлено, що повторна кваліфікація пропозиції учасника розпочалась 19 січня 2023 року, тобто в день, коли замовником було виконано рішення АМКУ за результатом розгляду скарги № UA-2023-11-23- 013096-а.сЗ. Так враховуючи максимальні терміни па кваліфікацію пропозиції (20 робочих днів) визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) з урахуванням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами), Замовником встановлено, що термін на кваліфікацію пропозиції вичерпано 16 лютого 2024 року, а кваліфікація не проведена.
Відповідно до пп.2 п.50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Так, замовником допущено порушення строків визначених нормою ч.10 ст. 29 Закону, згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Враховуючи допущені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що описані вище, Замовник, керуючись імперативною нормою пп.2 п.50 Особливостей, зобов’язаний відмінити торги через неможливість усунення порушень, адже технічно повернути час на кваліфікацію чи продовжити строк кваліфікації на термін більше 20 робочих днів неможливо.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
В першу чергу, звертаємо увагу Комісії, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають.
Замовник стверджує, що замовником допущено порушення строків визначених нормою ч.10 ст. 29 Закону, згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до п. 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Скаржник вважає, що Замовник не зазначив інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають, а лиш підтвердив, що через свою безвідповідальність не зміг із дотриманням строків розглянути пропозицію учасника згідно п. 41 Особливостей.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушено, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення чи інші нормативно-правові акти.
По-третє, також звертаємо увагу Комісії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає неможливість усунення порушень законодавств у сфері публічних закупівель.
Слід підкреслити, що замість прийняття рішення щодо кваліфікації учасника, Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі, разом з тим Замовник не вказав жодних об’єктивних, які спричинили неможливість проведення кваліфікації, зважаючи на те, що кваліфікація першого учасника фактично триває ще з 04.12.2023 року.
Скаржнику не зрозуміло, в чому полягає неможливість усунення порушення саме на цьому етапі, зокрема провести кваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ ХОУМ ІНЖЕНІРІНГ" та прийняти відповідне рішення щодо відхилення пропозицій цього учасника відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20633-р/пк-пз від 21.12.2023 у закупівлі UA-2023-11-23-013096-a.
На думку Скаржника, у Замовника не було жодних причин відміняти торги цієї закупівлі. Вважаємо, що Замовником навмисно порушено терміни розгляду пропозиції. Замовник мав розуміти, що необхідно в належні строки виносити рішення, зважаючи що в нього є підстава для відхилення пропозиції цього учасника, що зазначена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20633-р/пк-пз від 21.12.2023 у закупівлі UA-2023-11-23-013096-a.
Більше того, Замовником не було наведено жодної аргументації щодо технічної чи іншої причини не завантаження протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ ХОУМ ІНЖЕНІРІНГ" у визначені законодавством строки.
Отже, складається враження, що Замовник навмисно створив порушення, яке ним же і «виявлено», після чого винесено на розгляд питання щодо відміни процедури відкритих торгів та ухвалено рішення про відміну торгів. Виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючі органи, а не Замовник, разом з тим, бездіяльність Замовника призвела до неправомірної відміни тендеру.
Додатково повідомляємо, що, на думку скаржника, Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, на кшталт органу оскарження та органів державного фінансового контролю.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис таких порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, які були допущені.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
В першу чергу, звертаємо увагу Комісії, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають.
Замовник стверджує, що замовником допущено порушення строків визначених нормою ч.10 ст. 29 Закону, згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до п. 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Скаржник вважає, що Замовник не зазначив інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають, а лиш підтвердив, що через свою безвідповідальність не зміг із дотриманням строків розглянути пропозицію учасника згідно п. 41 Особливостей.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушено, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення чи інші нормативно-правові акти.
По-третє, також звертаємо увагу Комісії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає неможливість усунення порушень законодавств у сфері публічних закупівель.
Слід підкреслити, що замість прийняття рішення щодо кваліфікації учасника, Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі, разом з тим Замовник не вказав жодних об’єктивних, які спричинили неможливість проведення кваліфікації, зважаючи на те, що кваліфікація першого учасника фактично триває ще з 04.12.2023 року.
Скаржнику не зрозуміло, в чому полягає неможливість усунення порушення саме на цьому етапі, зокрема провести кваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ ХОУМ ІНЖЕНІРІНГ" та прийняти відповідне рішення щодо відхилення пропозицій цього учасника відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20633-р/пк-пз від 21.12.2023 у закупівлі UA-2023-11-23-013096-a.
На думку Скаржника, у Замовника не було жодних причин відміняти торги цієї закупівлі. Вважаємо, що Замовником навмисно порушено терміни розгляду пропозиції. Замовник мав розуміти, що необхідно в належні строки виносити рішення, зважаючи що в нього є підстава для відхилення пропозиції цього учасника, що зазначена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20633-р/пк-пз від 21.12.2023 у закупівлі UA-2023-11-23-013096-a.
Більше того, Замовником не було наведено жодної аргументації щодо технічної чи іншої причини не завантаження протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ ХОУМ ІНЖЕНІРІНГ" у визначені законодавством строки.
Отже, складається враження, що Замовник навмисно створив порушення, яке ним же і «виявлено», після чого винесено на розгляд питання щодо відміни процедури відкритих торгів та ухвалено рішення про відміну торгів. Виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючі органи, а не Замовник, разом з тим, бездіяльність Замовника призвела до неправомірної відміни тендеру.
Додатково повідомляємо, що, на думку скаржника, Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, на кшталт органу оскарження та органів державного фінансового контролю.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис таких порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, які були допущені.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Скарга
Виконана замовником
скарга на відміну торгів
Номер:
71be70466db74794b5c8b17d03fc05e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-013096-a.c3
Назва:
скарга на відміну торгів
Скарга:
у доданих файлах
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.01.2024 № 820.pdf 18.01.2024 11:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2024 № 820.pdf 16.01.2024 13:21
- рішення від 08.01.2024 № 380.pdf 08.01.2024 16:32
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.01.2024 17:06
- Пояснення по суті скарги..docx 10.01.2024 17:06
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_Спецсервіс_на_відміну.pdf 03.01.2024 18:08
- Скарга_UA-2023-11-23-013096-a_Спецсервіс_на_відміну.docx 03.01.2024 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2024 12:07
Дата розгляду скарги:
15.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.01.2024 11:21
Дата виконання рішення Замовником:
19.01.2024 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником вирішено на виконання рішення АМКУ скасувати рішення про відміну торгів від 29 грудня 2023 р. №181/5