-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріали для заміни аварійного накриття (Код за ДК 021:2015 – 44110000-4: Конструкційні матеріали)
Завершена
1 222 683.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 226.83 UAH
мін. крок: 1% або 12 226.83 UAH
Період оскарження:
23.11.2023 10:57 - 28.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
52f2289034fd48e482f75cd5f22eedf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-004570-a.a2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
ВИМОГА
Згідно із інформацією, розміщеною у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ» М.КИЄВА (код ЄДРПОУ: 03359115) (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю – Матеріали для заміни аварійного накриття (Код за ДК 021:2015 – 44110000-4: Конструкційні матеріали), номер процедури закупівлі в системі ProZorro – UA-2023-11-23-004570-a (надалі – закупівля UA-2023-11-23-004570-a).
Уповноваженою особою Замовника, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023 року № 172, переможцем закупівлі UA-2023-11-23-004570-a було визнано – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕПІЦЕНТР К» (код ЄДРПОУ 32490244) (надалі – ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»).
Однак, з рішенням уповноваженої особи Замовника про визнання ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» переможцем закупівлі UA-2023-11-23-004570-a не погоджуємося, виходячи із наступного:
По-перше, Додатком 2 до тендерної документації визначені інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), які учасники зобов’язані надати в пакеті документів тендерної пропозиції, зокрема – Лист-роз’яснення в довільній формі, яким Учасник повідомляє Замовника про те, чи підлягає ліцензуванню провадження діяльності Учасника з надання послуг, що є предметом закупівлі на яку Учасник подає пропозицію. У випадку наявності ліцензії (документа дозвільного характеру) Переможець під час укладення договору повинен надати Замовнику закупівлі таку копію за підписом уповноваженої особи Переможця та завірену печаткою (у разі наявності наявності печатки). У разі якщо Переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» в пакеті документів тендерної пропозиції надало Довідку щодо ліцензування господарської діяльності Вих. № 1129 Т від 11.12.2023 р. (надалі – Довідка № 1129 Т).
Так, в Довідці № 1129 Т зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю “Епіцентр К” повідомляє, про те, що провадить свою господарську діяльність відповідно до положень Статуту Товариства (пункт 3- мета і предмет господарської діяльності). Види діяльності, які передбачено Статутом підприємства, не підлягають ліцензуванню господарської діяльності згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-19 від 02.03.2015 р.».
Тобто Довідка № 1129 Т не місить інформації (відомостей) запитуваної в Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «…про те, чи підлягає ліцензуванню провадження діяльності Учасника з надання послуг, що є предметом закупівлі на яку Учасник подає пропозицію…».
Крім того, звертаємо увагу, що згідно п. 3.2 Статуту ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» до предмету діяльності Товариства, зокрема належать роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами. Відповідно до ст. 15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання (у т.ч. іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у т.ч. їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» має ряд ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями про що містяться відомості в Реєстрі виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Тобто, ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» не тільки не надало лист-роз’яснення в довільній формі, яким ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» повідомив Замовника про те, чи підлягає ліцензуванню провадження діяльності Учасника з надання послуг, що є предметом закупівлі на яку Учасник подає пропозицію, а й ввело Замовника в оману з приводу того, що види діяльності, які передбачено Статутом підприємства, не підлягають ліцензуванню господарської діяльності.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕПІЦЕНТР К».
По-друге, відповідно до п. 3.1 розділу 3 тендерної документації усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro.
В той же час документи, що надані ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» в пакеті документів тендерної пропозиції не містять посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, зокрема, але не виключно:
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих № 1094 Т від 30.11.2023 р.;
- Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих № 1079 Т від 29.11.2023 р.;
- Інформаційний лист щодо виробника та виробничих потужностей Товару Вих № 1098 Т від 30.11.2023 р.;
- інші документи.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕПІЦЕНТР К».
По-третє, Додатком 2 до тендерної документації визначені інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), які учасники зобов’язані надати в пакеті документів тендерної пропозиції, зокрема – Лист-дозвіл на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій) складений в довільній формі.
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» в пакеті документів тендерної пропозиції надало Лист-дозвіл Вих № 1090 Т від 29.11.2023 р., яким Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К», просить дозволу на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій) (надалі – Лист-дозвіл № 1090 Т).
Лист-дозвіл № 1090 Т не місить дозволу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій).
Тобто, ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» не надало Замовнику Лист-дозвіл на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій) складений в довільній формі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕПІЦЕНТР К».
Відповідно до пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
Приймаючи до уваги зазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення про визнання ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» переможцем закупівлі UA-2023-11-23-004570-a.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.12.2023 18:12
- Протокол про надання відповіді Полікарбонат-2.docx 14.12.2023 10:10
Дата подачі:
13.12.2023 18:12
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 1 вимоги: Згідно з п. 4 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» ліцензія вимагається тільки у випадку якщо предмет даної закупівлі підпадає під дію Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII, а якщо предмет даної Закупівлі не підпадає то і ліцензія не вимагається. Також слід зауважити, що Замовником не вимагаються ліцензії на всі види діяльності від Учасника, якщо даний вид діяльності не є предметом закупівлі.
2. Відповідно п. 2 вимоги маємо зауважити що відповідно до пп. 19 п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». Те, що в деяких документах тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» не вказано посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції тому Замовником це вважається як формальними (несуттєвими) помилками.
3. Відповідно до п. 1 вимоги, ТОВ «Епіцентр К» у листі-дозволі від 29.11.2023 р. № 1090Т просить дозволу на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій). Отже цим листом ТОВ «Епіцентр К» надає згоду Замовнику на виправлення формальних (несуттєвих) помилок у разі виявлення таких при оцінці пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога UA-2023-11-23-004570-a
Номер:
3b43501b05964088a6260bec75040ba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-004570-a.a1
Назва:
Вимога UA-2023-11-23-004570-a
Вимога:
Вимога
Шановний замовнику, відповідно до протоколу «щодо прийняття рішення
Шановний замовнику, відповідно до протоколу «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №172 від 08.12.2023р., ТОВ "ЕПІЦЕНТР К"(далі – Переможець) було визначено переможцем закупівлі - Матеріали для заміни аварійного накриття (Код за ДК 021:2015 – 44110000-4: Конструкційні матеріали) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-23-004570-a) (далі – Закупівля). Однак, учасником ТОВ "АЙРОНТРЕЙД", при аналізі документів поданих Переможцем у складі тендерної пропозиції виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 11 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації вимагається «Лист-дозвіл на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок…»,
1.1. Учасником надано лист, в якому він не надає такий дозвіл, а просить його у Замовника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації, та було підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця;
2. Відповідно до п.3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» містить вимогу щодо надання документу, який підтверджує наявність захисного слою від ультрафіолету не менше 50 МКН.
2.1. У тендерній пропозиції Переможця наявний файл «Наявність УФ захисту на СПК 10 мм» однак, відповідно до інформації вказаній у даному файлі, слой захисту від ультрафіолету 50 МКМ.
Тобто різні одиниці вимірювання, що є невідповідністю вимогам тендерної документації, та було підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Варто зазначити, що відповідно до п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи зазначене невідповідність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформації щодо захисного слою від ультрафіолету, де Переможцем підтверджена інша одиниця вимірювання а ніж та яка вимагається тендерною документацією є безумовною підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». У замовника відсутні законодавчі підстави для надання, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Згідно із всім вищевказаними вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №172 від 08.12.2023р та прийняте нове, яким відхилити пропозицію ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у відповідності до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ДО ТЕНДЕРУ UA-2023-11-23-004570-a.pdf 11.12.2023 16:39
- Протокол про надання відповіді Полікарбонат.docx 12.12.2023 12:34
Дата подачі:
11.12.2023 16:39
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 1 вимоги, ТОВ «Епіцентр К» у листі-дозволі від 29.11.2023 р. № 1090Т просить дозволу на виправлення Замовником формальних (несуттєвих) помилок (у разі виявлення таких при оцінці пропозицій). Отже цим листом ТОВ «Епіцентр К» надає згоду Замовнику на виправлення формальних (несуттєвих) помилок, тому ніяким чином не просить у Замовника дозволу на самостійне виправлення формальних (несуттєвих) помилок
2. Відповідно до п. 2 вимоги повідомляємо, що Замовником було допущено помилку при складанні тендерної документації та замість 50 мікрометрів (МКМ) було прописано, що слой захисту від Ультрафіолету повинен бути не менше 50 мікроньютонів (МКН), що не відповідає одиницям вимірювання слою для захисту від Ультрафіолету. Під час періоду уточнень теж ніхто не звернув увагу на цю помилку. Тому, виходячи з вищевказаного ТОВ «Епіцентр К» у файлі «Наявність УФ захисту на СПК 10 мм» вказав правильну одиницю вимірювання, що не може бути підставою для відхилення даної пропозиції.»
Статус вимоги:
Відхилено