• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шпали полімерно-композитні

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації

Завершена

438 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2023 08:43 - 28.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення, дії чи бездіяльність замовника після оцінки тендерних пропозицій

Номер: 351fc6d75ec74cfd8f93aee730c2b7bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-23-000453-a.b1
Назва: Скарга на рішення, дії чи бездіяльність замовника після оцінки тендерних пропозицій
Вимога:
На веб-порталі dzo.com.ua було опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-23-000453-a щодо закупівлі Шпал полімерно-композитних ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, замовником якого виступило Комунальне підприємство «Київський метрополітен» (далі – Замовник). Посилання в мережі Інтернет: https://www.dzo.com.ua/tenders/21219312. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у вказаних торгах, підготувало і розмістило на веб-порталі Уповноваженого органу відповідну тендерну пропозицію. Згідно з повідомленням про намір укласти договір, яке було опубліковано на сайті Уповноваженого органу 07.12.2023 року. Переможцем цих торгів було визнано Фізичну особу-підприємця Макогон Анатолія Григоровича. Пропозиція ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» не розглядалась. Під час проведення закупівлі Замовник, який є платником ПДВ на загальних підставах, вказував ціну з урахуванням ПДВ. ФОП Макогон Анатолії Григорович, відповідно до наданих документів у складі тендерної документації, є платником єдиного податку, тобто не є платником ПДВ. Згідно рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що вразі якщо учасник закупівлі, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то уповноважена особа приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ. Спроби застосування при розгляді цінових пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При розгляді пропозицій усіх учасників без врахування ПДВ, пропозиція ФОП Макогон А. Г. не є найбільш економічно вигідною. Окрім економії коштів Замовника під час закупівлі у більше ніж 70 000 грн. - звертаємо увагу що йде річ про закупівлю інноваційної для Українського ринку продукції яка надає суттєві переваги, перед раніше використовуваними технологіями та є найважливішим елементом рейкового транспорту, від стану якого залежить безпека і швидкість його руху, а виробництво полімерно-композитних шпали ТОВ «ВБК Фасадбудсервіс» розроблялось та удосконалювалось враховуючи вимоги спеціалістів КП «Київський метрополітен» та пройшли дослідно-експлуатаційні випробовування протягом 6 місяців у 2019 році та за висновком КП «Київський метрополітен» були рекомендовані до експлуатації і досі використовуються. Відповідні документи додаємо. Також, у складі тендерної документації ФОП Макогон А. Г. подає довідку-підтвердження № 06/23 від 27листопада 2023 р. про наявність досвіду про виконання аналогічного договору. Уважно вивчивши процедуру закупівлі UA-2023-06-02-009389-a результатом якої і був вказаний аналогічний договір було виявленно, що у данній процедурі закупівлі ФОП Макогон Анатолій Григорович надав документи, що підтверджують технічні та якісні вимоги товарів, які отримані нашою компанією, ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС», на підтвердження відповідності виробляємих товарів згідно ТУ У 42.1-38014271-046.2019, а отже і продукцію ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС». Також у самому договорі та специфікації до нього вказана продукція що виготовляється безпосередньо ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС». При цьому жодних запитів на постачання, отримання комерційних пропозицій та будь-яких комунікацій між нашими підприємствами не було, ТУ У 42.1-38014271-046.2019 є об'єктом інтелектуальної власності підприємства-виробника ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС», в орендне користування чи продаж якого іншим особам не здійснювалося, спосіб виробництва є запатентованим і технологія нікому не передавалась, постачання(продаж) відповідної кількості нових товарів які могли бути поставленні ФОП Макогон Анатолієм Григоровича на користь КП "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради не здійснювався, що може свідчити про грубе порушення ФОП Макогоном Анатолієм Григоровичем низки Законів України та буде проінформовано відповідні органи. Керуючись головними принципами публічних закупівель , викладених в статті 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» : усі учасники повинні бути в рівних умовах , а замовник повинен дбати про максимальну економію та ефективність при здійснені закупівель. Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-23-000453-a ФОП Макогон А. Г. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних торгів. 3. Скасувати рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-23-000453-a ФОП Макогон А. Г. 4. Розглянути пропозицію ТОВ «ВБК Фасадбудсервіс» як максимально економну та ефективну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП «Київський метрополітен» (далі – Замовник) при проведені відкритих торгів керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Відповідно до пункту 15 частини 1 статті 1 Закону: «15) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону;». Згідно з абзацом четвертим пункту 37 Особливостей: «ОЦІНКА тендерної пропозиції ПРОВОДИТЬСЯ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ АВТОМАТИЧНО на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, ШЛЯХОМ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗАКУПІВЕЛЬ ВИЗНАЧАЄ тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.». Відповідно до пункту 41 Особливостей: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Відтак, підпунктами 1.2 та 1.3 пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної дркументації передбачено: «1.2. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону/визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. 1.3. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна». Щодо зазначеної інформації ФОП Макогон А.Г. в довідці від 27.11.2023 №06/23 повідомляємо наступне. Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання згідно з підпунктом 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей …» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою встановленою Замовником в тендерній документації, де під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закритий) договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»); - листа-відгуку (листів-відгуків), складеного(их) в довільній формі, від контрагента(ів), зазначеного(их) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), наведеного(их) в цій довідці (в листі(ах) повинна бути зазначена інформація про номер та дату виконаного(их) (закритого(их)) договору(ів), на який(які) контрагентом надається відгук). Відтак, ФОП Макогон А.Г. надано Довідку-підтвердження від 27.11.2023 №06/23 (далі - Довідка), де в графі «Код за ДК 021:2015 предмета закупівлі за договором» таблиці зазначено: «34940000-8 Залізничне обладнання», що відповідає предмету закупівлі. Також, надано Лист-відгук від 01.12.2023 №25/24-889 (далі – Лист-відгук), в якому котрагент, зазначений в Довідці, а саме КП «Дніпровський метрополітен», підтверджує виконання договору, зазначеного в Довідці. Тому, надані ФОП Макогон А.Г. Довідка та Лист-відгук підтверджують виконання аналогічного договору з поставки, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Стосовно викладеного у вимозі: «…Уважно вивчивши процедуру закупівлі UA-2023-06-02-009389-a…», повідомляємо, що дана процедура ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ СТОСУЄТЬСЯ процедури закупівлі оголошеної КП «Київський метрополітен» 23.11.2023 в електронній системі закупівель на: Шпали полімерно-композитні, код 34940000-8 «Залізничне обладнання» за ДК 021:2015, номер оголошення якої в ЦБД UA-2023-11-23-000453-a. Отже, зважаючи на те, що ФОП Макогон А.Г. в складі тендерної пропозиції надано всі документи, що вимагались тендерною документацією та які відповідають вимогам Замовника, ним виконано вимоги Замовника, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Макогон А.Г.
Статус вимоги: Не задоволено