-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (ЧОВ)
50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (ЧОВ))) - 1 послуга . Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 17:10 - 27.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3effe1406fc146579bb0b693e361687d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-017532-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо додати в пункт: «Місце розташування СТО»: м. Дніпро, та просимо виключити з вимог до учасників тендеру наступні умови:
Учасник повинен мати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про затвердження відповіді на звернення ЧОВ.docx 27.11.2023 15:36
Дата подачі:
26.11.2023 17:48
Вирішення:
Шановний Учаснику, тендерна документація містить умови участі в закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів, що перебувають у користуванні Черкаського обласного відділу Центральної філії УДЦР, який знаходиться в м. Черкаси. Проведення обслуговування в іншому місті не можливе.
Щодо вимог згідно абз. 3 та 6 пункту 11. «Вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва (застосовується у випадках (крім випадків, передбачених абзацами 4 – 6 пункту 3 Особливостей), якщо предметом закупівлі є товари, визначені підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону та/або роботи чи послуги, виконання/надання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону))» частини ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» закупівлі ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (ЧОВ)):
Учасник повинен мати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Ми, як Замовник, застосовуємо стандартну форму Тендерної документації до всіх закупівель, що проводяться підприємством. Конкретно, що стосується вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва, то до цієї закупівлі вона не застосовується, бо норма щодо ступеня локалізації застосовується лише для закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 200 000 грн. Те ж саме стосується вартості товарів, що замовник набуває їх у власність в результаті закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи наведене Тендерна документація не потребує змін
Статус вимоги:
Відхилено