• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби).

Миючі засоби.

Завершена

34 083.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 340.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2018 16:50 - 23.04.2018 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога вказати причини відхилення моєї вимоги

Номер: df8eaf12df0a48a8b03f5c637bda19c5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-18-001147-c.a4
Назва: Вимога вказати причини відхилення моєї вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Прошу вказати причини відхилення моєї вимоги №91570. З повагою, ФОП Кісіль І. В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначення недостовірних даних є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження другого рішення про дискваліфікацію

Номер: 58d1bb679be7492d92b66b1724063f63
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-18-001147-c.a3
Назва: Оскарження другого рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Вашу аргументацію моєї дискваліфікації, викладену в Рішенні про відхилення пропозиції від 04.05.2018, вважаю за необхідне заявити про наступне. В цьому Рішенні Ви стверджуєте, що "... при розгляді документації ФОП Кісіль І. В. було встановлено недостовірність поданих даних, а саме пропозиція екранних форм зазначена з ПДВ, а в поданих документах без ПДВ, так як учасник не є платником податку на додану вартість... Зазначення недостовірних даних є підставою для відхилення пропозиції Учасника". Натомість, в п.п. 6.6 Порядку здійснення допорогових закупівель (надалі - Порядок), згідно з вимогами якого проводився оголошений Вами тендер UA-2018-04-18-001147-c, чітко сказано: "... Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи". Таким чином, Порядок здійснення допорогових закупівель не визначає невідповідність інформації, вказаної Учасником в екранних формах і завантажених ним електронних документах, як "недостовірність поданих даних". Більше того, п.п. 6.6 Порядку однозначно вказує, що робити Замовнику у разі виявлення такої невідповідності, а саме: надавати пріоритет інформації, вказаній в екранних формах Системи. При цьому, в жодному з пунктів Порядку не йдеться про те, що Замовник має право дискваліфікувати Учасника у разі, якщо буде виявлена подібна невідповідність. Далі, дозвольте пояснити причину виникнення вище згаданої невідповідності. Справа в тому, що Ви, як Замовник, самі вказали в екранній форми системи очікувану вартість закупівлі З УРАХУВАННЯМ ПДВ!!! При цьому, жоден з Учасників аукціону не має можливості під час розміщення в Системі своєї пропозиції вказати у відповідній екранній формі, врахований в його ціні ПДВ, чи ні. Для платника ПДВ це не викликає жодних проблем: він вказує свою ціну з урахуванням ПДВ, в якій дійсно врахований ПДВ. А от неплатник ПДВ змушений вказувати у екранній формі "Стартова ціна з ПДВ" свою стартову ціну, яка насправді не містить в собі суми ПДВ (оскільки цей Учасник не сплачує ПДВ) - альтернативної екранної форми, в якій він міг би вказати свою стартову ціну, Учасник - неплатник ПДВ просто не має. А от в електронних документах, що завантажуються в систему, я, як неплатник ПДВ, вказав, що всі мої ціни не містять ПДВ, що відповідає дійсності. Таким чином, п.п. 6.6 не дає Вам права дискваліфікувати мене через невідповідність інформації, що міститься в екранних формах Системи та завантажених мною електронних документах. Ви зобов'язані в даному випадку віддати пріоритет інформації, вказаній в екранних формах: а саме, розглядати запропоновану мною в ході аукціону ціну 31109,00 гривень, в якій враховані всі належні до сплати податки і транспортні витрати (в тому числі і ПДВ, обчислювати який Ви можете в даному випадку за нульовою ставкою, оскільки я не являюся платником ПДВ і сплачую до державного бюджету єдиний податок). У зв'язку з вище викладеним, прошу скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію. З повагою, ФОП Кісіль І. В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повторна вимога розглянута та відхилена
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Повторна вимога скасувати мою дискваліфікацію

Номер: 4fb9aac9e6934af4984c185f06c10603
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-18-001147-c.a2
Назва: Повторна вимога скасувати мою дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник! Аукціон UA-2018-04-18-001147-c відбувся за процедурою допорогових закупівель, яка регулюється "Порядком здійснення допорогових закупівель", розробленим на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі - Порядок). Згідно з п.п. 9.2 цього Порядку, виключними підставами дискваліфікації Учасника є: 1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Всі умови закупівлі мною були виконані. Від підписання договору із Замовником я не відмовляюся. Отже, у Вас немає жодних підстав дискваліфікувати мене. Далі, в "Рішенні про відхилення пропозиції" від 02.05.2018 Ви вказуєте підставу моєї дискваліфікації, про яку не йдеться в п.п. 9.2 Порядку, а саме, у Вашому Рішенні записано: "Учасник Фізична особа-підприємець Кісіль Іван Віталійович не є платником ПДВ, тому подана пропозиція не являється для підприємства економічно вигідною (оцінка учасників проводилась без урахування ПДВ) згідно абзацу 2, п. 10.2 Документації закупівлі ("Увага! Згідно п. 139 Податкового Кодексу України видатки, здійснені у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток". Доводимо до Вашого відома, що в чинній редакції Податкового Кодексу України відсутній згадуваний Вами пункт 139. Чинний ПКУ складається не з пунктів, а зі статей. Пункт 139, на який Ви посилаєтеся, входив до старої редакції ПКУ, яка втратила свою чинність. Більше того, пункт 139 був виключений навіть зі старої редакції ПКУ з 01 січня 2012 року, а ДФС опублікувала на своєму сайті податкову консультацію стосовно того, що покупець після виключення пункту 139 з ПКУ отримав право включати до складу валових витрат суми, сплачені ФОПам на спрощеній системі оподаткування. Таким чином, Ваше твердження про те, що Ви не зможете включити до складу Ваших валових витрат суму, сплачену ФОП Кісіль І. В., не відповідає дійсності. У зв'язку з цим, прошу скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію. До Вимоги додаю лист, який, між іншим, був завантажений у складі моєї пропозиції, але був проігнорований Вами, в якому наводиться цитата з податкової консультації, опублікованої ДФС України. Дякую за увагу. ФОП Кісіль І. В.
Вирішення: Повторна вимога розглянута та відхилена
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Дискваліфікація не обгрунтована

Номер: 797e5614958841d1930a8635196d1e63
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-18-001147-c.a1
Назва: Дискваліфікація не обгрунтована
Вимога:
Шановний Замовник! Аукціон UA-2018-04-18-001147-c відбувся за процедурою допорогових закупівель, яка регулюється "Порядком здійснення допорогових закупівель", розробленим на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі - Порядок). Згідно з п.п. 9.2 цього Порядку, виключними підставами дискваліфікації Учасника є: 1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Всі умови закупівлі мною були виконані. Від підписання договору із Замовником я не відмовляюся. Отже, у Вас немає жодних підстав дискваліфікувати мене. Далі, в "Рішенні про відхилення пропозиції" від 02.05.2018 Ви вказуєте підставу моєї дискваліфікації, про яку не йдеться в п.п. 9.2 Порядку, а саме, у Вашому Рішенні записано: "Учасник Фізична особа-підприємець Кісіль Іван Віталійович не є платником ПДВ, тому подана пропозиція не являється для підприємства економічно вигідною (оцінка учасників проводилась без урахування ПДВ) згідно абзацу 2, п. 10.2 Документації закупівлі ("Увага! Згідно п. 139 Податкового Кодексу України видатки, здійснені у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток". Доводимо до Вашого відома, що в чинній редакції Податкового Кодексу України відсутній згадуваний Вами пункт 139. Чинний ПКУ складається не з пунктів, а зі статей. Пункт 139, на який Ви посилаєтеся, входив до старої редакції ПКУ, яка втратила свою чинність. Більше того, пункт 139 був виключений навіть зі старої редакції ПКУ з 01 січня 2012 року, а ДФС опублікувала на своєму сайті податкову консультацію стосовно того, що покупець після виключення пункту 139 з ПКУ отримав право включати до складу валових витрат суми, сплачені ФОПам на спрощеній системі оподаткування. Таким чином, Ваше твердження про те, що Ви не зможете включити до складу Ваших валових витрат суму, сплачену ФОП Кісіль І. В., не відповідає дійсності. У зв'язку з цим, прошу скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію. До Вимоги додаю лист, який, між іншим, був завантажений у складі моєї пропозиції, але був проігнорований Вами, в якому наводиться цитата з податкової консультації, опублікованої ДФС України. Дякую за увагу. ФОП Кісіль І. В.
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.05.2018 15:55